Voi miten ikävä kuulla, tsemppiä toipumiseen ja toivottavasti vielä joskus saatte pienen syliinneUltrattiin neuvolassa 6+6. Kohtu tyhjä. Lähete ensi viikolla naistenpolille, jossa tarkistetaan tarkemmin tarvitseeko lääkkeellisen tyhjennyksen, ellei vuoto itsellään ala.
Eli sama, kuin syksyllä. Onneksi selvisi nyt eikä vasta kuukauden päästä. Puhui, että lääkärin kautta halutessaan tarkempiin tutkimuksiin kolmannen peräkkäisen keskenmenon jälkeen.
Parempia kuulumisia teille muille ja ihanaa kesää!
Mua ahdistaa, kun mulla on ollut suunnilleen viikon, puolitoista etovaa oloa ja tiistaina (6+5) oksensin ekan kerran. Tiistaina varhaisultrassa kaikki hyvin ja syke löytyi. 7+0 kun tuli torstaina tauluun niin etova olo häipyi, eikä nyt perjantain aikanakaan kuulunut, paitsi iltapäivällä vähän kun olin ollut aika pitkään syömättä kunnolla. Ahdistaa ja pelottaa, keskiviikkona olisi eka neuvola ja mietin jaksanko sinne asti. Testejä olisi kaapissa pari, mutta en tiedä uskallanko tehdä. Ainahan sinne ultraan voi mennä uudestaan… Vuotoa tai kipuja ei ole.