Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mut mites sitä persiljaa jatkettiin samalla kun sitä korjataan pois?

Sit pinaattia katoin netistä, en oo koskaa pinaattia kasvattanu, mut ihme rehu kun viihtyy pakkasillakin. Tykkää oikein kylmästä. :eek:
 
Viimeksi muokattu:
So, sanopa lähemmin kuinka laitat ne tillit pusseihin ja pakkaseen?
Mulla on sama homma edessä.
Leikkasin ihan keittiö-Fiskarseilla varret n.10 cm korkeudelta, keittiössä ylimalkaisesti vaan katsoin että ne tupsut alkaa samalta kohdalta, sit vaan puskasta kiinni vaakatasossa ja saksii sitä tillisilppua kippoon. Vähän sateen jäljiltä märkää, kuivattelin hiustenkuivaajalla, nopee uuni ois ollu parempi. :D

Sit semmosiin puolen litran minigrippeihin vaan.


Aijai, kronklauksen eldorado toi ylläoleva teksti....
 
Korjasin tillisadon, 7 minigrip/amergrip-pussillista tuli pakkaseen, vastais ehkä 10-12 kaupan ruukkua. Ens vuonna enemmän, enkä jaksanu jokaista pientä tillitupsua repiä varrestaan.

Kronklaus kielletty ja m1es ei saa kommentoida mitenkään jajaja.
Miksi minä en saisi kommentoida? Meillä tilliä pakkasessa jo runsaasti ja oman maan perunat keitetään tietenkin tillillä maustetussa vedessä.

Näin pitkälle edenneet sopivat rapujen keittoon tai kurkkupurkkiin.
 
Miksi minä en saisi kommentoida? Meillä tilliä pakkasessa jo runsaasti ja oman maan perunat keitetään tietenkin tillillä maustetussa vedessä.

Näin pitkälle edenneet sopivat rapujen keittoon tai kurkkupurkkiin.
Ääh, unohda.

Mutta kronklauksen estely-yritys on kuin sodankäyntiä: just kun oot keskittynyt turvaamaan etulinjan, niin selusta unohtuu, eli Krut tai naapurimaan kuningatar kronkeloinnissa, eli Ellu hyökkää sivusta. :sneaky:

Pahimmassa tapauksessa joutuu saarretuksi. :eek:

No, öitä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: m1es
Leikkasin ihan keittiö-Fiskarseilla varret n.10 cm korkeudelta, keittiössä ylimalkaisesti vaan katsoin että ne tupsut alkaa samalta kohdalta, sit vaan puskasta kiinni vaakatasossa ja saksii sitä tillisilppua kippoon. Vähän sateen jäljiltä märkää, kuivattelin hiustenkuivaajalla, nopee uuni ois ollu parempi.

Sit semmosiin puolen litran minigrippeihin vaan.


Aijai, kronklauksen eldorado toi ylläoleva teksti....
Kiitoksia oikeen runsaasti!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Sarjassamme "keskusteluja, jotka ei olisi saaneet päätyä lapsen korviin, monestakin syystä".

Mun mies kävi kaupassa (käydään siellä vuorotellen). Mulla alkoi tänään menkat, ja pyysin häntä tuomaan_ohuita_yösiteitä; mun mies onnistuu siinä valkkaamisessa varmaan kerran vuodessa.

No sieltä tuli taaskin paketillinen melkein sentin paksuja tyynyjä.
Motkotin miehelle "siellä kaupassa ON niitä ohuita yösiteitä, mut sä et vaan löydä niitä. En mä mikään norsu oo!"

Olkkarista kuului kuopuksen ääni: "Kyllä sä oot."

:cry:
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja m1es

Tuossa jutussa se Twitter-kuva.
Asia selvä. En onnistunut ajatustenlukijana tämän ilmaisun perusteella:
On nuo suloset, tämänkuinen kuva❤

Oikeastaan aika pelottavaa - tämähän alkaa muistuttaa keskustelua vaimon kanssa, pitäisi aina ymmärtää mitä hän jättää sanomatta.... :rolleyes:


 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Asia selvä. En onnistunut ajatustenlukijana tämän ilmaisun perusteella:
On nuo suloset, tämänkuinen kuva

Oikeastaan aika pelottavaa - tämähän alkaa muistuttaa keskustelua vaimon kanssa, pitäisi aina ymmärtää mitä hän jättää sanomatta....
No älä mulle vingu jos sun Windows 95 ei kaikkia kuvia näytä sulle....:sneaky:

Hyvää yötä!
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m1es

Yhteistyössä