Tuosta vanha mies ,nuori nainen jutusta kysäsin mieheltäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIUH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kjeh..:
heh hauskoja nämä jutut painaako ikä jo joillekkin päälle kun eivät tosiasiaa hyväksy? tarkoitin viestilläni lähinnä että kyllä nuoret ovat aktiivisempia keksimään uusia asioita ja mammalle sen verran että oletko sairas? heh.. naurattaa ajatuskin 50kymppisestä jota otetaan takaa päin keittiön pöydällä..<--- tuota lähinnä;)

Ei paina ikä päälle, pian täytän 20! Tietääkseni ihan tervekin olen.

Alkuperäinen kirjoittaja VIUH:
ja hän sanoi että jos hänen täytyisi valita vanhempi nainen (vaikka 50-vuotias) tai nuori tyttö (tuollainen 19-v) hän ottais ehdottomasti tuon vanhemman koska ensinnäkin vanhemmalla naisella olisi :elämänkokemusta,järkeä enemmän,parempi seksissä ym...nuorempi taas olisi aivan pentu ,sellainen kikatteleva jopa.
Niin ja mieheni on 43-vuotias (ikäistään nuoremmman oloinen)

nojoo, tuo nyt on ihan valkoista valhetta. kukaan terve mies ei ottaisi vanhempaa. ei todellakaan.

ja hän sanoi että jos hänen täytyisi valita vanhempi nainen (vaikka 50-vuotias) tai nuori tyttö (tuollainen 19-v) hän ottais ehdottomasti tuon vanhemman koska ensinnäkin vanhemmalla naisella olisi :elämänkokemusta,järkeä enemmän,parempi seksissä ym...nuorempi taas olisi aivan pentu ,sellainen kikatteleva jopa.
Niin ja mieheni on 43-vuotias (ikäistään nuoremmman oloinen)

jokainen haluaa nuoren naisen jos on normaali mies

Alkuperäinen kirjoittaja Kovajänis;7964463:
Kyllä se on harva mies joka ottaa/ottaisi hurjasti itseään vanhemman naisen itselleen, ja silloin usein kyse jostain äitiongelmasta :/

Ja naisella sitten tietysti sama? hurjasti vanhempi mies ja on jonkinsortin isäongelma?

Joskus ihmiset sattuu viehtymään niihin itseään vanhempiin( tai nuorempiin) ihmisiin. tuskin kukaan suhdetta alottaa sen takia että tisen ikä on sopiva, luultavasti muut asiat painaa suhteessa ikää enemän.

Hyvä tavaton, jos nyt kuitenkin sallittaisiin kaikille omat halunsa ja viehtymyksensä.

Peesan itseäni.

Jotenkin ärsyttävää se, miten joillain on tarve usko oman makunsa olevan se ainoa oikea. Tai että yleisin mieltymys olisi jotenkin parempi ja todellisempi kuin harvinainen.

Juuri niin, ärsyttävä @Echo kuvittelee olevansa aina oikeassa

setis

ps. ootko ennen ollut tuo ruohonikki?

Sinulla on heikko itsetunto kun et uskalla seurustella ikäistesi kanssa. Pääset pätemään kun partnerina on puolet nuorempi nainen. Jotenkin säälittävää mutta kaltaisiasi miehiä on. Nähdä vielä kerran Napoli ja kuolla.
Pötyä, exäni on 6 v nuorempi mutta muuttui kylmäksi ainoan lapsen synnytettyään 4kymppisenä. Pitkään kituutettiin yhdessä kuin sisar ja veli mutta lopulta tulin järkiini ja erottiin

Olin useilla Treffipalstoilla mutta minun ikäisiä pidetään varmaan rollaattoriukkoIna vaikka itse olen ihan urheilullinen edelleen, tukka tallella ja normaalivartaloinen. Ei pömppömassua edes
Siellä tuollaiset viisikymppiset etsivät max itsensä ikäistä tai nuorempaa

Olin lähes 10:llä treffeillä, kahden kanssa yö yhdessä, muiden kanssa en edes halunnut, mutta tosiasia on se että tuon ikäinen nainen ei saa minua enää kiihottumaan

Kun taas tämä puolta nuorempi salarakkaani saa jo pelkkänä ajatuksenakin jotain jäykkää aikaiseksi 😅
Hän herätti testosteronituotantoni sellaiseksi kuin se oli parikymppisenä, erittäin iloinen asia
Samalla tuli mieli virkeämmäksi kuin mitä se oli sinkkuaikoina, olen kovasti iloinen ja kiitollinen. Ikään kuin vitamiineja virtaisi koko ajan verisuonissa

Pötyä, exäni on 6 v nuorempi mutta muuttui kylmäksi ainoan lapsen synnytettyään 4kymppisenä. Pitkään kituutettiin yhdessä kuin sisar ja veli mutta lopulta tulin järkiini ja erottiin

Olin useilla Treffipalstoilla mutta minun ikäisiä pidetään varmaan rollaattoriukkoIna vaikka itse olen ihan urheilullinen edelleen, tukka tallella ja normaalivartaloinen. Ei pömppömassua edes
Siellä tuollaiset viisikymppiset etsivät max itsensä ikäistä tai nuorempaa

Olin lähes 10:llä treffeillä, kahden kanssa yö yhdessä, muiden kanssa en edes halunnut, mutta tosiasia on se että tuon ikäinen nainen ei saa minua enää kiihottumaan

Kun taas tämä puolta nuorempi salarakkaani saa jo pelkkänä ajatuksenakin jotain jäykkää aikaiseksi
Hän herätti testosteronituotantoni sellaiseksi kuin se oli parikymppisenä, erittäin iloinen asia
Samalla tuli mieli virkeämmäksi kuin mitä se oli sinkkuaikoina, olen kovasti iloinen ja kiitollinen. Ikään kuin vitamiineja virtaisi koko ajan verisuonissa
Nuori nainen saa aikaan ihmeitä hieman vanhemmassakin miehessä.

(y)

Yhteistyössä