Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ellulle ei voi laittaa yksäriä.

Ois ollu ihan leppoisaa höpöhöpöjuttua, mut sen verran tunnistettavaa (oon puhunu siitä tutuilleni, ja jotkut on parveillu täällä), että aihetta en nyt kertois mielellään tässä ketjussa.
Kyllä me muutkin jo aavistelimme, että olet päässyt kirjaan. Olet siis kulttuurihenkilö.

 
vierailija
Mulla oli puhelimessa. Puhelin korjattiin ja menetin salasanat.
Huono valinta. Puhelin voi rikkoutua tai se voidaan varastaa niin silloin menetät kaiken, kuten nyt kävi

Huono valinta. Puhelin voi rikkoutua tai se voidaan varastaa niin silloin menetät kaiken, kuten nyt kävi

Gmailiisi pääset milloin tahansa toisella laitteella kunhan valitset salasanan jota et unohda
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Boob
Miten tuon saa korjattua?
Hetki, teen jotain.
Testimielessä minäkin yritin viestin lähettää, ei onnistunut. Oletko joutunut häirikköviestien kohteeksi jonkun mustan taholta vai miksi olet estänyt viestejä?

Jos et itse ole mitään tehnyt, voisi tuo liittyä siihen, että muistini mukaan jossakin vaiheessa olivat olemassa sekä Elena777 että Elena 777. Nyt jälkimmäinen on poistunut?
 
Testimielessä minäkin yritin viestin lähettää, ei onnistunut. Oletko joutunut häirikköviestien kohteeksi jonkun mustan taholta vai miksi olet estänyt viestejä?

Jos et itse ole mitään tehnyt, voisi tuo liittyä siihen, että muistini mukaan jossakin vaiheessa olivat olemassa sekä Elena777 että Elena 777. Nyt jälkimmäinen on poistunut?
Ei mitään hajua? :(
Mä seuraan tilannetta ja kattelen huomenna mistä moinen voi johtua = Ei kivaa:(
 
Palstan käsitys sukupuolisesta syrjinnästä? Sä olet liian karvainen?
Voivatko naispuoliset keskustelijat asettaa karvaisuussuodattimen? o_O Esim. Echolla ja Lissulla täytyy olla suodatin eri arvossa, koska heille viestit menevät. En tosin ihmettele sitä, että Echo arvostaa karvaisia uroita.

Tämä skotti kuulunee Echon suosikkinäyttelijöihin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä