Tuosta vanha mies ,nuori nainen jutusta kysäsin mieheltäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIUH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VIUH

Vieras
ja hän sanoi että jos hänen täytyisi valita vanhempi nainen (vaikka 50-vuotias) tai nuori tyttö (tuollainen 19-v) hän ottais ehdottomasti tuon vanhemman koska ensinnäkin vanhemmalla naisella olisi :elämänkokemusta,järkeä enemmän,parempi seksissä ym...nuorempi taas olisi aivan pentu ,sellainen kikatteleva jopa.
Niin ja mieheni on 43-vuotias (ikäistään nuoremmman oloinen)

hih, niin monta makua kuin on ottajaakin :D meillä taas miehen kanssa 13v ikäeroo minä 28 ja hän 41 ja sanoi et joko hän on nuorempi kuin ikä antaa myöten olla tai sitten minä oon venhempi.. :laugh: :kieh: oisko kuitenkin niin et hän se nuorempi en taatusti oo vanhempi kuin ikäni antaa myöten :laugh: :whistle: ;)

ihanko hän (50vuotias) olisi parempi kaikessa? tuohon seksiin en kyllä usko että olisi parempi kun meillä nuorilla sitä notkeutta vielä on jos vertaan esimerkiksi mummooni joka on vähän päälle 50vuotias;)

Alkuperäinen kirjoittaja kjeh...:
ihanko hän (50vuotias) olisi parempi kaikessa? tuohon seksiin en kyllä usko että olisi parempi kun meillä nuorilla sitä notkeutta vielä on jos vertaan esimerkiksi mummooni joka on vähän päälle 50vuotias;)

Ei se kuule hyvä seksi ole notkeudesta kiinni! Vähän eri asioista on kyse, kuten rohkeudesta, mielikuvituksesta ja heittäytymiskyvystä.

Alkuperäinen kirjoittaja VIUH:
ja hän sanoi että jos hänen täytyisi valita vanhempi nainen (vaikka 50-vuotias) tai nuori tyttö (tuollainen 19-v) hän ottais ehdottomasti tuon vanhemman koska ensinnäkin vanhemmalla naisella olisi :elämänkokemusta,järkeä enemmän,parempi seksissä ym...nuorempi taas olisi aivan pentu ,sellainen kikatteleva jopa.
Niin ja mieheni on 43-vuotias (ikäistään nuoremmman oloinen)

Miehes sano noin, vaan siks, ettet luulis sen kattelevan nuorempia :D Sori, oli pakko...

Väitän, että jos tarjolla on 50v ja 20v nainen, 9/10 miehestä ottaa sen jälkimmäisen.

Ootko ollu mummos kanssa sängyssä?

Alkuperäinen kirjoittaja kanappa:
hih, niin monta makua kuin on ottajaakin :D meillä taas miehen kanssa 13v ikäeroo minä 28 ja hän 41 ja sanoi et joko hän on nuorempi kuin ikä antaa myöten olla tai sitten minä oon venhempi.. :laugh: :kieh: oisko kuitenkin niin et hän se nuorempi en taatusti oo vanhempi kuin ikäni antaa myöten :laugh: :whistle: ;)
Meillä mies 14v. vanhempi ja erittäin hyvin ollaan pärjätty!Ei se ole ikävuosista kiinni tämä parisuhteen kukoistus!Eikä tullut tutustuessa heti ikää kysyttyä, kun se ei näy päälle päin!

Itse olen pitänyt aina vanhemminta miehistä, vaikka ikä heissä näkyisikin. Ihmeen lapsellisia ne on monet miehet vielä 40 iässäkin (siis minuun verrattuna 40 olisi vanha tässä yhteydessä). Sitä en tiedä mitä ovat minusta pohjimmiltaan halunneet, baarissa heihin en ole tutustunut, ystävyydestä on aina lähtenyt liikkeelle (okei, vain yhden kanssa eteni suhteen tasolle, yleensä ihailen vain kauempaa kainosti). Pelokas olen ihmissuhteissa, minulle kävi niin että minua kosi vanhempi mies (yli15 vuotta ikäeroa). Uskon että hän oli vilpitön tunteissaan, mutta minä juoksin karkuun, en siksi ettenkö olisi rakastanu, vaan tunsin olevani riittämätön hänelle. Ärsyttää kun mua sanotaan kypsäksi ikäisekseni (ulkonäkö on kyllä vielä kuin teinillä), ajattelen asioita syvällisesti ja erikanteilta, mutta ei se ole sama asia kuin elämän tuoma kokemus. En voisi ikinä itse ottaa huomattavsti nuorempaa miestä itselleni.

