Perjantain tiskoteekki!

9MM
Fiksu tyttö. Tupakoivat vanhemmat ovat lääst siisön. Sitäpaitsi miksi antaa armoa asiassa, jossa hän kärsii tavalla tai toisella? Yhdestä kerrastahan sitä tupakkaankin voi koukuttua, sinänsä viikko on paljon. Tsemppiä! Osoita tytöllesi, että pystyt. Oikeasti. Molempien terveys viivalla.
Joo mä yritin jo tänään. Mut pää sumussa ja hermokireellä. Ni tytön synttärit tänään. Ni kysyin et käykö. Mut tiiäkkö mitä tyttö saisi olla kiitollinen et mä jo silloin lapsena rupesin tupakoimaan. Katsos menin baarissa röökikoppiin ja näin siellä tulevan lapseni äitin kun sydän alkoi läpättään et ton luokse haluan mennä ja menin jutteleen. Jos en olisi polttanut ei sitä tilannetta olisi syntynyt koskaan. Joten yksi maailman kauneimmista asioista tapahtui kun vedin spaddun. Joten jotain hyötyä röökistä oli🥳 ja ens pe on isot bileet ni siellä viel röökiä. Mä varmaan tarviin sen nikotiini suihkeen. Mulla jo tätä yskääkin.
 
vierailija
Joo mä yritin jo tänään. Mut pää sumussa ja hermokireellä. Ni tytön synttärit tänään. Ni kysyin et käykö. Mut tiiäkkö mitä tyttö saisi olla kiitollinen et mä jo silloin lapsena rupesin tupakoimaan. Katsos menin baarissa röökikoppiin ja näin siellä tulevan lapseni äitin kun sydän alkoi läpättään et ton luokse haluan mennä ja menin jutteleen. Jos en olisi polttanut ei sitä tilannetta olisi syntynyt koskaan. Joten yksi maailman kauneimmista asioista tapahtui kun vedin spaddun. Joten jotain hyötyä röökistä oli ja ens pe on isot bileet ni siellä viel röökiä. Mä varmaan tarviin sen nikotiini suihkeen. Mulla jo tätä yskääkin.
No joo, jos tolla aattelee. Tosin jos on tarkoitettu, ni varmaan oisitte muutenki tavannut. Ja ota ihmeessä loiventavat apuvälineet käyttöön. Hyvä että tupakkayskä havahduttanut toimimaan. Nyt vain itsestä niskaperseotetta ja sanassa pysymistä.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
No joo, jos tolla aattelee. Tosin jos on tarkoitettu, ni varmaan oisitte muutenki tavannut. Ja ota ihmeessä loiventavat apuvälineet käyttöön. Hyvä että tupakkayskä havahduttanut toimimaan. Nyt vain itsestä niskaperseotetta ja sanassa pysymistä.
Mut helppoa se ei ole. Jo vuosia sitten sanoin et vuoden2010 jälkeen syntyneille ei koskaan myydä tupakkaa. Koska siitä ei ole mitään hyötyä tulee maahan tumppei ja terveyskulut. Jos sanna ei tee nopiasti lakia et näin. Niin se haluaa et nuoriso pilaa terveytensä. Ainoo mihin mä oon pahasti koukus on rööki
 
vierailija
Mut helppoa se ei ole. Jo vuosia sitten sanoin et vuoden2010 jälkeen syntyneille ei koskaan myydä tupakkaa. Koska siitä ei ole mitään hyötyä tulee maahan tumppei ja terveyskulut. Jos sanna ei tee nopiasti lakia et näin. Niin se haluaa et nuoriso pilaa terveytensä. Ainoo mihin mä oon pahasti koukus on rööki
Ei kait sen pidäkään olla helppoa? En tiiä, toisaalta viekkarit syytäkin kärsiä ku moiseen paskaan sotkeutunu. Mutta onneksi noita laastareita ja purkkia on apuun. Mun puolesta Sanna sais surutta nostaa tupakan hintaa, joku parikybää per aski. Luulis hillitsevän käyttö haluja. Tosin Ainahan sitä rahaa löytyy siihin mihi on koukuttunu.
Toivottavasti onnistut. Luulis tytön toimivan motivaattorina. Ja oman terveyden. Hyvää uuttavuotta ja savuttomuutta kohti.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Ei kait sen pidäkään olla helppoa? En tiiä, toisaalta viekkarit syytäkin kärsiä ku moiseen paskaan sotkeutunu. Mutta onneksi noita laastareita ja purkkia on apuun. Mun puolesta Sanna sais surutta nostaa tupakan hintaa, joku parikybää per aski. Luulis hillitsevän käyttö haluja. Tosin Ainahan sitä rahaa löytyy siihin mihi on koukuttunu.
Toivottavasti onnistut. Luulis tytön toimivan motivaattorina. Ja oman terveyden. Hyvää uuttavuotta ja savuttomuutta kohti.
Siin on vaan et saatan tiuskia muille. Et jos esim kassajono hidas ni satan ärjähtää. Yritän parhaani. Hyvää uuttavuotta sullekkin. Ootko sä mihinkään koukussa?
 
vierailija
Siin on vaan et saatan tiuskia muille. Et jos esim kassajono hidas ni satan ärjähtää. Yritän parhaani. Hyvää uuttavuotta sullekkin. Ootko sä mihinkään koukussa?
Aika monesta kuoriutuu viekkareissaan mörököllejä. 😄 Kyl sä kestät, ajattelet et eihän ne viekkarit sen toisen ihmisen syytä oo. Mielen vahvuutta.
Mä oon koukussa luvattoman huonoon musiikkiin ja suklaaseen, mikä näin jouluna aina tarraa kii. Nyt täytyy irrottautuu. Onneks loma loppuu ja arki alkaa.
 
