Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Hellurei! Epämääräisten kuukautisten ja sovellusennusteen mukaan dpo8 tänään, enkä jaksa odottaaaa... Jotenkin on taas olevinaan luottavainen olo ja "oireita", mut eipä ne ole aiemminkaan plussaa tuoneet... Tsemppiä kanssapiinailijoille!
 
Jos tää on se plus testi niin oon muka näkeväni plussan Mut testaa toki uudelleen
Joo tää on se. Ja miinusviiva on normaalisti tumma ja pystyviiva plussa tulee himmeämpänö, mutta tässä siis se taustamuovissa oleva miinusviiva on käännetty nurinpäin että siksi se näkyy niin haaleana. Et kyl siinä on plussa, mut tarkoittaako se sitä mitä toivotaan onkin sit eri asia.

Huomenna testaan uudelleen, tarkoitus olikin testata jotta näen jatkanko lugeja vielä jos testissä on "jotain" vai lopetanko jos ei ole mitään. Jatkan ja testaan uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vieläkö mukaan mahtuu kanssanne jännäämään?

Kuparikierukka poistettiin 22.6.
Kuukautisten piti alkaa kesäkuun lopulla, mutta pitkän tiputtelun jälkeen ne alkoikin vasta 8.7.
Luulen, että ovisvuotoa oli 19.7. ja pari päivää ennen sitä oli ”pupuiltu”.
Tänään pyyhkiessä on liman joukossa ollut muutamia verisiä viiruja ja alavatsaa on särkenyt kuin menkkojen aikaan..

Varovasti mietin, voisikohan tämä jo olla..?

-Neljäjanolla
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks

Varsinainen linkkihirviö mutta olkoon, tänne saa kuvia millään prkle... Oon saanut monesti viivanpaikkoja ja niistä turhia toiveita mut josko nyt ois plussakierto! Toiveita vielä on... Jotenkin aiempia paremmin näkyy tuo viiva. Näättekö viivanpaikan vai voisko olla oikea viiva?
 
vierailija

Varsinainen linkkihirviö mutta olkoon, tänne saa kuvia millään prkle... Oon saanut monesti viivanpaikkoja ja niistä turhia toiveita mut josko nyt ois plussakierto! Toiveita vielä on... Jotenkin aiempia paremmin näkyy tuo viiva. Näättekö viivanpaikan vai voisko olla oikea viiva?
Jotainhan tossa näkyy kun zoomaa vähän lähemmäs, mutta ei osaa kyllä sanoa et onko haamun alku vai viivanpaikka. Toivottavasti toki se ensimmäinen! Luulis et jos parin päivän päästä testaa niin näkyisi jo :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka

Varsinainen linkkihirviö mutta olkoon, tänne saa kuvia millään prkle... Oon saanut monesti viivanpaikkoja ja niistä turhia toiveita mut josko nyt ois plussakierto! Toiveita vielä on... Jotenkin aiempia paremmin näkyy tuo viiva. Näättekö viivanpaikan vai voisko olla oikea viiva?
Viiva kyllä näkyy, mutten ole varma näkyykö väriä. Mä oon saanut näillä samaisella testeillä räikeitä viivanpaikkoja. Toivotaan et siellä olisi ihan oikea viiva tulossa♥
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Kyllä voi olla hyvinkin haamuplussa! Outo vaan kun eri vahvuinen pitkin pituutta.. uutta kehiin!
Tein jo sen paketin toisen tikun muutaman tunnin päästä varmistaakseen oliko tuo joku maanantai kappale kun väriä siinä oli mutta omituisesti tosiaan ja tää toinenkin näytti jokseenkin samalta 😱 tein sitten nyt illasta vielä ovis testin ja se oli posi niin mietin vaan voisko noi r-testit reagoida ovulaatioon 🤔 kierto tosiaan ihan sekasin ollut koko vuoden kuopuksen syntymän jälkeen. Nyt ollut vaan kaikenlaista oiretta niin tein nuo testit.
 
vierailija
Tein jo sen paketin toisen tikun muutaman tunnin päästä varmistaakseen oliko tuo joku maanantai kappale kun väriä siinä oli mutta omituisesti tosiaan ja tää toinenkin näytti jokseenkin samalta tein sitten nyt illasta vielä ovis testin ja se oli posi niin mietin vaan voisko noi r-testit reagoida ovulaatioon kierto tosiaan ihan sekasin ollut koko vuoden kuopuksen syntymän jälkeen. Nyt ollut vaan kaikenlaista oiretta niin tein nuo testit.
Ei voi reagoida. Eihän nuo testit ole vanhoja tai säilytetty liian lämpimässä? Sanoisin että raskaana olet.
 

Yhteistyössä