Naapurin mummolta oli jäänyt avaimet kotiin,joten soitin huoltomiehelle ja pidin seuraa mummolle. Onneksi tuli soittamaan ovikelloa
Joo ei voinut pitää näppiä erossa.Siinähän annoit sitte. Naia naksuttelit. Se on nyt tehty sitte.
Ihme käpälöitsijä!Joo ei voinut pitää näppiä erossa.
En tietenkään,omaa miestä vaan käpälöin.Se on niin ihanaIhme käpälöitsijä!
Ootko sä bussissakin kaikille samanlainen?
Nii sanohii, mutta puhuiko papista mitään?Joku Paavalin "mutta jos eivät voi olla panematta, menkööt naimisiin". Echon suomennos.
Noo kai siellä juutalaisilla leeviläiset papit hoiti vihkaisun, mut periaate on että oli vaikka talonmies vihkimässä niin liitto oli elinikäinen.Nii sanohii, mutta puhuiko papista mitään?
3x luin että uudet kulmakarvat ja joka kerta mietin miksi ne sillee irtoo...Karvoi. Meidän lattialla on hirmusti multa irronneita hiuksia.
Uudet kuvakulmat eivät välttis oo kiva juttu.
Kelpaako tyhjä rasia?Eikä mulle oo tullu koskaan, kenenkään kans kuin ukkoni kans semmosta "uuhh, ton kans tekis mieli mennä panemaan."
Ei mua kiinnosta. Oon siihen laiska ja oon kovempi romantisoimaan. Mut antakaa mulle suklaarasia niin yhdyn siihen heti.
Nakkaa se rasias mäjelle...!Kelpaako tyhjä rasia?
Missäs...kussas....sitä nyt reissataan Menny multa ohiHuomenta!
Mannapuuroa. Voisilmällä.
Selkä on jo hieman parempi. Vois vaikka yrittää pyykätä ni sit on kivempi tulla torstaina takaisin kotiin.
RaamatussaMissä uskovien ohjekirjassa sanoo, notta pitää olla papin aamen?
Missäs...kussas....sitä nyt reissataan Menny multa ohi
Ok, hyvää reissua! Mä teen Hanna Sumarin lohi-pinaattiruokaa.Käydään vaan hakemassa napero tuolta rapakon takaa parin viikon suomi-lomalle.
Ok, hyvää reissua! Mä teen Hanna Sumarin lohi-pinaattiruokaa.
Lohta toscanalaiseen tapaan – Hanna Sumarin vartissa valmistuva hittiruoka
Tämä Hanna Sumarin helppo lohiruoka nousi hitiksi. Yksinkertaisen hyvistä raaka-aineista syntyvä ruoka valmistuu vartissa.www.mtvuutiset.fi
Sijasin sänkyä, ihmettelin kun jokin siinä myllätessä rahisi.
Koira taas piilottanu possunkorvan petivaatteisiin. Tällä kertaa ei ollu haudattu sohvan väliin tai kukkapenkkiin.
Tai mukava istahtaa sohvalle kun sinne on jemmattu tilsa Mustin murkinaa.
Muistatko missä kohti?Raamatussa
Nyt kuules oot käsittänyt ihan väärin.Mut mä meinaan tehdä m1ehen ja Setiksen kunniaksi joskus miesten rupsahtamisketjun.
Kun kuulemma tarina menee niin että aina vaan naiset keski-iässä plösähtää mutta miehet vanhetessaan herää joka aamu upeampina kuin koskaan, niin todistan että - ei pidä paikkaansa.
Eiks olis parree vaan huilata vielä.Huomenta!
Mannapuuroa. Voisilmällä.
Selkä on jo hieman parempi. Vois vaikka yrittää pyykätä ni sit on kivempi tulla torstaina takaisin kotiin.
Ihan varovasti tungin pyykit koneeseen ja ripustin.Eiks olis parree vaan huilata vielä.
Se kun on toi noidannuoleksi kutsuttu lihaskrsmppi se kropan viimenen yritys suojata ylirasittunutta lihasta.
Tiärä häntä, jos vaikka ottaakin kimmokkeen ja alkaa kiukutella uudestaan.