Haaveena vauva 2023

Pahoittelut @Mimerkki !😭

Mulle voi päivittää tälle päivälle kp1.
Ilmeisesti se aiemmin luulemani vuoto ei ollutkaan menkat, kun eilen illalla alkoi kunnon menkkakivut ja nyt tullut reilummin vuotoa. Kierto näköjään ihan sekasin.

En nyt muista kuka se oli, mutta kiitos sille, joka vinkkas tosta balanceoaching_ ig tilistä. Ite oon sieltä löytäny monia asioita, mitkä selittäis omia oireita ja lapsettomuutta. Päätin, että nyt täytyy alkaa kiinnittää enemmän huomiota ruokavalioon. Epäilen, että itellä on pcos:ää ja muun muassa liian korkea testosteroni ja naishormonien epätasapaino.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Paljon voimia @Mimerkki ❤

Mä aion testata huomenna aamulla, mutta ei ole kyllä yhtään sellainen olo, että voisin olla raskaana. Tänään on ollut vähän enemmän menkkamaisia kipuja (samanlaisia kuin joka kierrossa 2-3 päivää ennen menkkoja). Eli aika vahva tunne siitä, että pian ne menkat alkaa.
 
Pahoittelut @Mimerkki ja paljon jaksamista!
@K3rttuli oli ilo jakaa kyseinen ig tili täällä, sillä se on herättänyt paljon ajatuksia ja pohdintaa myös itsessäni ja pienin muutoksin olenkin lähtenyt tasapainottamaan omaa hormonitoimintaa sekä keskittynyt hyvinvoinnin lisäämiseen.
Se tässä palstassa on ihanaa vertaistuen lisäksi, että voi jakaa ja saada hyviä vinkkejä toisilta☺
 
Mun piinailut loppui tänään, mulle voi nimittäin päivittää tälle päivälle kp 1 tai suoraan huomiselle kp 2. En kyllä ymmärrä yhtään omaa kiertoa, ei taida olla vielä tasaantunut yhtään kun nyt jäi 23 päivään. Luonnollisesti kun tänään tultiin kylpylään pitkien vapaiden kunniaksi 😂 Menkat ei harmita niin paljoa kun tiedän että voin hyvin mielin pelata ainakin kesäkuun ohjelmassa olevat futispelit 🙈 mielellään toki plussan huolisin mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Täällä ne hyvät vibat laski vähän tossa alkuviikosta ja usko tärppiin tässä kierrossa on hiipunut 🤔 Odottelen menkkoja viikonloppuna, jos ei ma mennessä ole menkkoja tullut niin sit testaile kp30 ☺

Onnea plussanneille 😍

Ja hirmuisesti voimia keskenmenon kokeneille!
 
vierailija
Hei kaikki,
Tarkoitukseni oli testata vasta huomenna aamulla, mutta sitten järkeilin että kun mennään jo dpo 14 pitäisi testissä näkyä jotain vaikka en sitä aamuvirtsasta tekisikään. Tein pregcheckin testin ja negatiivinenhän se oli. Onko vielä toivoa että virtsa oli liian laimeaa ja siksi en saanut edes haamua? Tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa eikä vielä toistaiseksi ole ollut vatsakipua joka niitä yleensä enteilee. Lisäks nenä tukossa ja hajuaisti herkistynyt. Tämä oli nyt 9 yritys keskenmenon jälkeen.
 
vierailija
En tiedä kumman teen.2 testiä vielä odottaa kaapissa. Nyt illalla alkoi jo menkkoja enteilevä jomotus alavatsalla, ilmaa tuntuu myös kerääntyvän vatsaan

@Mardolly tsemppiä testailuun toivottavasti plussaa näyttää

Onko muita testaamassa lähi päivinä? Ainakin listalla monta loppu kiertolaista
Voihan ne olla merkkejä raskaudesta. Pidetään positiivisuutta yllä 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Onnea juuri plussanneille❤ ja pahoittelut uusista kierroista sekä @Mimerkki keskenmenosta😢
Mut voi poistaa tolta kiertolistalta toistaiseksi. Synarela-sumuttelut on lähteneet hyvin sujumaan eikä juurikaan pahoja oireiluja ole tullut. Tyhjennysvuoto alkoi tänään ja sain heti ajan 0-ultraan 1.6. Jänskättää kyllä ne aloitettavat pistokset 🤭
 
Voimia ja kovasti tsemppiä @Mimerkki 🧡 ja myös tsemppiä muille uuteen kiertoon joutuneille. Onnekkaille toivon viivojen vahvistumista kovasti!🤞🏻

Onko muita kellä menkat kestää "kunnollisina" vain pari päivää? Tiputtelua on ennen ja jälkeen päivän, mutta siteelle tarvetta oikeasti vain parina päivänä. Mietin onko siitäkin syytä olla huolissaan vai onko normaalia.. 🤔 Mielikuva, että nuorempana ois kestänyt vuoto pidempään ja kierukan jälkeen jäänyt niukemmiksi.

Ens viikon lopulla jälleen ovulaatio sovelluksen mukaan ja en tiedä, miten saisin itseni suhtautumaan rauhallisesti ja pysymään rennolla ja positiivisella mielellä. Yleensä menkkojen alkaessa sätin itseäni siitä, etten ole ovulaation aikana "yrittänyt tarpeeksi" vaikka kuitenkin ovulaation saapuessa kauheet paineet ajoittaa yhdynnät oikein jne. Mies suhtautuu tähän rennommin ja omien sanojensa mukaan uskoo kaiken hyvän tapahtuvan ajallaan. Voi kun itse osaisi suhtautua samoin!
 
Voimia ja kovasti tsemppiä @Mimerkki ja myös tsemppiä muille uuteen kiertoon joutuneille. Onnekkaille toivon viivojen vahvistumista kovasti!

Onko muita kellä menkat kestää "kunnollisina" vain pari päivää? Tiputtelua on ennen ja jälkeen päivän, mutta siteelle tarvetta oikeasti vain parina päivänä. Mietin onko siitäkin syytä olla huolissaan vai onko normaalia.. Mielikuva, että nuorempana ois kestänyt vuoto pidempään ja kierukan jälkeen jäänyt niukemmiksi.

Ens viikon lopulla jälleen ovulaatio sovelluksen mukaan ja en tiedä, miten saisin itseni suhtautumaan rauhallisesti ja pysymään rennolla ja positiivisella mielellä. Yleensä menkkojen alkaessa sätin itseäni siitä, etten ole ovulaation aikana "yrittänyt tarpeeksi" vaikka kuitenkin ovulaation saapuessa kauheet paineet ajoittaa yhdynnät oikein jne. Mies suhtautuu tähän rennommin ja omien sanojensa mukaan uskoo kaiken hyvän tapahtuvan ajallaan. Voi kun itse osaisi suhtautua samoin!
Mullakin on jäänyt kierukan jälkeen vuodot selvästi niukemmiksi. En tiedä, pitääkö siitä olla huolissaan, mutta itse kieltämättä vähän olen. Milloin sun kierukka on poistettu?
 
Onnea @Mardolly
Tästäpä tuli oikein plussa-aalto!

Toivotaan parasta @Fazeriina82 että nyt vihdoin se plussa tulisi sinne

Pahoittelut @K3rttuli kp1

@Kyfi lisätty listalle! Ja eilen kun oli ovisplussa niin tänään sulla sitten dpo 0

Kiitos myös minulta @Martta83 vinkistä!
Löysin myös (luultavasti) ongelmat omassa hormonitoiminnassa! Ja oon nyt tutkinut tätä hommaa lisää!

Pahoittelut @Sentonen myös kp 1

Plussatuulia sinne myös @nobelius

Tervetuloa Vierailija . Kannattaa rekisteröityä niin ei sekoitu muihin vierailijoihin
No nyt en varmaan sekoitu 🙂
 
Voimia ja kovasti tsemppiä @Mimerkki ja myös tsemppiä muille uuteen kiertoon joutuneille. Onnekkaille toivon viivojen vahvistumista kovasti!

