Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneet 🥰❤❤ ja tsemppiä kaikille 🤗

Mulla vielä viikko pillereitä ja sitten odotellaan kierron tasaantumista 😊🤔
Mietin vain kun moni keskustellut peitonheilutuspäivistä ja kuinka usein ovulaation aikaan, niin meillä on seksiä olemattoman vähän. Toivoisin, että edes 1-2xviikko, mutta tuon verran on ehkä kuukaudessa 😣 Miehellä pidemmän aikaa ollut, ettei kiinnosta tai jaksa. Kuitenkin kuopus sai alkunsa yk 5 tai 6 emmekä sen enempää silloinkaan harrastelleet.
Joten en tiedä, monta kiertoa varmaan hukkaan menee, jos en saa miestä innostumaan.. Myös se, että kun ei ole mies täysillä mukana muutenkaan.. 🤔 Ei olla nyt juteltu asiasta.
 
Täällä ovis kolkuttelee ovella. En ole nyt tähän kiertoon testannut. Eilen tuli eggikset ja ainakin muutama aikaisempi kierto kun ne oon bongannut niin ovulaatio ollut 1-2 päivää siitä. Joten uskoisin huomenissa olevan viimeistään. Täytyy vähän tunnustella vielä jos tulee kipuja enemmän.

Ehkä mulle vois vaikka huomiselle päivittää DPO 0 niin voi sitä sit muuttaa jos tarve tulee.

On kyl ollu tosi vaikeeta olla testaamatta tähän kuuhun. Eilen pohdin josko olis vielä tikut hakenu ja varmistanu. Tänään sama. Mutta en mä oikeastaan tee nyt sillä tiedolla mitään. Testaan vasta lähempänä menkkoja tai jos pystyn niin vasta jos myöhässä. No en mä pysty kyllä niin kauan. Hyvä jos dpo10 😆🙈

Mies kävi ottaa labrat ja eipä ole 2kk letrojen aikana testot noussut yhtään. Lh oli yli ylärajan. Lääkäri tsekkaa maanantaina ja ottaa kantaa sitten. Ei se hyväkään siis ole että lh yli rajojen. Mutta ootellaan mitä lääkäri sanoo.

Pahoittelut uusiin kiertoon joutuneille ❤

Onnea Paatuskalle ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Emzy 5/2022 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Quesadilla 7/221.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1.
@J-Annika 9/2022 3.
@hemuliina90 ★ 10/2022 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

28.10.2022 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@jempppis kp 30/?
@tätimoonika kp 30/29-31
@helmikorvakoru kp 29/28-30
@Emzy kp 27/?
@Poiski kp 21/36
@Millis86 kp 20/28
@hemuliina90 kp 16/29-30
@Laurenzia kp 14/31
@nobelius kp 14/28-30
@vauvakuume7 kp 12/32
@Mamiks kp 10/27
@Mammuzka kp 10/?
@Sanelma_ kp 10/28
@J-Annika kp 7/28
@SandraB kp 6/28-31
@Joskus_ kp 3/28-31
@KKatariina kp 4/29
@Nokare kp 2/26-28
@minttuni kp 1/26

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@jempppis DPO 13
@Poiski DPO 5
@Millis86 DPO 4
★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6 10/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/2022 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/2022 ★ 2. ★ 8/2022
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/2022 km 10/22
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/2022
@eeveon 6/2022 2. ★ 9/2022 kkm 10+0
@Lunni_ 8/2022 5. ★ 9/2022
@Tiukuna 8/2022 2. ★ 9/2022 km 10/22
@Mimerkki 6/2021 3. ★ 9/2022
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4. ★ 10/2022
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
@Omppispomppis ★ 9/2022 ★ 5. ★ 10/22
@Paatuska ★ 8/2022 ★ 2. ★ 10/22
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Poiski
Heippa!
Onko täällä muita joille on tullut pienellä ikäerolla toinen lapsi tai on tulossa? :)

Olin täällä huhtikuisissa 2022, meillä esikoinen syntyi huhtikuun alussa ja menkat alkoi kesäkuussa ja normalisoitui äkkiä ja nyt kuukautiset kohta viikon myöhässä jos kierto pitää paikkansa, mutta testiä en vielä ole tehnyt koska ensin ajattelin että johtuu jostain muusta..🙈 Tarkoitus maanantaina tehdä testi. Ollaan menty kumeilla ja keskeytetyllä jolloin kyllä otettu ihan tietoinen riski. Meille toisen tulo ei ole katastrofi, koska se on suunnitelmissa muutenkin mutta nyt jännittää kuitenkin kuinka pärjäisi 1v 2kk ja vauvan kanssa et onko liian pieni ikäero ja onko turvallista raskautua näin nopeaa uudestaan. Kokemuksia kaipailen! :) Kaikki kokemukset on tervetulleita! En ole varma meneekö kesä vai heinäkuulle, jos tämä sitä on❤
 
Minulle voi päivittää kp 1/26

Ihan odotettua, mutta toki pettymys. Alakuloinen ja vetämätön olo. Toki myös itse menkoista johtuu, mutta myös henkisesti. Koska ehtiihän sitä jo innostua. Vaikkakin kierrot vielä aiempaa pidempiä. Mutta nytkin pms-oireet olisi voinut tulkita raskausoireiksi.

@Meemuli meillä toiveena pienellä ikäerolla. Ei olla käytetty ehkäisyä synnytyksen jälkeen. Minua kiinnostaa myös onko täällä sellaisia, joilla lapset pienellä ikäerolla. Tässä kysymyksiä, kiva jos joku ehtisi vastailla. Onko menkat alkaneet kuinka pian synnytyksen jälkeen? Onko jopa käynyt niin, että olet tullut raskaaksi ennen ensimmäistä menkkavuotoa? Oletko imettänyt vielä kun uusi raskaus alkanut? Oliko uusi raskaus rankempi kehollesi kuin aikaisempi?
 
Testasin sit kuitenkin, negatiivinen ihan niin kuin odotinkin. Mut vois poistaa hetkeksi kiertolistalta 😔
Täällä myös nega testattu tänään ja mieli maassa. En edes bongannut ovista tässä kierrossa enkä tunne ovulaatiota ikinä. Semmonen fiilis että varmasti joku vikana kun ei oo tärpännyt puoleen vuoteen. Yk7 here we go 🥺
 
Heippa!
Onko täällä muita joille on tullut pienellä ikäerolla toinen lapsi tai on tulossa?

Olin täällä huhtikuisissa 2022, meillä esikoinen syntyi huhtikuun alussa ja menkat alkoi kesäkuussa ja normalisoitui äkkiä ja nyt kuukautiset kohta viikon myöhässä jos kierto pitää paikkansa, mutta testiä en vielä ole tehnyt koska ensin ajattelin että johtuu jostain muusta.. Tarkoitus maanantaina tehdä testi. Ollaan menty kumeilla ja keskeytetyllä jolloin kyllä otettu ihan tietoinen riski. Meille toisen tulo ei ole katastrofi, koska se on suunnitelmissa muutenkin mutta nyt jännittää kuitenkin kuinka pärjäisi 1v 2kk ja vauvan kanssa et onko liian pieni ikäero ja onko turvallista raskautua näin nopeaa uudestaan. Kokemuksia kaipailen! Kaikki kokemukset on tervetulleita! En ole varma meneekö kesä vai heinäkuulle, jos tämä sitä on
Kuulostipa kovin tutulta sun kirjoitus, joten pakko vastata vaikka olenkin jo tuolla plussanneissa 😊 Meillä kolmannen ja neljännen ikäeroksi tuli 1v3kk. Sama menetelmä oli meilläkin käytössä silloin mutta ei toki ollut katastrofi kun raskaaksi tulin ja tiedostettiin riski. Vauva-aika oli haastavaa mutta nyt kun ovat kohta 5v ja 3,5v niin todella läheiset toisilleen ❤ ja alusta asti olivat tärkeitä toisilleen.
 
