Okei, höh saa nähdä kui käyMä sain tähän viime kierrosta samanlaisen haamun, mutta menkat alko sitten kuitenkin sain kyllä myös raskauskeijun herkkään testiin haamun, joten voi olla että oli kemiallinen
Okei, höh saa nähdä kui käyMä sain tähän viime kierrosta samanlaisen haamun, mutta menkat alko sitten kuitenkin sain kyllä myös raskauskeijun herkkään testiin haamun, joten voi olla että oli kemiallinen
Niin no joo toi monen follin vaste on tietty asia erikseen.. Mulla oli yhdessä kierrossa kahden täyskokosen follin ja yhden pienemmän vaste niin inssi jäi jo niillä tekemättä ja yhdyntäkielto päälle..Joo katsos meillä kävi niin että oli väliultrassa 5 follia, joista 3 isompaa. Se lääkäri oli niin uusi että oli ensin sitä mieltä että perutaan koko juttu mutta sitten konsultoinnin jälkeen suostui sitten että jatketaan. Meinasi että varuiksi ei itse harrasteta mitään jos kaikki kasvaakin täyteen kokoon. No tämä inssin suorittanut lääkäri oli sitten hieman kokeneempi ja ei nähnyt 2 follin vastetta esteenä. (1 oli jäänyt pienemmäksi) Mutta sillä oli kandi mukana niin taisi enemmän keskittyä sille kandille selostamiseen. Joka kerralle sattui kanssa eri lääkäri...
Mutta kyllä siellä jotain näkyy mun silmäänMahtaakohan näkyä ihan kuvaan asti, mut jotainhan näkyy, mutta paha sanoa mitä
pirun herkästä ei lähteny väri liikkeelle
En laskis pc:tä muuksi kuin viivanpaikaksi (oon saanu juurikin dpo9 monesti pc:llä viivanpaikan) mutta sitä vaan että apteekin ultralla en saanut (testiajalla) viivanpaikkaa, vaan kun viiva tuli niin se oli plussaviivaMahtaakohan näkyä ihan kuvaan asti, mut jotainhan näkyy, mutta paha sanoa mitä
Huomenna selviää viimeistäänEn laskis pc:tä muuksi kuin viivanpaikaksi (oon saanu juurikin dpo9 monesti pc:llä viivanpaikan) mutta sitä vaan että apteekin ultralla en saanut (testiajalla) viivanpaikkaa, vaan kun viiva tuli niin se oli plussaviiva
Mahtaakohan näkyä ihan kuvaan asti, mut jotainhan näkyy, mutta paha sanoa mitä
Mä nään!
Tervetuloa!Heippa! Uusi tulokas täällä. Mitens tää nyt toimii; nimimerkkiä ei (vielä ainakaan) ole, oon tuhottoman huono luomaan tilejä ja ylläpitään niitä. Yritys on aloitettu 5/22, yrityskierto 3 päättyi juuri, vähän pikemmin kuin oletin. Epäsäännöllisyyttä siis havaittavissa vielä ehkäisyn jäljiltä. Tai kenties tilanne jää tämmöiseksi, who knows. Tässä kierrossa kuitenkin tuntui selkeämmin kuin edellisessä, että tuskin tärppää. Ovulaatiolimojakaan en bongannut, ja valkovuoto oli todella runsasta juuri ennen tätiä, mikä taas oli vähän outoa, ja hetken jo epäilin plussaa. Mutta ei. Halutkin oli kyllä koko kierron ihan olemattomat, hassua.
Itsellä on endometrioosi, joten jänskättää, miten tässä käy. Kivut ainakin todennäköisesti yltyy vaan ilman ehkäisyä. Nopea tärppi olisi siis parasta siksikin.
