Meilläkin varmaan jotain häikkää tuossa ettei siittiöt pääse perille,kun raskautta ei kuulu En tiedä onko sillä väliä missä asennossa ne siittiöt perille koettaa päästä, eri asentoja on koetettuLuultavasti siksi tarvitaan paljon siittiöitä koska kaikki ei ole hedelmöitys kykyisiä. Kohdun ympäristö on siittiöille vaarallinen ei kaikki pääse perille. Suurin osa jää kohtuun eikä pääse munajohtimiin jossa hedelmöitys tapahtuu.
Näytteet pestään ja siinä varmaan katoaa osa ja muutenkin ehkä käsittelyssä käy osalle huonosti. Varmaan siksi pitäisi näytteessä olla mahdollisimman paljon siittiöitä. Ja voisin kuvitella että kaikki ei osaa suunnistaa oikean munasarjan suuntaan.Hei mikä juttu siinä on että insseihin vaaditaan melkoinen määrä siittiöitä, kyse siis kuitenkin tosi valtavista määristä. Kun siis vaikka mieheltä lähtis matkaan vain 50 siittiötä yhteensä, niin onhan siinä silti mahdollisuus että yksi niistä selviää munasolun luokse? Onko tämmöistä koskaan selitetty miksi niitä vaaditaan niin paljon? Mä oon tätä jo miettinyt kauan mutta en ole sanoiksi saanut tätä puettua vielä.
Tsemppiä teidän tilanteeseen . Olisiko mies nyt valmis siihen kotiin tilattavissa olevaan sperman laatu testiin . Sehän on vaan suuntaa antava mutta saisi hiukan tietoa.Kp1 Aamu mennyt itkiessä kierto kesti 26 päivää. Todella ruskeaa vuoto mitä tulee ja heti alkoi runsaalla vuodolla.
Tällä kertaa mies oli empaattinen ja puhuttiin ja tuli tunne että mieskin on tässä mukana, sanoikin sen Lupasi nyt itsekin yrittää enemmän mm.pudottaa painoa. Ilmeisesti se viimeisin gyne käynti sai nyt hänet ymmärtämään miltä minusta tuntuu.
Poistun nyt täältä hetkeksi jos maltan pysyä poissa
Tsemppiä kaikille ja etenkin teille pitkään esikoista yrittäneille toivoisin pikaista plussaa
Sammuu oisko joku 24h ku kestääPaljon tsemppiä @Fazeriina82 Nämä on välillä niin mieltä raastavia..
Buranasta menkkakipuihin, yhtenä-kahtena päivänä tarvii yleensä turvautua buranaan ja sen kyllä sallin, jotta kivut pysyy aisoissa.
Mulle voi huomiselle päivittää dpo1. Ovisplussa tuli eilen päivällä, tänään aamulla myös vahvat viivat mutta lasken nyt tuon eilisen -1, tänään 0 ja huomenna sitten 1
Osui hyvä kiireetön kotoiluviikonloppu tähän kohtaan, niin saatiin päivät hyödynnettyä.
Mun piti hei mielenkiinnosta kysyä noita digitesteistä, kun tässä kaikenlaista mielessä ajatellut. En ole siis koskaan CB viikkonäytöllistä digiä tehnyt, niin jääkö se teksti siihen lukemaan pysyvästi? Vai ns. "sammuuko" näyttö jossain kohtaa testin teon jälkeen? Tämä siis ihan siksi mielessä, kun kaikkia raskauden julkistusvideoita somet täynnä, ja niissä aina niitä digejä piilotellaan miehille millon minnekkin
Jos helpottaa, ei ovulaatiokipu kerro ns. Hyvästä ovulaatiosta! Voi olla täysin kivuton ja silti onnistua.Mua niin harmittaa ettei kierrosta jäänyt sellainen fiilis että olisi kaikkemme yritetty.. mulla oli joku mega ovulaatio. Mullahan ei koskaan ole juurikaan oireita. Nyt oli pari päivää järkyttävän limat, to iltana tuli se plussa ja pe iltana kesti pari tuntia järkky kipu. Meillä oli vieraita viikonloppu niin hankala oli mitään yrittää. Nyt sitten ärsyttää odottaa että uusi kierto alkaa.. jospa enskierrossa olisi myös hyvä ovulaatio.
Se on totta, en ole aiemmista raskauksista tuntenut mitään kipuja.Jos helpottaa, ei ovulaatiokipu kerro ns. Hyvästä ovulaatiosta! Voi olla täysin kivuton ja silti onnistua.
Ja mulla oli kans megaovis, ja saatiin hyödynnettyä mainiosti mut silti tuli negaSe on totta, en ole aiemmista raskauksista tuntenut mitään kipuja.
Joo eihän se toki sitä tarkoita vaikka olisi saanut hyödynnettyä että siitä raskaus alkaisi. Olisi vain itselle sellainen hyvä tunne että kaikkemme yritettiin. Ei auta kun odotella.Ja mulla oli kans megaovis, ja saatiin hyödynnettyä mainiosti mut silti tuli nega
Siitä kun ns. Hanat aukeaaMiten laskisitte milloin on KP 1? Mulla on ollut (to) kp 22 lähtien ollut rusehtavaa tiputtelua. KP 1 laitoin lauantaille kun tuli jo puoli kuukupillista punertavaa vuotoa. No eilen ei tullut kuin pari tippaa rusehtavaa vuotoa. Luulin jo että olipa lyhyet menkat. No yöllä ns hanat aukesi ja kunnon menkkakivut alkoi. Ihmettelin eilen kun menkkakivut puuttuivat. Ne on mulla joka kierrossa pari ekaa päivää. Eli onko nyt kp 1 vai oliko se lauantaina?
PahoittelutDpo11 ja nega ei nyt ollut kauheesti odotuksia mutta tuntuu kamalalta silti
Toi yöhikoilu on kyllä jännä en yhtään muista jäikö se pois shatavari kuurin aikana täytyykin pistää tuntemuksia ylös, kun aloitan nyt uudellee, söitkö sä ihan koko kierron?Tulen nyt vielä kirjoittamaan arvioita Sharatavarista:
-kierron kesto pysyi normaalina
- 1 päivä välivuotoa ennen ovulaatiota
- Ehkä hiukan lievemmät PMS oireet
- Yöhikoilu melkein kokonaan poissa
- Kp2 ja edelleen runsaampaa vuotoa
- Lievemmät kuukautis kivut
Jatkan vielä tämän kierron siihen asti mihin riittää.