Minulle voi päivittää kp 1/26

Ihan odotettua, mutta toki pettymys. Alakuloinen ja vetämätön olo. Toki myös itse menkoista johtuu, mutta myös henkisesti. Koska ehtiihän sitä jo innostua. Vaikkakin kierrot vielä aiempaa pidempiä. Mutta nytkin pms-oireet olisi voinut tulkita raskausoireiksi.

@Meemuli meillä toiveena pienellä ikäerolla. Ei olla käytetty ehkäisyä synnytyksen jälkeen. Minua kiinnostaa myös onko täällä sellaisia, joilla lapset pienellä ikäerolla. Tässä kysymyksiä, kiva jos joku ehtisi vastailla. Onko menkat alkaneet kuinka pian synnytyksen jälkeen? Onko jopa käynyt niin, että olet tullut raskaaksi ennen ensimmäistä menkkavuotoa? Oletko imettänyt vielä kun uusi raskaus alkanut? Oliko uusi raskaus rankempi kehollesi kuin aikaisempi?
Meillä ikäeroa 1v5kk. Ei tullut menkkoja laisinkaan, vaan ensimmäisen ovulaation bongasin ja yritettiin heti.

Vauva/taapero aika oli haastava ehkä henkisesti? Helpot lapset onneksi. Eivät sairastaneet koskaan ja nukkuivat tosi hyvin syntymästä saakka. Ehkä se arki oli vain rankkaa, kun molemmat samassa vaiheessa ja nyt koen että olisi ollut itsellekin parempi, että lapsilla olisi ollut enemmän ikäeroa. Mutta toisaalta, niin sen kuuluikin mennä.

Hmmm. Raskaus oli ehkä vähän rankempi tokalla kerralla, kun liitoskipuja oli loppuvaiheessa todella paljon ja kävely oli hankalaa. Muuten raskaudet oli ihan samanlaisia, lapset syntyivät samoilla viikoilla, saman painoisina ja pituisina 😊👍
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Voi vitsi 😞 On varmasti henkisesti raskasta, kun ei voi vaikuttaa asiaan mitenkään ja saada sitä mitä eniten toivoisi 😭
Niin on😭 Ollaan puhuttu että jos kyse olisi ensimmäisestä tai toisesta lapsesta niin hoidot olisi voinut olla vaihtoehto.

Kiitos @mamma41 ❤❤

Eilen juuri puhuttiin miehen kanssa että mitä jos tapahtuukin vahinko raskaus sitten vaikka +45v kun nyt ei millään onnistu 🙄 Toivoisin ettei enää tarvitsisi hormonaalista ehkäisyä mutta onko se kondomin kanssakaan mukava toimia niin kauan kun kuukautiset säännöllisesti tulee🤔

Nyt illan aikana alkoi päänsärky joka tuntuu vaan lisääntyvän☹
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
vierailija
Jouduin taas ottaa buranaa kovaan kipuun ilmeisesti en parane ollenkaan luin että voi vaikuttaa myös kiinnittymiseen mutta mitään tuntemuksia ei edelleenkään ole ollut ja tietysti vertaan kaikkea kevään plussaoireisiin😥
Yrittäessä ei milloinkaan buranaa. Vaikuttaa ovulaatioon (siirtää /estää) ja vaikuttaa huonontavasti limakalvoon. Ja sen kasvuun. Näin myös vaikuttaa siihen, ettei kiinnittyminen ehkä onnistu.
 
Täällä olen yrittäny bongata ovulaatiota jo pian viikon. Kierron puoliväli jo yritetty ja täysin tyhjää näyttäneet ovistestit jatkuvasti. Itselle siis ekaa kertaa ovistestit käytössä. Kysyisinkin nyt kokeneemmilta, voiko lh piikki tulla ja mennä niin nopeasti, ettei kerran päivässä testaamalla saa liuskoihin näkymään? Eli olenko voinut missata? Vai täytyykö vain hyväksyä se, etten ole tässä kierrossa ovuloinut… tosin omat kierrot hyvinkin säännöllisiä, olen ajatellut että kierto pitkittyisi, jos en ovuloi, mutta voinee siis jäädä ovuloimatta vaikka normipituinen kiertokin? Joka tapauksessa tämän kierron suhteen alan oll toivoni menettänyt. Vaikka jossain ihmeen välissä olisinkin testeistä huolimatta ovuloinut, niin esikoisen sairastelun ja uhmaikun vuoksi tallettelut onnistuneet niin huonoina päivinä, etten oikein usko todennäköisyyksien olevan meidön puolella.

nyt kun luin viestejä juuri niin tajusin että tällä ja edellisellä viikolla olen kylläkin buranan joutunut kerran ottamaan migreenin vuoksi, olin täysin unohtanut koko buranan välttelyn tarpeen… tosin eipä kyllä ole oikein mitään muutakaan millä migreeniä hoitaa, joten täytynee vaan toivoa ettei ensi kierrossa migreeneitä tulisi 😭
 
Yrittäessä ei milloinkaan buranaa. Vaikuttaa ovulaatioon (siirtää /estää) ja vaikuttaa huonontavasti limakalvoon. Ja sen kasvuun. Näin myös vaikuttaa siihen, ettei kiinnittyminen ehkä onnistu.
Joo tiedän kyllä mutta nyt oli pakko valinta enkä varmaan olisi ottanut jos edes epäilisin plussaa mutta näillä dpo en siihen enää usko mutta joka tapauksessa oli vain pakko ☹
 
Vierähtänyt tovi siitä kun viimeksi viesteilin/lueskelin täällä. Alkoi harmittamaan sen verran kun mulla oli ilmeisesti eri käsitys yrityksen aktiivisuudesta kuin miehellä, siitä huolimatta että hän on se ketä on enemmän huolissaan siitö jos yrityksessä menu pitkään... niin totesin, että oli pakko olla ruokkimatta omaa vauvakuumetta ketjua lukemalla. Huomasin kuitenkin nyt selatessa, että useampi menetys oli valitettavasti osunut jo tärpänneiden kohdalle, tsemppiä teille/meille kaikille. 😔❤

Tein itsekin raskaustestin eilen illalla, ja siihen piirtyi heti hyvin hyvin haalea viiva. Nyt aamulla viiva oli vielä haaleampi, ja pientä vuotoa havaittavissa. Menkkojen pitäis kai alkaa maanantaina. Epäilen siis kemiallista tänne, kun viiva tuli näkyviin heti mutta pysyu haaleana, oireita ei ole ja merkkejä vuodosta taas on. Pahinta tässä on että eilen testatessa mietin, et mitä jos kuitenkaan ei pärjätä taloudellisesti tai en saa opintoja loppuun jos tulee kolmas tähän pikkulapsihärdelliin.. Ja sitten kuitenkin olen myös pettynyt ja surullinen jos tämä on nyt mennyt kesken, ja koen syyllisyyttä siitä että koin myös huolta positiivisesta testistä kun kerran ei ole vahinkokaan. Ehkä ekan raskauden keskenmeno myös tulee nyt taas mieleen. On vaan ylipäätään jotenkin kurja olo ja huoli niin nykyisestä kuin tulevasta... :(
 
Ei kyllä mun täytyy nyt sanoa että ovis kyllä taisi olla jo perjantain puolella, sen verran kipuja oli. Joten lauantaina päivittäjälle sittenkin mun kohdalle DPO1. Jollen itse kerkee päivittelee 😁 Mulla vasta kp10 joten tää on aikaisin ovis mitä täs 9kk aikana ollut. Ja myöskin kivuliain.

Mikäköhän mahtaa olla aikaisin, onnistunut ovis josta raskaus siis alkanut? Onko kokemuksia?

No kiva kun pääsee aikaisemmin piinailee tässä kierrossa .
 
Tänne voi laittaa kp1/31 😒 ilmeisesti kierto on tismalleen saman pitunen kun ennen ekaa raskautta se on sentään positiivista... Sen shatavarin kyllä jätän ens kierrossa mutta varmasti tulen sitten uudestaan kokeilemaan kun ei ole raskautuminen suunnitelmissa, on meinaa ihan kiva ettei oo mitään PMS oireita eikö edes vielä ainakaan mitään ihmeempiä menkkakipuja, eikä maha oo sekasin niinku yleensä vuodon ekoina päivinä 👏
 

Yhteistyössä