Maistraatissa käynti tai papin aamen on vihkimistä.Tuota vähän pelkäsinkin, että ajattelemme ja ymmärrämme naimisiin menon eri tavoin.
Minä ymmärrän sen niin, että sukupuoliyhdyntä on naimisiin menoa.
Maistraatissa käynti tai papin aamen on vihkimistä.Tuota vähän pelkäsinkin, että ajattelemme ja ymmärrämme naimisiin menon eri tavoin.
Minä ymmärrän sen niin, että sukupuoliyhdyntä on naimisiin menoa.
So, sanopa lähemmin kuinka laitat ne tillit pusseihin ja pakkaseen?Korjasin tillisadon, 7 minigrip/amergrip-pussillista tuli pakkaseen, vastais ehkä 10-12 kaupan ruukkua. Ens vuonna enemmän, enkä jaksanu jokaista pientä tillitupsua repiä varrestaan.
Kronklaus kielletty ja m1es ei saa kommentoida mitenkään jajaja.
Leikkasin ihan keittiö-Fiskarseilla varret n.10 cm korkeudelta, keittiössä ylimalkaisesti vaan katsoin että ne tupsut alkaa samalta kohdalta, sit vaan puskasta kiinni vaakatasossa ja saksii sitä tillisilppua kippoon. Vähän sateen jäljiltä märkää, kuivattelin hiustenkuivaajalla, nopee uuni ois ollu parempi.So, sanopa lähemmin kuinka laitat ne tillit pusseihin ja pakkaseen?
Mulla on sama homma edessä.
Miksi minä en saisi kommentoida? Meillä tilliä pakkasessa jo runsaasti ja oman maan perunat keitetään tietenkin tillillä maustetussa vedessä.Korjasin tillisadon, 7 minigrip/amergrip-pussillista tuli pakkaseen, vastais ehkä 10-12 kaupan ruukkua. Ens vuonna enemmän, enkä jaksanu jokaista pientä tillitupsua repiä varrestaan.
Kronklaus kielletty ja m1es ei saa kommentoida mitenkään jajaja.
Ääh, unohda.Miksi minä en saisi kommentoida? Meillä tilliä pakkasessa jo runsaasti ja oman maan perunat keitetään tietenkin tillillä maustetussa vedessä.
Näin pitkälle edenneet sopivat rapujen keittoon tai kurkkupurkkiin.
Kiitoksia oikeen runsaasti!Leikkasin ihan keittiö-Fiskarseilla varret n.10 cm korkeudelta, keittiössä ylimalkaisesti vaan katsoin että ne tupsut alkaa samalta kohdalta, sit vaan puskasta kiinni vaakatasossa ja saksii sitä tillisilppua kippoon. Vähän sateen jäljiltä märkää, kuivattelin hiustenkuivaajalla, nopee uuni ois ollu parempi.
Sit semmosiin puolen litran minigrippeihin vaan.
Aijai, kronklauksen eldorado toi ylläoleva teksti....
Vierailija on aina vierailija. Ei voi edes olla vierailija1 tai mitäänMitä tarkoitat tuolla "nimeä näkyviin?"
Okei.Vierailija on aina vierailija. Ei voi edes olla vierailija1 tai mitään
Miten yhtä penkkiä voi harventaa? Ymmärtäisin, jos olisi useampi penkki laittaa kauemmas toisistaanPorkkanapenkki on harvennettu.
Ilmoitusluontoinen asia
Oot sää semmottinen sananiqqariMiten yhtä penkkiä voi harventaa? Ymmärtäisin, jos olisi useampi penkki laittaa kauemmas toisistaan
Mukava, kun et kutsunut tavalliseksi neggeriksi.Oot sää semmottinen sananiqqari
Siis mitä?On nuo suloset, tämänkuinen kuva
Älä viitsi. Zelenskyit on olleet 4 kk sodan keskellä.Siis mitä?
Ainakaan minun näkökenttääni ei auennut minkäänlaista kuvaa (oli siis vain teksti). Teit siis "kronklaa minut"-viestin....Älä viitsi. Zelenskyit on olleet 4 kk sodan keskellä.
Ainakaan minun näkökenttääni ei auennut minkäänlaista kuvaa (oli siis vain teksti). Teit siis "kronklaa minut"-viestin....
Asia selvä. En onnistunut ajatustenlukijana tämän ilmaisun perusteella:Zelenskyi poseeraa Olena-vaimonsa kanssa näyttävästi Voguessa – ylistää avioliittoaan vaikeiden aikojen keskellä
Ukrainan presidenttipari kertoo parisuhteen koettelemuksista sodan aikana.www.is.fi
Tuossa jutussa se Twitter-kuva.
No älä mulle vingu jos sun Windows 95 ei kaikkia kuvia näytä sulle....Asia selvä. En onnistunut ajatustenlukijana tämän ilmaisun perusteella:
On nuo suloset, tämänkuinen kuva
Oikeastaan aika pelottavaa - tämähän alkaa muistuttaa keskustelua vaimon kanssa, pitäisi aina ymmärtää mitä hän jättää sanomatta....
SelvisiNo älä mulle vingu jos sun Windows 95 ei kaikkia kuvia näytä sulle....
Hyvää yötä!