Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenet.

Meikä rojottaa tuolilla tai sängyllä tai lattialla ja välillä pöydän päällä ja välillä konttaan ja seisoisin pällänikin jos uskaltaisin.

Mikään asento ei ole hyvä!

Eilen pakkasin kaupassa tavaroita kassiin ja kuin salama kirkkaalta taivaalta jokin napsahti selkörangassa, sattui ihan v.itusti ja sähköinen kipu kulki päälakeen asti ja olisin tuiskahtanut nenälleni maahan ellen ois voinut ottaa kiinni kassasta.

s.tanan rappeumat ja stenoottisuudet ja kaik välilevypullistumat sun muut!


Ärmur RÄY!


Mutta. Nyt todella tiedän, mistä kansanomainen nimitys noidannuoli tulee. JUST siltä se tuntui.
 
Huomenet.

Meikä rojottaa tuolilla tai sängyllä tai lattialla ja välillä pöydän päällä ja välillä konttaan ja seisoisin pällänikin jos uskaltaisin.

Mikään asento ei ole hyvä!

Eilen pakkasin kaupassa tavaroita kassiin ja kuin salama kirkkaalta taivaalta jokin napsahti selkörangassa, sattui ihan v.itusti ja sähköinen kipu kulki päälakeen asti ja olisin tuiskahtanut nenälleni maahan ellen ois voinut ottaa kiinni kassasta.

s.tanan rappeumat ja stenoottisuudet ja kaik välilevypullistumat sun muut!


Ärmur RÄY!


Mutta. Nyt todella tiedän, mistä kansanomainen nimitys noidannuoli tulee. JUST siltä se tuntui.
Höh,tsemppiä. Toivottavasti helpottaa pian.
 
  • Rakkaus
Reactions: -roosaruusa-
Huomenet.

Meikä rojottaa tuolilla tai sängyllä tai lattialla ja välillä pöydän päällä ja välillä konttaan ja seisoisin pällänikin jos uskaltaisin.

Mikään asento ei ole hyvä!

Eilen pakkasin kaupassa tavaroita kassiin ja kuin salama kirkkaalta taivaalta jokin napsahti selkörangassa, sattui ihan v.itusti ja sähköinen kipu kulki päälakeen asti ja olisin tuiskahtanut nenälleni maahan ellen ois voinut ottaa kiinni kassasta.

s.tanan rappeumat ja stenoottisuudet ja kaik välilevypullistumat sun muut!


Ärmur RÄY!


Mutta. Nyt todella tiedän, mistä kansanomainen nimitys noidannuoli tulee. JUST siltä se tuntui.
Ota nyt kumminkin hyvä annos buranaa, ainakin tollaset neljä kertaa kahdeksansataa, ja lopeta kaikenlaiset akropaattihommat. Ei tohon hommaan oo kun yks ratkasu, nimittäin reippaasti tulehduskipulääkettä ja lepo.
Pikasia paranemisia kuiteski.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ota nyt kumminkin hyvä annos buranaa, ainakin tollaset neljä kertaa kahdeksansataa, ja lopeta kaikenlaiset akropaattihommat. Ei tohon hommaan oo kun yks ratkasu, nimittäin reippaasti tulehduskipulääkettä ja lepo.
Pikasia paranemisia kuiteski.

Kiitti.

Ja juu, kiskon sekä buranaa että norflexiä maksimiannokset.

Enkä muutoin tekisi asentotemppuja mukku on pakko ku sattuu!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenet.

Meikä rojottaa tuolilla tai sängyllä tai lattialla ja välillä pöydän päällä ja välillä konttaan ja seisoisin pällänikin jos uskaltaisin.

Mikään asento ei ole hyvä!

Eilen pakkasin kaupassa tavaroita kassiin ja kuin salama kirkkaalta taivaalta jokin napsahti selkörangassa, sattui ihan v.itusti ja sähköinen kipu kulki päälakeen asti ja olisin tuiskahtanut nenälleni maahan ellen ois voinut ottaa kiinni kassasta.

s.tanan rappeumat ja stenoottisuudet ja kaik välilevypullistumat sun muut!


Ärmur RÄY!


Mutta. Nyt todella tiedän, mistä kansanomainen nimitys noidannuoli tulee. JUST siltä se tuntui.
Elämän karmeutta. Sinä työskentelet alalla, jossa selkävamma on jpoka päivä mahdollinen. Mutta sitten kipu iskee lomavarusteita pakatessa.... :rolleyes:
 
Elämän karmeutta. Sinä työskentelet alalla, jossa selkävamma on jpoka päivä mahdollinen. Mutta sitten kipu iskee lomavarusteita pakatessa....
Itseasiassa ne oli kauppaostokset mitä pakkasin mutta tavallaan olet oikeassa, huomenna alkaa miniloma.

Ja joo. Mun selkä ei oo kertaakaan ärrtynyt duunissa. Osaan kai varoa siellä. Tää niksahtaa aina jostain ihan älyttömästä pikkujutusta.
 
Voivatko naispuoliset keskustelijat asettaa karvaisuussuodattimen? o_O Esim. Echolla ja Lissulla täytyy olla suodatin eri arvossa, koska heille viestit menevät. En tosin ihmettele sitä, että Echo arvostaa karvaisia uroita.

Tämä skotti kuulunee Echon suosikkinäyttelijöihin.
Sean Connery oli vanhempana kiinnostavampi, koska oli särmikkäämpi.

Mä aina kinastelen mun miehen kans, että kuka on paras Bond. Hänen mielestään Connery, mutta Connery oli Bondeissa tajuttoman tylsä. Sama ilme, sama hymy.



Mutta Indiana Jonesissa oli jo hauskempi.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Katsoin Elä ja anna toisten kuolla-leffan viikko sitten. Hyvä leffa, vaikka ne woodoo-touhut kirveli silmiä.

Moore oli siinä empaattisimmillaan. Siinä oli leffahistorian oikein esimerkkikohtaus "mihin kaikkeen miehet on valmiita jotta sais piparia?"

Nuori Solitaire-likka oli gangsterin vankina ja sen piti ennustaa korteista sille gangsterille.
Sit tulee Bond jota nyt alituiseen panettaa, ja joka lohduttaa "ei sun tartte kultaseni ennustaa, karataan täältä."

Miten tunteikkaat, säälivät ja empaattiset kasvot Moorella onkaan. Erittäin herkkä ja kaunis hetki.

Kas näin saadaan pildeä. :unsure:

 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m1es
Eikä mulle oo tullu koskaan, kenenkään kans kuin ukkoni kans semmosta "uuhh, ton kans tekis mieli mennä panemaan."

Ei mua kiinnosta. Oon siihen laiska ja oon kovempi romantisoimaan. :) Mut antakaa mulle suklaarasia niin yhdyn siihen heti.
 
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä