Miksi kaikki hylkää minut sen takia koska olen hullu?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Turhaan luulet, että tuo fetissi olisi jotenkin poikkeava. Taitaa olla varsin yleinen. Kai siinä haluaa tuottaa mielihyvää toiselle, joka ei siihen välttämättä niin helposti itse kykene, vaikka juuri niiden hankalien seksiasentojen takia. Se olisi jo vähän poikkeavaa, jos haluaisit sahata jonkun raajan irti ja käyttää sitä raajaa seksuaalisiin tarkoituksiin
No joo, ei sentään! en halua kellekkään pahaa, mut silti mietin että mitä vammainen ihminen ajattelee heti ensimmäisenä jos kuulee että mulla on tuollainen fetissi. Ajatteleeko esimerkiksi että toivon hänen olevan vammainen?
 
vierailija
Miksi ylipäätään sun fetissin pitäisi kiinnostaa niin paljon, että siihen otettaisiin kantaa. Hirveä puolustuspuhe vaikka kukaan ei sinua tuominnut
Niin tein tämän keskustelun, koska halusin mielipiteitä myös siihen asiaan mutta jos sua ei kiinnosta niin toki voit jättää vastaamatta. Kysymys ei ole puolustuspuheesta, vaan tämä on keskustelupalsta jossa on tarkoitus keskustella asioista, joten avasin miten itse nään asian.
 
vierailija
Minä, minulta ja minulle. Minä olin ja olen "täydellinen" mutta kunpa kaikki ne muut minulle ilkeät ihmiset olisivat poissa niin kaikki olisi hyvin? Olisi mielenkiintoista kuulla näiden muiden kanssaihmistesi tarinat sinusta niin muodostuisi todellinen kuva ja silloin pystyisi vastaamaan kysymykseesi.
Totta, todellakin haluaisin että kaikki kiusaajat ois poissa. Luottaisitko esimerkiksi itse anestasiahoitajaan, jos tietäisit hänen haukkuneen vuosia jotain ihmistä joka päivä, uhannut työntää pään vessanpönttöön ja muita sairaita asioita? vai menisikö kylmät väreet ja et haluaisi koskaan joutua tuon kaltaisen psykopaatin hoidettavaksi

Nytkö vedetään se narsisti kortti, että en näe itsessäni vikaa? mikä ongelma sulla on lukea selvää suomen kieltä, tuolla olen myöntänyt virheeni ja he todennäköisesti kertoisivat sulle nuo samat asiat mitä oon kertonut täällä ja sitten että oon rasittava ihminen, koska olen herkkä ja valitan niin helposti ja tunnen kipua/surua helposti. Mutta tekeekö se musta pahan ihmisen? fine, jos olen noin hirviö niin pysy erossa. Älä rassaa aivojasi minun kanssa enempää. Ongelma ratkaistu. Vai jääkö silti kummasti ärsyttämään jokin vaikka ei ole pakko edes vastata mun kommentteihin ja voit säästää itsesi mielipahalta

Ja hei, silloin kun nämä ihmiset puhuivat musta seläntakana kun olin 16v ja muuttanut jo uuteen kaupunkiin ja koitin aloittaa puhtaalta pöydältä. Tasantarkkaan varmasti tiesivät sen ja osaavat käyttää aivojaan sen verran kai että tajuaa ettei kukaan halua mustamaalaamista . Niin kyseiset ihmiset haukkuivat esimerkiksi tapaani nauraa, eikö se kerro aivan tarpeeksi heistä ?
 
vierailija
Sanon nyt mikä ois ollut kaikista parhainta, se että kiusaajat ois lopettaneet ajoissa kiusaamisen ja en ois sairastunut. Sitten olisin jatkanut elämää normaalisti aikapäiviä sitten ja jäänyt ehkä jopa kotikonnuille ja jättänyt tämän kaiken helpommin taakse!

En valittaisi, en olisi ikävä ihminen enää ja en ois toistanut enää samoja virheitä.

Olisin ehkä naimisissa ensirakkauteni kanssa ja meillä ois ehkä 8v ja 5v lapset ja eläisin rauhallista ja onnellista elämää. Kävisin töissä, olisin saanut uusia ystäviä koska aikaisempia ihmissuhteita tuskin olisi enää voinut korjata ja en ois halunnutkaan olla heidän ystävä enää kiusaamisen jälkeen. Tuskin hekään minun ystäviä. Ois uus omakotitalo alla, kiva auto.

Nyt mä en ole enää mitään muuta kuin monisairas, rikkinäinen, ilman koulutusta ja töitä. Ilman perhettä, ilman oikeita ystäviä, ilman parisuhdetta, haave äitiydestä ei toteutunut silloin kun olisin halunnut. En ole harrastanut vieläkään seksiä, että varmasti sen asian puolesta myös weirdo. Tuntuu että nää rankat kokemukset ovat vaikuttaneet myös ulkonäköön ja aiheuttaneet ennen aikaisen rupsahtamisen.

KYLLÄ MUN TÄYTYY VISSIIN SITTEN OLLA TODELLA PAHA IHMINEN KUN KÄY TÄLLÄISTÄ, mä olen aivan hajalla, eikö kukaan nähnyt mussa tarpeeksi hyvyyttä että tuon kiduttamisen ois voinut jättää välistä? jotenkin epätodellinen olo että miten voi sössiä niin lapsena kuin 11-12v elämänsä niin pahasti että aiheuttaa sillä pysyvää vaurioo ja on syöksykierteessä vielä aikuisena? ja toinen mitä olen miettinyt paljon on se, että mitä olisin voinut tehdä toisin. Olisinko onnistunut olemaan psyykkeeltäni kovempi jollain tapaa? en usko, ei mulla ollut 11-12 vuotiaana harmainta aavistusta siitä että jotain näin pahaa voisi olla olemassa ja se mitä olisin voinut tehdä toisin ylä-asteella niin en olisi esim värjännyt hiuksiani ja yrittänyt keskittyä olemaan jotain muuta kuin olen vaan olisin pysynyt täysin omana itsenä niin ei ois mennyt voimavaroja esittämiseen ja olisin ehkä kestänyt paremmin kiusaamisesta aiheutuneen stressin! oisko sekään sit pelastanut mua loppujenlopuksi, ehkä jos kiusaajat ois nähneet että henkinen väkivalta ei riitä, olisi aika ollut siirtyä toisiin keinoihin, esim puukotukseen ja olisinko sitten enää edes täällä, tunsin sen vihan pelottavan suurena..
 
vierailija
Jaa siis olikin kyse vain jostain fetissistä?

Miksi sis moinen valitus?
Sä voit ottaa sen valituksena. Ei mua kiinnosta, olin jo varautunut tähän että kaikki ihmiset ei tuu olemaan samaa mieltä ja tää on kanssa yks asia minkä oon joutunut opettelemaan elämässä. Tuntuu että vasta 25-27v aloin olemaan sen verran vahva etten välitä muiden mielipiteistä
 
vierailija
Sä voit ottaa sen valituksena. Ei mua kiinnosta, olin jo varautunut tähän että kaikki ihmiset ei tuu olemaan samaa mieltä ja tää on kanssa yks asia minkä oon joutunut opettelemaan elämässä. Tuntuu että vasta 25-27v aloin olemaan sen verran vahva etten välitä muiden mielipiteistä
Jos et välittäisi muiden mielipiteistä niin et olisi kirjoittelemassa jollain keskustelupalstalla ongelmistasi tai mieltymyksistäsi. Ainakaan et ottaisi hernettä nenään, jos joku on erimieltä kanssasi.
 
vierailija
Jos et välittäisi muiden mielipiteistä niin et olisi kirjoittelemassa jollain keskustelupalstalla ongelmistasi tai mieltymyksistäsi. Ainakaan et ottaisi hernettä nenään, jos joku on erimieltä kanssasi.
Vänkävänkä. Onko sun mielestä siis hirveän huono juttu kun haluan avautua asioista muuallakin kuin terapiassa!? jos keskustelupalstat ei olisi sitä varten että täällä keskustellaan eri aiheista, niin kerro mulle mitä sitten?