Voi elämä, seksikö siis onkin akrobatialaji? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kanappa:

Meilläkin miehen kanssa sama ikäero 13 v. mie 28 ja mies 41
:D

ei se ole iästä kiinni, kuinka hyvä on seksissä.

Jos tietää mitä seksiltä/seksistä haluaa, niin olet hyvä, mutta monikaan viisikymppinen ei välttämättä tiedä.
Aivan samoin kuten ei välttämättä 19-vuotiaskaan.

Elämänkokemusta 50-vuotias omaa enemmän luonnollisesti ikänsä puolesta, muttei voisi sanoa, että kaikki 19-vuotiaat olisi (jopa) kikattelijoita.

eikä seksi todellakaan perustu notkeuteen.

Mitä enemmän nainen tietää haluavansa, sitä enemmän hän saa seksiltä miehensä kanssa.
Ikä ei kerro koko totuutta.

heh hauskoja nämä jutut painaako ikä jo joillekkin päälle kun eivät tosiasiaa hyväksy? tarkoitin viestilläni lähinnä että kyllä nuoret ovat aktiivisempia keksimään uusia asioita ja mammalle sen verran että oletko sairas? heh.. naurattaa ajatuskin 50kymppisestä jota otetaan takaa päin keittiön pöydällä..<--- tuota lähinnä;)

Alkuperäinen kirjoittaja kjeh..:
heh hauskoja nämä jutut painaako ikä jo joillekkin päälle kun eivät tosiasiaa hyväksy? tarkoitin viestilläni lähinnä että kyllä nuoret ovat aktiivisempia keksimään uusia asioita ja mammalle sen verran että oletko sairas? heh.. naurattaa ajatuskin 50kymppisestä jota otetaan takaa päin keittiön pöydällä..<--- tuota lähinnä;)

Siehän hassu olet. Luuletko ettei ne 50 vuotiaat ole olleet nuoria ja kekseliäitä aikoinaan ja etteikö vanhat temput oo vieläkin hallussa. Madonnakin on kohta 50, eikä mulla ainakaan tuota vaikeuksia kuvitella leidiä keittiönpöytähommissa. Juu, ite en oo lähelläkään 50, äitini on.

... että se juttu, josta tämäkin topikki lähti liikkeelle oli sellanen, jossa likka 19 vee ja vanha irstapatu 58 vee eli suhteeton ikäero...kuin tyttö ja pappansa. Joku 15 vuoden ikäerokin on vielä tuon rinnalla pikku juttu!

no mä jatkan vielä tän viestin verran OT:ta mutta kun olen nainen niin valitsisin.. ehdottomasti vanhemman miehen, mutta jos olisin mies niin uskonpa 100% varmuudella ottavani nuoremman likan jos olisi vara mistä valita.

En ole nyt kysynyt, mutta aikaisemmin kun on ollut puhetta asiasta, niin mieheni ei katso kauhean tarkkaan iän päälle. Ihan lasta ei kyllä huolis, mutta jonkun verran nuorempi tai vanhempi, niin ei mitään väliä. Naisen viehkeys voi olla muustakin kuin iästä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja kjeh..:
Mä aijon olla siinä keittiön pöydällä vielä paljon vanhempanakin. Ei ikä näissä asioissa kuule haittaa, joskus tietysti jotkut vaivat, mutta mieli on sama vielä 80 kymppisenäkin. Melko on lapsellista puhetta.

Yhteistyössä