On jo aikaa kulunut, eikä enää niin nolota eikä v...ta. juttu oli niin, että vuosia sitten olin ns.kesäleski. Muksut ja vaimo olivat maalla. Keskiviikko kun oli, niin ajattelin, että voisi mennä parit ottamaan.No otinhan minä ja meni laskut sekaisin. Olin päissäni kuin mikäkin käkikello ja notkuin baarin kauneimman naisen kanssa jakkaralla. Ihmettelin mistä hän tiesi nimeni. Päätettiin lähteä ja mennä meille. Ei tullut mieleen, että nyt aviovuode saastuu.
Hississä jo alkoi kähmintä ja skrobelointi. Mielikuva oli, että naisen henki haisi omituiselle, mutta ei haitannut. Mentiin sisään ja nainen nappasi päästään kiinni ja tempaisi peruukin eteisen pöydälle. Nainen poikkesi kylppäriin ja hetken kuluttua tuli pois sieltä. Katselin pää kenossa naista kun hän veti minut makkariin. Riisuttiin ja naisella rinnat roikkui vielä alempana kuin omalla vaimolla. Pikkuhousut oli jo naiselta pois. Laaja tuherokarva kiilsi kuin olisi ollut läpimärkä. Märkä se olikin, sillä kai sen oli kylppärissä huuhdellut.
Pienesti oli vaikeuksia päästä alkuun, mutta jotenkin nainen sai minuun eloa ja kyllä sitten pantiin. Nainen oli kova ratsastamaan ja rinnat vaan läiskyi kun hän päällä pomppi. Lopuksi nukahdettiin.
Heräsin ja katselin vierelleni. Jotenkin oli tutun tuntuinen ja sitten tunsin. Nainen vierellä oli yksi niitä rumemman pään naisia työpaikalta. Nainenkin heräsi ja huomattiin, että nyt on kiire töihin.
Kyllä nolotti. Nolotti pirusti mennä samalla bussilla töihin. Ennen työpaikan ovesta sisään menemistä poikkesin kioskille ostamaan pastillit niin ei tarvinnut mennä sisään yhtä aikaa.
Ei se nainen kauaa ollut samoissa töissä, vaan johonkin häipyi. Onneksi. Loppui nolotus.