Miten Uolevista saa lyhennettyä Ervan?Etunimi
T. Tietäjä
Mikä banni ja missä?Sitten kun bannia ei voi enää kiertää ni pakko sanoo soronoo. Yli puolet viesteistä täytyy copy/pasteta. Vaikka en edes lainaa ketään.
Onks sulla kiire asian kans? Haetko turvapaikkaa Usasta?Miten Uolevista saa lyhennettyä Ervan?
Tai minkä ihmeenMiten Uolevista saa lyhennettyä Ervan?
Ihmiset katoaa Venäjältä, osa häipyy Floridasta, ajattelin itsekin lähteä johonkin.Onks sulla kiire asian kans? Haetko turvapaikkaa Usasta?
No siis ku kirjailen näitä mun mis ja disinfoja ni puolet jää jostakin syystä odottamaan moden hyväksyntää.Mikä banni ja missä?
Ja kaikista paikoista ajattelit sit Usaa?! Ethän sä ees tykkää Trumpista (ens kaudellakaan).Ihmiset katoaa Venäjältä, osa häipyy Floridasta, ajattelin itsekin lähteä johonkin.
Pst. Siellä on presidenttinä Bidèe.Ja kaikista paikoista ajattelit sit Usaa?! Ethän sä ees tykkää Trumpista (ens kaudellakaan).
Pst. Siellä on presidenttinä Bidèe.
(Ja se Ruotsikin haki Natoon)
No mode nyt tiiraa ja ihastelee illat pitkät meidän viestejä, vaikka kirjotettas sukan kutomisesta.No siis ku kirjailen näitä mun mis ja disinfoja ni puolet jää jostakin syystä odottamaan moden hyväksyntää.
Nyt se käyttää tuota tekosyytä tästä lähtien aina joka ketjuun...Mut mä oon ollu reissussa!!!
En tykkää, mutta voin asua toisessa päässä Amerikkaa.Ja kaikista paikoista ajattelit sit Usaa?! Ethän sä ees tykkää Trumpista (ens kaudellakaan).
Lasketaanko 10 km työmatka reissuksi? Voisin käyttää samaa tekosyytäNyt se käyttää tuota tekosyytä tästä lähtien aina joka ketjuun...
"Ja matka jatkuu Joensuusta länteen, Kuopiosta pohjoiseen..."
Riippuu mihin ja miten pitkäks aikaa sitä eksyy sillä matkalla. Eiks turkulaisilla oo se baari "Ylityöt"Lasketaanko 10 km työmatka reissuksi? Voisin käyttää samaa tekosyytä
Koulu, toimisto, apteekki, wc...Riippuu mihin ja miten pitkäks aikaa sitä eksyy sillä matkalla. Eiks turkulaisilla oo se baari "Ylityöt"
Meillon iltakoulu ja olkkari.Riippuu mihin ja miten pitkäks aikaa sitä eksyy sillä matkalla. Eiks turkulaisilla oo se baari "Ylityöt"
Tuo "WC" ei ehkä mee läpi viivästyksen syynä.Koulu, toimisto, apteekki, wc...
Meinasin kyllä puutorin vessaa, en että kävisin Ellun vessassa... Vaikka sinne kyllä olisi jonkinlainen matka, koska hän asuu keskellä ei mitään.
Modekin osallistuu käsitöihin.No mode nyt tiiraa ja ihastelee illat pitkät meidän viestejä, vaikka kirjotettas sukan kutomisesta.
"Se on oltava Novitan 7 veikkaa!"
Jos Ellulla käyt, varo sit Mantaa.Meinasin kyllä puutorin vessaa, en että kävisin Ellun vessassa... Vaikka sinne kyllä olisi jonkinlainen matka, koska hän asuu keskellä ei mitään.
Itse asiassa yritin kyllä kerran käydä Ellun luona, mutten löytänyt perille. Kysyin reittiohjetta yhdeltä paikalliselta tukevahkolta tädiltä, mutta hän vastasi vain muuuuuuuuuuuuu...Meinasin kyllä puutorin vessaa, en että kävisin Ellun vessassa... Vaikka sinne kyllä olisi jonkinlainen matka, koska hän asuu keskellä ei mitään.
Olisit vain seurannut kolmosputkea?Itse asiassa yritin kyllä kerran käydä Ellun luona, mutten löytänyt perille. Kysyin reittiohjetta yhdeltä paikalliselta tukevahkolta tädiltä, mutta hän vastasi vain muuuuuuuuuuuuu...
No hyi olkoon. En ole sentään niin epätoivoinen vieläOlisit vain seurannut kolmosputkea?