Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sois sitten perrrrrrrjantai!😍
Hyvää perjantaita allihuuppa!

Saas nähhä millaiset pärinät tänään kekkaillaan! Pitäisköhän velmuilla jotakin extraa.🤔
Haastan teidät kaikki velmuilemaan tänään! Kepponen päivässä (poikineen) pitää mielen virkeänä.😏

Viikonlopun riittoisat nukkuajat tulee tarpeeseen. Unet jäi tällä viikolla lyhyeksi kun on tullut ravattua töiden jlk. yötä myöden. Kaveri muutti laituriin, laivaansa asumaan, siellä meni ilta saunoessa. Hänellä on siinä mukavana luxuksena (helposti 8 persettä vetävä) sauna.

Parina iltana olin katsomassa taitoluistelun maailman mestareita jäillä. Olipa ihana olla pitkästä aikaa jäähallissa.❤
Hauskaa muuten oli huomata miten kiekkovanhempien ja taitoluistelijoiden vanhempien termit käytännön asioista vaihtelevat. Jäänajoakin he nimittävät jäädyttämistauoksi!😂

Apropoo, Karjalaturnaus pidetään sitten KM:n hoodeilla kun ei nuo urpot ole vieläkäön päässeet yhteistmmärrykseen Areenasta!🙄
En tiiä viittiikö Turkkusee lähteä. Ehkäpä virittelen kisakatsomon meille.

Tänään saattas muuten olla pikku liköörinapsut paikallaan!😋
Meinaatteko te napata?

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Eikä!!!!!!😱😍

Montako kinkkua syötte ennen joulua?

Mä teen tänään joulusiivoussuunnitelman, eli lähiaikoina lähtee yläpölyt ja ulkotilat siistin myös.🤗
Sen yhden ja ainoan. Mutta kun mulla on karvas kokemus yhdestä joulusta 5-10 vuotta sitten jolloin kinkut loppui kaupoista, niin mulla on sen jälkeen aina ollu syksyllä kiire. :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sois sitten perrrrrrrjantai!
Hyvää perjantaita allihuuppa!

Saas nähhä millaiset pärinät tänään kekkaillaan! Pitäisköhän velmuilla jotakin extraa.
Haastan teidät kaikki velmuilemaan tänään! Kepponen päivässä (poikineen) pitää mielen virkeänä.

Viikonlopun riittoisat nukkuajat tulee tarpeeseen. Unet jäi tällä viikolla lyhyeksi kun on tullut ravattua töiden jlk. yötä myöden. Kaveri muutti laituriin, laivaansa asumaan, siellä meni ilta saunoessa. Hänellä on siinä mukavana luxuksena (helposti 8 persettä vetävä) sauna.

Parina iltana olin katsomassa taitoluistelun maailman mestareita jäillä. Olipa ihana olla pitkästä aikaa jäähallissa.
Hauskaa muuten oli huomata miten kiekkovanhempien ja taitoluistelijoiden vanhempien termit käytännön asioista vaihtelevat. Jäänajoakin he nimittävät jäädyttämistauoksi!

Apropoo, Karjalaturnaus pidetään sitten KM:n hoodeilla kun ei nuo urpot ole vieläkäön päässeet yhteistmmärrykseen Areenasta!
En tiiä viittiikö Turkkusee lähteä. Ehkäpä virittelen kisakatsomon meille.

Tänään saattas muuten olla pikku liköörinapsut paikallaan!
Meinaatteko te napata?
Turkuun on monta hyvää syytä lähteä ja paras syy on toki KM!

Mun unelmani olisi asua omassa veneessä. Sauna toki täytyy olla ja koko minikodin luokkaa. Ei onnistu niin kauaa kun kakarat asuu himassa...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä