Multakin löytyy muutama sellainen jota en enää tässä iässä tekisi.. *(lähinnä siksi kai kun en ole enää sinkku).
-16 v ja panin tuolloin poikaystäväni kanssa hänen olohuoneen sohvalla hänen kaverinsa katsellessa nojatuolissa tv:tä
-Parikymppisenä lähdin baarista pikaiselle panolle yhden nuoremman kundin kanssa, mentiinpä sitten baarin vieressä olevalle hautausmaalle, kiveä vasten takaa päin (no ei mikään fiksu idea). Sit takas baariin ja hetken päästä lähdin edellisen kundin kaverin kanssa panemaan hänen luokseen. Tämä jälkimmäinen olikin tuolloin ihan vakipanoni. Pitipä kokeilla tuo kaverikin...
-Sama vakipano kyseessä, panin sen kanssa baarin vessassa, miehen tyttöystävän ollessa samaisessa raflassa. Myöhemmin menin vielä tämän kaveriporukan kanssa jatkoille. Jäin kundin kanssa kaksin yläkertaan muiden ollessa alhaalla. Joku kundin kavereista lupasi varoittaa jos tyttöystävä tulee ylös.. Me siis saatiin hyvää aikaa panemiselle.
-Olen pannut myös vakkaripanoni kahden veljen kanssa (yksi on jäänyt läpikäymättä..). Kaikki olivat hyviä!
-Laivalla olin joskus parikymppisenä n. 15 v. vanhemman miehen kanssa ja tämä oli älyttömän kiihottunut ikäerostamme. Oli kyllä hyvä pano! Itsellä vain tuo ikäero ei vaikuttanut siihen mitenkään...
-Sain suuseksiä helluntailaiselta kundilta joka ei voinut laittaa munaansa sisään, ettei olisi harrastanut esiaviollista
-Myös on tullut nuoltua pyllyä, sekä myös mun pyllyä on nuoltu
-Nykyinen aviomieheni joskus hoiteli mua kurkulla
ihan hauskaa oli.
Mitäs muuta... Pitäis muistella lisää, varmasti löytyy. Nykyään seksi on rakastelua mieheni kanssa ja toivottavasti ei tule enää sinkkuelämää koettua!
Hauskaa se kuitenkin tuolloin oli, vaikka joitain juttuja kadun lähinnä niiden moraalittomuuden vuoksi.