Eli, KP1 starttasi 4.9. ja yritys alkoi tosiaan 5/22. Mahdollisesti kroppa nyt toipuu vieläkin ehkäisyn lopettamisesta....Esikoista yritetään.
mutta oon nyt ihan avuton, en osaa laittaa väriä (missä sellainen pitäisi olla?) enkä nyt ihan tiedä, kuka pitäisi tägätä
-Lapinlikka
Heippa! Uusi tulokas täällä. Mitens tää nyt toimii; nimimerkkiä ei (vielä ainakaan) ole, oon tuhottoman huono luomaan tilejä ja ylläpitään niitä. Yritys on aloitettu 5/22, yrityskierto 3 päättyi juuri, vähän pikemmin kuin oletin. Epäsäännöllisyyttä siis havaittavissa vielä ehkäisyn jäljiltä. Tai kenties tilanne jää tämmöiseksi, who knows. Tässä kierrossa kuitenkin tuntui selkeämmin kuin edellisessä, että tuskin tärppää. Ovulaatiolimojakaan en bongannut, ja valkovuoto oli todella runsasta juuri ennen tätiä, mikä taas oli vähän outoa, ja hetken jo epäilin plussaa. Mutta ei. Halutkin oli kyllä koko kierron ihan olemattomat, hassua.
Itsellä on endometrioosi, joten jänskättää, miten tässä käy. Kivut ainakin todennäköisesti yltyy vaan ilman ehkäisyä. Nopea tärppi olisi siis parasta siksikin.
Eli, KP1 starttasi 4.9. ja yritys alkoi tosiaan 5/22. Mahdollisesti kroppa nyt toipuu vieläkin ehkäisyn lopettamisesta....Esikoista yritetään.
mutta oon nyt ihan avuton, en osaa laittaa väriä (missä sellainen pitäisi olla?) enkä nyt ihan tiedä, kuka pitäisi tägätä
-Lapinlikka
Tuossa käyrässä on nyt näkyvissä mahdollisesti munasolun kiinnittyminen eli noin viikon sisään pitäisi alkaa raskaus oireet mikäli olet raskautunutEn mä oo tollasta vaihtoehtoa edes ajatellut, ku oon vaan odottanut ovista.
En kyllä usko raskauteen, kun yleensä tunnen oviskivut tosi vahvana, eikä niitä oo nyt tässä ollut ollenkaan.
Onpas kyllä haalee ovistikku vielä. Katselin taaksepäin niin mun ovisplussat tullut kp11-15 joten tässä mitään hätää vielä ole.
Ihanaa kun saatiin normaalisti talleteltua eilen, ei siis olla yli kahteen viikkoon mitään tehty kun mun korvahomma ja sitten iski flunssat molempiin.
Mutta aloitettu on ja tietysti kovasti taas toivotaan että olis uimareita saatavilla
Harmittaa kun mä en ole työkunnosss vieläkään. Käväsin eilen pikasesti ulkona ja heti huomaa siellä että huimaa ja tasapaino ei normaali. No parempi että sisällä on jo helpompi ja ajoittain normaali olo. Korva humissut jo 5vkoa, välillä tekis mieli repii se irti. Että kyllä ne varmaan ne liikkeet auttaa mutta pikkuhiljaa mun tapauksessa. Tänään yritän taas käydä ulkona rauhassa kävelee, sitä on harjoiteltava.
Mutta plan on siis se että jtp meiningillä nyt talletellaan ja koitetaan saada talletus myös ovispäivälle. Viimeksi huhtikuussa talletus tehty ovispäivänä. Joten nyt taktiikka tämä Josko siitä apua olisi.
Kivaa uutta viikkoa!
Mulla on Vestibulaarineuroniitti vasemmassa korvassa ja lisäksi se asentohuimaus. Alkoi 10.8. . Tuli taas viikko lisää sairaslomaa. Toivottavasti pääsis takas töihin pian. En pysty ajaa autoa tai mitään, ihan muiden armoilla täällä kotonaMikä korvahomma/tasapainohäikkä sulla on? Kuulostaa kurjalta. Itsellä tulee asentohuimauskohtauksia välillä. Kerran olin vuodepotilaana 4pv, kun pyöritys ei halunnut loppua millään. Kaikki sympatia siis tuommoselle oireilulle, inhottavaa!
Mä äskettäin mietin mitä sulle kuuluu, musta tossa on kyllä selkeä plussa, olisko dpo sittenkin enemmänhttps://aijaa.com/FyAOyr
Aukeeko? Mitäs mieltä? Dpo olettaisin 8, mutta ikinä ei kyllä niin aikaiseen ole näkynyt.
Heräsin nuhaan ja pieneen lämpöön, rinnat kipeät ja painon tunne alavatsalla.
Täytyy lukea muidenkin kuulumiset, kun vähän jo heitin pyyhkeen kehään 2 km jäljiltä, kun ei tärppiä näkynyt.. Tuli juuri myös juhlittua aika lujaa..