Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikä mulle oo tullu koskaan, kenenkään kans kuin ukkoni kans semmosta "uuhh, ton kans tekis mieli mennä panemaan."

Ei mua kiinnosta. Oon siihen laiska ja oon kovempi romantisoimaan. :) Mut antakaa mulle suklaarasia niin yhdyn siihen heti.
Kelpaako tyhjä rasia? :sneaky:
Nakkaa se rasias mäjelle...!
Huomaatiko Elena, että Echo haluaa yhtyä vain sellaisiin, joilla on täytettä. Ja sehän on yhtymisen alkuperäinen tavoite - mies luovuttaa täytettä naiseen.

Täytettä lähikuvassa. Maistuisiko Echolle myös konvehdeissa? :unsure:
 
  • Haha
Reactions: Elena777
vierailija
Onhan outoa ettei voi enää mustana valita nimeä näkyviin. Taasko täällä on tehty outoja muutoksia.

Ja siis tuohon edelliseen korjaus; anelee, ei "ajelee" Pähkismama

Ja siis hitto, täällä tosi vaikea löytää roll-on dödöjä
 
Kuulostaa sairaan hyvältä.

Tosin toi rasvan määrä on melkoinen. Meillä pitäisi ainakin vaihtaa kerma kauravaihtoehtoon ja jättää voikin välistä ja sit se ei enää oiskaan yhtään noin hyvää.

*huokaus*
Oli...hyvää. Ja rasvaista.

Ja kallein tekemäni ateria: marketin kalatiskillä pulitin lohesta 28 egee, plus parmesan, kerma, pinaatti...persiljan nyppäsin omalta kasvimaalta.
Mutta se 1 ateria maksoi n.35 €. :eek:

Mä kohta alan viljellä lohta jossain sala-altaassa...
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kuules oot käsittänyt ihan väärin.
Sehän on miehillä vain se päänsisäinen juttu, täys harha, jota tosin osa naisistakin yrittää pönkittää.
Jos miehillä keski-iässä ja sen jälkeen yleensä mitään positiivista kehitystä tapahtuu, se tapahtuu korvien välissä ja näinollen jää useinmiten vallan huomaamatta.
Niin, suurin osa miehistä on onneks järkeviä. :)
Tai kesälauantaisin ei ole kauheeta parijonoa kirkkoon, kombolla vanha käpy & onlyfans-likka.
 
Nyt paljastui, kenelle @Echo on sukua. Ainakin henkistä. :cool:
Go, Pirkko go! :love:

Pike sanoo sen, mitä moni ei uskalla.
 
Korjasin tillisadon, 7 minigrip/amergrip-pussillista tuli pakkaseen, vastais ehkä 10-12 kaupan ruukkua. Ens vuonna enemmän, enkä jaksanu jokaista pientä tillitupsua repiä varrestaan.

Kronklaus kielletty ja m1es ei saa kommentoida mitenkään jajaja. :sleep:
 

Yhteistyössä