Kaikki vaan näköjään pitäis pitää yksin sisällään, niin kauan että pää räjähtää. VOI TERVE

Kai ihminen voi elää silleen, että on suurimmaksi osin välittämättä muiden mielipiteistä mutta joskus uteliaisuuttaan voi keskustella muiden ihmisten kanssa keskustelupalstalla ja nähdä miten he ajattelee jne. Ei kai ole olemassa sellaista ihmistä joka olisi täysin 100% silleen että ei välitä muiden mielipiteistä! Otetaan esimerkkinä vaikka taas tuo kiusaaminen, harrastaisko kiusaajat kiusaamista jos tietäis että se ei satuta yhtään? he harrastaa sitä siksi, koska ovat niin ketkuja, että tietävät että se tasantarkkaan satuttaa ainakin edes vähän myös vahvaa ihmistä. En usko että kukaan nauttii kuunnella haukkumista itsestään koko ajan

Joten jos on enimmäkseen sellainen ihminen että ei välitä muiden mielipiteistä niin voi sanoa että ei välitä. Mun kohdalla se on tullut sitä kautta että olen turtunut, liekkö tuo tervettä enää että ei tunne edes vähän kipua jos h*uoritellaan. Tuohonkin kommenttiin nykyään vastaisin, että hei ainiin mulla on nimikin olemassa ja se ei ole muutes h*uora! ennen en ois uskaltanut vastata mitään ja kyllä mä sen verran välitän kuitenkin etten jaksa enää siihen kiusaamisralliin lähteä, kyllä se psyykkeen ja muunkin terveyden kannalta niin koville ottaa. Myönnetään

MUTTA TULEEKO V*TTU KENENKÄÄN JOUTUA EDES MIETTIMÄÄN TÄLLÄISTÄ, EIKÖ MEILLÄ JOKAISELLA OLE OIKEUS ELÄÄ RAUHASSA?

Ps. Säkään et mitään mun sisäisestä tunne-elämästä tiedä, ainoastaan sen mitä kirjoitan julki ja miten paljon todellisuudessa otan muiden mielipiteistä ihteeni
 
vierailija
Jos et välittäisi muiden mielipiteistä niin et olisi kirjoittelemassa jollain keskustelupalstalla ongelmistasi tai mieltymyksistäsi. Ainakaan et ottaisi hernettä nenään, jos joku on erimieltä kanssasi.
Ja jatkan vielä, että toinen asia mitä en voi sietää on se, että uskon että jotkut kirjoittaa aivan tahallaan keskusteluihin negatiivisia kommentteja! silloinkin kun ihminen on hajalla, onko se sitä että tämä ihminen on enemmän rationaalinen kuin tunteellinen ja ei siks osaa välttämättä ajatella toisen tunteita niin paljon vai onko kyse siitä että tahallaan halutaan loukata, painaa alaspäin ihmistä joka on jo pohjalla koska se tuottaa itselle jotain sairasta mielihyvää vai onko asia vaan niin että kun meitä on moneen junaan niin vaikka sä tekisit mitä, yrittäisit olla ystävällinen ja antaa itsestäsi hyvän kuvan niin henkilökemiat ei kohtaa ja kaikkien kanssa ei vaan pysty tulemaan toimeen?

En nyt erittele tältä palstalta nimeltä ketään henkilöitä, yleisesti vaan pohdin tälläistä.
 
vierailija
Itse uskon tuohon viimeisimpään, että ikinä ei voi olla niin että kaikki tykkäisi sinusta, henkilökemiat takaa sen. Sit vaan oppii hyväksymään sen asian ja yrittää kuitenkin käyttäytyä mahdollisimman asiallisesti tätä henkilöä kohtaan, jos hän on asiallinen myös sua kohtaan

Ei oo ainakaan surullinen enää sen takia jos toinen ei tykkääkkään sinusta.
 
Ja jatkan vielä, että toinen asia mitä en voi sietää on se, että uskon että jotkut kirjoittaa aivan tahallaan keskusteluihin negatiivisia kommentteja! silloinkin kun ihminen on hajalla, onko se sitä että tämä ihminen on enemmän rationaalinen kuin tunteellinen ja ei siks osaa välttämättä ajatella toisen tunteita niin paljon vai onko kyse siitä että tahallaan halutaan loukata, painaa alaspäin ihmistä joka on jo pohjalla koska se tuottaa itselle jotain sairasta mielihyvää vai onko asia vaan niin että kun meitä on moneen junaan niin vaikka sä tekisit mitä, yrittäisit olla ystävällinen ja antaa itsestäsi hyvän kuvan niin henkilökemiat ei kohtaa ja kaikkien kanssa ei vaan pysty tulemaan toimeen?

En nyt erittele tältä palstalta nimeltä ketään henkilöitä, yleisesti vaan pohdin tälläistä.

Nii.

Ku siinäpä se. Sä koetat antaa itsestäsi hyvän kuvan. -Kertomalla, miten huonosti muut ovat sinua kohdelleet!

Minusta se ei anna sinusta hyvää kuvaa.

Elä eteenpäin! Älä selittele!

Aloita se ketju fetissistä vaikka tonne seksipalstalle ihan sellaisenaan.
 
vierailija
Nii.

Ku siinäpä se. Sä koetat antaa itsestäsi hyvän kuvan. -Kertomalla, miten huonosti muut ovat sinua kohdelleet!

Minusta se ei anna sinusta hyvää kuvaa.

Elä eteenpäin! Älä selittele!

Aloita se ketju fetissistä vaikka tonne seksipalstalle ihan sellaisenaan.
Kuule, mä selitän nyt tän kerran jos koen tarvetta asioista puhua ja voin luetella myös mun hyvät puolet eli ne on tunteellisuus, avoimuus, voimakastahtoisuus, sensuelli, äidillinen, lojaali, eläinrakas :)

Tämän keskustelun ei kuitenkaan ollut tarkoitus lähteä ruotimaan mun hyviä puolia ja en ole hakemassa täältä uusia ystäviä, joten en yritä tässä ees myyntipuhetta pitää, päinvastoin halusin avautua kipeistä kokemuksistani.

Riippuu keneltä kysytään mutta on mulla myös nettikavereita jotka ovat sanoneet mua kultakimpaleeksi, että oon huolehtivainen ja ollut esimerkiksi mentorina muutamalle huumeriippuvaiselle. Aina oon ollut läsnä ja kuulemma parempi kuin jotkut hoitsut, koska jotkut ovat vaan väärällä alalla töissä, eivätkä osaa muuta kuin aukoa päätä. Tämä on ystäväni kokemus
 
Kuule, mä selitän nyt tän kerran jos koen tarvetta asioista puhua ja voin luetella myös mun hyvät puolet eli ne on tunteellisuus, avoimuus, voimakastahtoisuus, sensuelli, äidillinen, lojaali, eläinrakas

Tämän keskustelun ei kuitenkaan ollut tarkoitus lähteä ruotimaan mun hyviä puolia ja en ole hakemassa täältä uusia ystäviä, joten en yritä tässä ees myyntipuhetta pitää, päinvastoin halusin avautua kipeistä kokemuksistani.

Riippuu keneltä kysytään mutta on mulla myös nettikavereita jotka ovat sanoneet mua kultakimpaleeksi, että oon huolehtivainen ja ollut esimerkiksi mentorina muutamalle huumeriippuvaiselle. Aina oon ollut läsnä ja kuulemma parempi kuin jotkut hoitsut, koska jotkut ovat vaan väärällä alalla töissä, eivätkä osaa muuta kuin aukoa päätä. Tämä on ystäväni kokemus

Tää kuulostaa paljon paremmalta.

Unohda se negatiivinen ja keskity näihin mainitsemiisi asioihin.

Ja sit jos kaipaat vertaistukea fetissijuttuihin ni www bdsmbaari piste net
 

Yhteistyössä