Onko muita kellä menkat kestää "kunnollisina" vain pari päivää? Tiputtelua on ennen ja jälkeen päivän, mutta siteelle tarvetta oikeasti vain parina päivänä. Mietin onko siitäkin syytä olla huolissaan vai onko normaalia.. Mielikuva, että nuorempana ois kestänyt vuoto pidempään ja kierukan jälkeen jäänyt niukemmiksi.

Ens viikon lopulla jälleen ovulaatio sovelluksen mukaan ja en tiedä, miten saisin itseni suhtautumaan rauhallisesti ja pysymään rennolla ja positiivisella mielellä. Yleensä menkkojen alkaessa sätin itseäni siitä, etten ole ovulaation aikana "yrittänyt tarpeeksi" vaikka kuitenkin ovulaation saapuessa kauheet paineet ajoittaa yhdynnät oikein jne. Mies suhtautuu tähän rennommin ja omien sanojensa mukaan uskoo kaiken hyvän tapahtuvan ajallaan. Voi kun itse osaisi suhtautua samoin!
Mullakin on pillereiden lopetuksen jälkeen ollut kunnon vuotoa vaan 2-3 päivää, tuntuu oudon lyhyiltä minustakin, pillereiden kanssa menkat kuitenkin kesti sen noin 5-6 päivää.
 
https://aijaa.com/hJqVIP
En tiiä mikä tää on 🤔 On siis kuvassa selkeämpi, kuin silmällä.
Tilanne siis sellainen, että toinen kierto km jälkeen ja kuukautisten olisi pitänyt tulla viikko sitten, mutta siinä kohdin olikin ovisoireilua ennemminkin (limat, lämmöt nousi, alavatsakipuilua, rinnat kiinteytyi ja hiukan kipuili..). Viikkoa sitä ennen vaikutti myös, että ovis yritti tulla, kuin myös "oikeaan ovisaikaan" viikko aiemmin.
Tilasin nyt lisää testejä, joten niitä ootellessa ensviikkoon 😃 Piti vaan johonkin purkaa ihmettelyä ja tää ryhmä on ❤
Listalle voi laittaa mimmimami 41v 5. lapsi, yritys aloitettu 8/21.
Raskauduin 2. kierrosta, josta km rv 10. Siitä taas 2. kierrosta raskaana ja km rv 12.
Nyt taas meneillään toinen kierto, mutta kovin kummallinen ja pitkittynyt.
 
Toi menkkakysymys on mielenkiintoinen! Mulla eka menkat kuparikierrukan jälkeen oli vaan 3 päivää, seuraavat neljä päivää ja nyt viimeisimmät 5 päivää, mutta vuoto on tooosi vähäistä siihen mitä muistelen sen olleen nuoruudessa.. Voi mennä tunteja ilman mitään vuotoa ja sit yöllä ei vaaka-asennossa välttis tuu siteeseen asti kuin yhtenä, maks kahtena yönä.. Tosi vaikea tietää, mikä on normaalia! Sit oon jostain lukenut, että kuukautiset niukkenee iän myötä, mutta että sen ei pitäisi vaikuttaa hedelmällisyyteen.. Ja myös, että vuodon määrästä ei voisi suoraan päätellä esim. limakalvon paksuutta, kun siihen vaikuttaa jotenkin se rakenne myös.. Mut siis olisipa mielenkiintoista, jos tästä olisi enemmän faktaa ja jotain kuvausta, mikä on "normaalia"!

Pahoittelut uusista kierroista 😔. Ja paljon onnea @Mardolly 🥰! Milloin aloit @Mardolly yrittämään? Ja jotenkin kiva, kun kerroit, että vielä eilen et olisi uskonut plussaan. Yllättävän moni kuvailee netin keskustelupalstoilla, että "sitä vain tiesi ja syvä rauha laskeutui". Mä oon ihan varma, että jos joskus plussan saan niin se ei tule olemaan mikään syvän rauhan hetki 😆
 

Yhteistyössä