9MM
Aika monesta kuoriutuu viekkareissaan mörököllejä. Kyl sä kestät, ajattelet et eihän ne viekkarit sen toisen ihmisen syytä oo. Mielen vahvuutta.
Mä oon koukussa luvattoman huonoon musiikkiin ja suklaaseen, mikä näin jouluna aina tarraa kii. Nyt täytyy irrottautuu. Onneks loma loppuu ja arki alkaa.
Joo. Haluutko laittaa jonkun biisin soimaan? Mikäs on sun lempi suklaa?
 
9MM
Ehkä mä tiiä mite tänne laitetaan mut nyt pauhaa Repugnantin Another vision. Ja liikaa oon nyt herkutellut Lindtin Lindooreja, kamalia ovat. Tosin suklaa ku suklaa menee. Se on paha. Mut onneks arki alkaa ja herkuttelu menee ohi. Nyt kutsuu elämä. Hyvää päivänjatkoa.
Joo se on hyvä et on palstan ulkopuolellakin elämää. Ite sain idean ja nyt tutkin onko se käyttökelpoinen ja onko sellaista viellä. Mäkin päätin et vähempi netissä. Oli joulunakin kiva vain viettää lasten kanssa aikaa enkä juurikaan vilkuillut kännyä. Huomaa et voi paremmin kun elää live elämää. Mäkin helposti jumahdan tuijottaan kännyä jos on paikoillaan. Nyt vähän kun lapset viellä leikkii. Inspiraatiot on kivoi saa mielen laukkaamaan ja tuo sykettä. Hyvää päivän jatkoa
 
9MM
Ainiin on ollut mukava lukea historia.net uutisia ja tiekua. Viimeksi luin shamppanjan synnystä ja siitä ei aluksi edes pidetty ja ne marjat jatkoi käymistä viellä pullotettunakin ja ne pullot räjähteli. Ja aiheutti paljon vammoja. Mutta englantilaiset piti siitä ja siitä tuli valtavirtaa ajan kanssa. Just tollasia kehityskulkuja mukava lukea ja enempi uusista keksinnöistä. En tiedä tilaanko ton historia netin vähäks aikaa 9.50€kk ei paha kun tykkään lukea.
 
Olit unessa vielä pari vuotta sitten?

Lexie on tuosta lähtien ollut jatkuvassa seurannassani. Lahjakas tsaina, ja huomasit varmaan että linkkasin hänen musiikkiinsa tuossa muutama päivä sitten.
Lahjakas ja lahjakas, sanoisin että hyvä.👍

Juu kuuntelin linkkisi, mutta ei siinä biisissä ollut oikein mitään erikoista.🤷‍♀️
Aaa, laitoit myöskin tuon Mantabiisin aiemmin, silloin ei vielä kolahtanut.
Täytyy kyllä myöntää, että osa noista biiseistä on kuin kiinalaisetkin: heitä ei erota toisistaan.😬

Genre on jännä, se on kimara kopioituja tyylejä.
 
Viimeksi muokattu:
Lahjakas ja lahjakas, sanoisin että hyvä.

Juu kuuntelin linkkisi, mutta ei siinä biisissä ollut oikein mitään erikoista.
Aaa, laitoit myöskin tuon Mantabiisin aiemmin, silloin ei vielä kolahtanut.
Täytyy kyllä myöntää, että osa noista biiseistä on kuin kiinalaisetkin: heitä ei erota toisistaan.

Genre on jännä, se on kimara kopioituja tyylejä.
Lähes kaikki maailman musiikki on kimara kopioituja tyylejä. Suomalainen rock- tai pop-musiikki ei siis eroa tuossa yhtään kiinalaisesta.
 
vierailija
hei ei niitä vaikeuksii vaan isoksi niinkuin vauvalla kun vaan liittää. nyt saa taa höppänä riittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lahjakas ja lahjakas, sanoisin että hyvä.

Juu kuuntelin linkkisi, mutta ei siinä biisissä ollut oikein mitään erikoista.
Aaa, laitoit myöskin tuon Mantabiisin aiemmin, silloin ei vielä kolahtanut.
Täytyy kyllä myöntää, että osa noista biiseistä on kuin kiinalaisetkin: heitä ei erota toisistaan.

Genre on jännä, se on kimara kopioituja tyylejä.
Kopioinnista puheen ollen kpop-videoista tehdään nykyisin tuhansia cover-versioita. Yleensä niin, että tanssitaan alkuperäisen musiikin tahdissa.

New Jeansin hieno "Ditto". Hienon tarinan löytäminen/ymmärtäminen saattaa vaatia hieman hoksottimia.
A-puoli
B-Puoli

Samasta tehty vähän erilainen espanjalainen tanssicover
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä