V
vierailija
Vieras
Näköjään sulla ei ole ns puhtaat jauhot pussissa.
Mulla mies ja koira. Ei mulla ole lapsia. Miten niin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näköjään sulla ei ole ns puhtaat jauhot pussissa.
Miksi rahanahne tai kostonhimoinen äiti ei luovu ei-isän maksamista elareista? Saisi saman rahan Kelasta tai oikealta isältä.Miksi tämä Risto sitten haluaa jatkaa tätä julkista lapsen nöyryyttämistä, joka kuukausi?
Miksi Risto kuluttaa meidän verorahoja, poliisitutkintoja omasta pahasta olosta, on tv:ssä kertomassa kuinka häntä on petetty ja odottaa tyyppiä ilm. vielä vankeusrangaistuskin tästä oman lähiperheen asioiden kertomisesta lehdissä, facessa ja twitterissä.
Ei kuulukaan meille, ulkopuolisille.
Koska luuli olevansa lapsen isä, mutta ei ollutkaan. Olet tainnut itse tehdä samanlaisen tempun kuin tämän tapauksen äiti.Miksi pystyi sitten lapsen elämässä ensimmäiset 1.5 vuotta? Isyys ja vanhemmuus näyttää olevan miehille aika häilyväistä.
Kukaan ei halua panna sua tiineeksi...Mulla mies ja koira. Ei mulla ole lapsia. Miten niin?
Väärin on - erittäin väärin, että henkilöllisyyksiä on paljastunut. Tämä ei ole lapsen etu.
Mutta on hyvä, että tämä asia sai erittäin laajan näkyvyyden koska lakiin tarvitaan muutos. Jos asia olisi jäänyt laajasti puimatta niin se oisi luultavasti painunut unholaan ja uhreja olisi saattanut tulla lisää. Tiedä vaikka on tullutkin!
Olen ehdottanyt tässä(kin) ketjussa isyystestejä rutiinikäytäntönä isäoletetuille.Millainen muutos? Esim. että avioliitossa isä voi kieltää lapsensa, kuinka monen vuoden kuluttua?
Esim. teini-ikä olisi aika hyvä lakimuutos, voisi sitten isyystestin tehtyä sano: mene sinä äpärä pois minun elämästäni. Et ole minun lapseni ollut enkä ole sinua rakastanut 14-16 vuoteen. Voit poistua.
Väärin on - erittäin väärin, että henkilöllisyyksiä on paljastunut. Tämä ei ole lapsen etu.
Mutta on hyvä, että tämä asia sai erittäin laajan näkyvyyden koska lakiin tarvitaan muutos. Jos asia olisi jäänyt laajasti puimatta niin se oisi luultavasti painunut unholaan ja uhreja olisi saattanut tulla lisää. Tiedä vaikka on tullutkin!
Naiset piiloutuu aina tämän "lapsen edun" taakse.Väärin on - erittäin väärin, että henkilöllisyyksiä on paljastunut. Tämä ei ole lapsen etu.
Ei käy naisille.Olen ehdottanyt tässä(kin) ketjussa isyystestejä rutiinikäytäntönä isäoletetuille.
Muutenhan täällä saatetaan jopa tietämättä sukurutsata jos naiset eivät edes tiedä lastensa isejä!
Kukaan ei halua panna sua tiineeksi...
Olen kirjoittanut Arkadianmäelle muutamille edustajille. Ja, levittänyt verkostolleni lähettämäni kirjeen.No mitä oot tehnyt sen eteen että lakia muutetaan?
Ja jos jo teit niin miksi yhä jatkaa ketjua jossa taas kyseinen lapsikin nousee näkyviin.
Ei ole mitään lapsen etua tapahtunut, ei mitenkään päin!!!!Naiset piiloutuu aina tämän "lapsen edun" taakse.
Olen kirjoittanut Arkadianmäelle muutamille edustajille. Ja, levittänyt verkostolleni lähettämäni kirjeen.
Tämä on itseasiassa ensimmäinen kerta kun olen kirjoittelemassa paikassa jossa on julkaistu arkaluontoisia tietoja. En ole ollut aiemmin tietoinen. Olen ilmoittanut tuon arkaluontoisen tiedon ylläpidolle asiattomana.
Mutta edustajille kirjoittaessani käytin liitteenä roskalehden linkkiä. Kyllä roskalehdistäkin on joskus hyötyä…
Olen kirjoittanut Arkadianmäelle muutamille edustajille. Ja, levittänyt verkostolleni lähettämäni kirjeen.
Tämä on itseasiassa ensimmäinen kerta kun olen kirjoittelemassa paikassa jossa on julkaistu arkaluontoisia tietoja. En ole ollut aiemmin tietoinen. Olen ilmoittanut tuon arkaluontoisen tiedon ylläpidolle asiattomana.
Mutta edustajille kirjoittaessani käytin liitteenä roskalehden linkkiä. Kyllä roskalehdistäkin on joskus hyötyä…
tämä Risto omalla nimellään esim. Facebooksissa, twitterissä kertoo kaikki perheensä asiat ja sen takia onkin siellä odottamassa rangaistusta. Facebook ja twitter ovat täysin avoimia ja juilkisia paikkoja, mene sinne ja lue mitä ukko siellä kirjoittelee.
Ihan on miehellä myös oma työpaikkakin linkitetty omaa profiiliinsa. Joten eipä salaile mitään.
Et vain tajunnut vihjausta.Mulla on vissiin lukutaidossa vikaa, mut en kyllä löytänyt moista vihjailua ko. jutusta.
Eräiden palstalaisten mielestä oikein toimittu. Taitavat olla itse samanlaisia *usipäitä.kuka tahansa voi halutessaan maksattaa elarit ihmisellä jonka saa vieteltyä ollessaan raskaana! sitten vaikka erota ja mennä sen lapsen oikean isän kanssa yhteen.
Lapsen biologiset vanhemmat ovat yhdessä ja luuseri maksaa elarit.
Kuulostaako hyvälle?
Anna Kontula: "Suomi on täynnä isiä, jotka eivät ole biologisia isiä."Luin jutun muutama minuutti sitten.
Sinulla ap. ja monella muulla tämän palstan kirjoittajalla on erikoinen käsityskyky luetun ymmärtämisessä.
Maailmamme eivät kohtaa oikeastaan missään asiassa.
Ehkä pelleilet ja kaipaat palstalle rähinää.
Kyseinen Risto katuu ehkä vanhoilla päivillään nostamaansa kohua. Suhde lapseen tuskin enää ikinä korjaantuu.
Anna Kontula: "Suomi on täynnä isiä, jotka eivät ole biologisia isiä."Mulla on vissiin lukutaidossa vikaa, mut en kyllä löytänyt moista vihjailua ko. jutusta.
Niinpä.Äiti käyttää erittäin iljettävällä tavalla lasta hyväkseen!!!!
Äitin tulisi saada tuomio lapsen hyväksikäytöstä!!!!!
Lapsi on äidin puskuri,” äitiin ei päästä käsiksi” koska muuten lapseen sattuu!!!
Hitto, että mulla kiehuu!!!! Voin sanoa, että erittäin harvoin olen vihainen!!!
Vilkaisin Päivärinta ohjelmaa, jossa mies esiintyy maski ja lippalakki suojanaan.Miksi rahanahne tai kostonhimoinen äiti ei luovu ei-isän maksamista elareista? Saisi saman rahan Kelasta tai oikealta isältä.
Luin jutun muutama minuutti sitten.
Sinulla ap. ja monella muulla tämän palstan kirjoittajalla on erikoinen käsityskyky luetun ymmärtämisessä.
Maailmamme eivät kohtaa oikeastaan missään asiassa.
Ehkä pelleilet ja kaipaat palstalle rähinää.
Kyseinen Risto katuu ehkä vanhoilla päivillään nostamaansa kohua. Suhde lapseen tuskin enää ikinä korjaantuu.