Tammikuiset 2023 ❄️✨

Kiitos Niin en tiedä voiko samalla ihmisellä toimia kroppa eri tavoin, haluan toivoa ainakin niin.. Mullakin nimittäin kaikista kolmesta edellisestä ei oo kyllä tarvinnut miettiä onko vahvat viivat vai ei.. Kuopuksesta kun digi näytti 2-3 plussauspäivänä. No, aika näyttää. Sulla vahvemmat mitä mulla ollut vielä kertaakaan
Eiköhän se voi vaihdella 🙏🏼 Toivon niin paljon, että siellä vaan nyt nousee hcg hitaasti ❤ Kerro sitten, kun oot soittanut neuvolaan, et mitä sano verikokeista☺
 
@3milia ei varmaan vielä kannata huolestua, kun tuohon viivan vahvuutenhan vaikuttaa myös esim se kuinka laimeaa pissaa on jne. Ja kuulemma toisilla tulee päiväpissasta tummempi viiva kuin aamulla. Näin itellä oli esikoisen raskaudessa, että aamun eka testi haalea haamu ja saman päivän iltapäivällä ihan selkeä plussa.

tsemppiä @Oliivi3 ,että siellä kuitenkin joku kasvais ihan hyvin, vaikkei testit sitä näytäkään ❤

Tänään eka työpäivä positestin jälkeen ja jotenki jännitän sitä, että osaanko käyttäytyä ns. normaalisti, etten herätä mitään epäilyksiä 😄 ku jotenki tuntuu, että tämä raskaus on nyt koko ajan ainoa asia mielessä.
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
@3milia ei varmaan vielä kannata huolestua, kun tuohon viivan vahvuutenhan vaikuttaa myös esim se kuinka laimeaa pissaa on jne. Ja kuulemma toisilla tulee päiväpissasta tummempi viiva kuin aamulla. Näin itellä oli esikoisen raskaudessa, että aamun eka testi haalea haamu ja saman päivän iltapäivällä ihan selkeä plussa.

tsemppiä @Oliivi3 ,että siellä kuitenkin joku kasvais ihan hyvin, vaikkei testit sitä näytäkään

Tänään eka työpäivä positestin jälkeen ja jotenki jännitän sitä, että osaanko käyttäytyä ns. normaalisti, etten herätä mitään epäilyksiä ku jotenki tuntuu, että tämä raskaus on nyt koko ajan ainoa asia mielessä.
Kiitti tsempeistä ❤ Ehkäpä testaan iltapäivällä vielä ja sit seuraavan kerran parin päivän päästä🤭 Ehkä vaan on vieläkin niin vaikea käsittää, et on todella epäileväinen🙈
 
Moi! Tänään 4+0, niin uskaltaudun mukaan! On ollut kiva lukea muiden viestejä odotellessa. Plussasin jo viime viikolla, mutta takana on 3 kemiallista, niin ei ole vieläkään mitään luottoa että eteneekö tämä tästä. Nyt viivat on vahvistuneet niin hienosti, että jännittää josko nyt onnistuisikin!
Tämä olisi mulle ensimmäinen ja miehelle toinen, la 16.1.
Kaikki pienemmän porukan ryhmät kiinnostaa, mutta en uskalla ennen varhaisultraa vielä liittyä mihinkään. :)
 
Moi! Tänään 4+0, niin uskaltaudun mukaan! On ollut kiva lukea muiden viestejä odotellessa. Plussasin jo viime viikolla, mutta takana on 3 kemiallista, niin ei ole vieläkään mitään luottoa että eteneekö tämä tästä. Nyt viivat on vahvistuneet niin hienosti, että jännittää josko nyt onnistuisikin!
Tämä olisi mulle ensimmäinen ja miehelle toinen, la 16.1.
Kaikki pienemmän porukan ryhmät kiinnostaa, mutta en uskalla ennen varhaisultraa vielä liittyä mihinkään.
Mukava kuulla, että mukana on toinenkin esikoistaan odottava jolla kuitenkin elämässä puolison lapsi(a) jo, tervetuloa mukaan ja toivotaan parasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikkapuu
Voi @3milia ja @Oliivi3 toivottavasti teillä molemmilla vaan hcg nousisi hitaammin ja kaikki olisi vielä ihan hyvin! ❤ Mitä nyt itse olen tehnyt testejä niin iltapäivällä ollut vahvempaa viivaa kun aamulla. Esikoisesta muistaakseni sama. Ja hcg noussut hitaasti ainakin esikoisen kohdalla.

Kiva kun saadaan uusia tänne, tervetuloa ja onnea plussista! 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Oliivi3 ja 3milia
Ja sitten tekin vielä, että yksittäisissä testeissä on eroja!! Mä testasin joskus pc samasta pissistä ne paketin molemmat testit kun se eka näytti ihan tooosi haalealta, toinen oli selvästi tummempi viiva. Niissäkin voi olla ns. huonoja yksilöitä ja siks viiva ei näytä tummuvan.
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Moikka!
Onnea kaikille plussanneille!:)

Täällä 37v jo kolmen tyttösen(2,5v, 8 ja 10v) äiti sai viime viikolla plussan testiin, eli tänään 5+0. Nyt suhde uuden kumppanin kanssa ja hänelle tää on sitten esikoinen. Hieman yllätyksenä ekasta yrittämisestä sillä aiemmista raskauksista 2on löäkkeillä saatu aluille. Miun kaikki kolme aiempaa raskautta on ollu puoleen väliin saakka oksentamista ja tipassa käymistä, joten jännittää että miten nyt käy... nyt täällä jo ällöttää kaikki ruoat ja hajut ja närästää...
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
vierailija
  • Rakkaus
Reactions: Oliivi3
Uskaltaudun minäkin nyt kirjoittelemaan tänne. Tein äsken plussatestin! Menkat reilusti myöhässä, mut en oo uskaltanut testata aiemmin pettymyksen pelossa. Dpo 10 oli puhdas nega ja sit sairastuin flunssaan ja ajattelin sen takia menkkojen siirtyvän. Mun laskujen mukaan sunnuntaina alko jo 5. raskausviikko.

Luen myöhemmin koko ketjun, kun toivun tästä ylläristä!

Mut sellainen pikkukysymys, et miksi laskurit laskee eri tavalla viikot kuin minä ohjeen mukaan...? Mun kierto on noin 24 päivää ja vikat menkat ollu sunnuntaina 10.4. Eikö silloin ole nyt 4 + 1? Laskurit ja sovellukset sanoo 4 + 6.
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
vierailija
Uskaltaudun minäkin nyt kirjoittelemaan tänne. Tein äsken plussatestin! Menkat reilusti myöhässä, mut en oo uskaltanut testata aiemmin pettymyksen pelossa. Dpo 10 oli puhdas nega ja sit sairastuin flunssaan ja ajattelin sen takia menkkojen siirtyvän. Mun laskujen mukaan sunnuntaina alko jo 5. raskausviikko.

Luen myöhemmin koko ketjun, kun toivun tästä ylläristä!

Mut sellainen pikkukysymys, et miksi laskurit laskee eri tavalla viikot kuin minä ohjeen mukaan...? Mun kierto on noin 24 päivää ja vikat menkat ollu sunnuntaina 10.4. Eikö silloin ole nyt 4 + 1? Laskurit ja sovellukset sanoo 4 + 6.
Samaa ihmettelen minäkin 🤔
 
Uskaltaudun minäkin nyt kirjoittelemaan tänne. Tein äsken plussatestin! Menkat reilusti myöhässä, mut en oo uskaltanut testata aiemmin pettymyksen pelossa. Dpo 10 oli puhdas nega ja sit sairastuin flunssaan ja ajattelin sen takia menkkojen siirtyvän. Mun laskujen mukaan sunnuntaina alko jo 5. raskausviikko.

Luen myöhemmin koko ketjun, kun toivun tästä ylläristä!

Mut sellainen pikkukysymys, et miksi laskurit laskee eri tavalla viikot kuin minä ohjeen mukaan...? Mun kierto on noin 24 päivää ja vikat menkat ollu sunnuntaina 10.4. Eikö silloin ole nyt 4 + 1? Laskurit ja sovellukset sanoo 4 + 6.
Huvikseni testailin jotain laskuria ja oletuspituisella 28 päiväisellä kierrolla olisi tuo 4+1, sun sanomalla 24 päivällä tulee tuo 4+6 tai 4+5. 🤔 Hmm. Vaikka lopultahan tossa ei ole kovin monen päivän heittoa ja aina ne tarkentuu vasta ultrassa sitten. Onnea plussasta! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: SSonkku
Ja hämmennyin myös siitä, kun neuvolasta on kirjoitettu Maisaan, että olen nyt raskausviikolla 5. Menkat olleet viimeksi 4.4, eli nyt on 5+0, eli eikö nyt ala raskausviikko 6? niin ainakin myös kaikki sovellukset sanoo. Vai olenko ihan väärässä?
Joo 5+0 - 5+6 on raskausviikko 6 😀 ehkä siellä on jollain ajatus hetkeksi katkennut ja merkannut hassusti.
 
@Oliivi3 ihanaa, että on vahvistunut! Ehkä vaan oot saanu ekan haamun niin tosi aikasin, ja sen takia hormonin nousu on hidasta.

Pahoittelut ja voimia @eden89 💔

Mulla on huomenna vasta se päivä, kun menkat on virallisesti myöhässä, joten nyt iski joku ihme stressi, että mitä jos ne alkaakin. Pitää varmaan vieläki hakea parit testit tällä viikolla pissailtaviks 😬 torstai (alempi) ja sunnuntai siis oli tällaset viivat:
 
@Oliivi3 ihanaa, että on vahvistunut! Ehkä vaan oot saanu ekan haamun niin tosi aikasin, ja sen takia hormonin nousu on hidasta.

Pahoittelut ja voimia @eden89

Mulla on huomenna vasta se päivä, kun menkat on virallisesti myöhässä, joten nyt iski joku ihme stressi, että mitä jos ne alkaakin. Pitää varmaan vieläki hakea parit testit tällä viikolla pissailtaviks torstai (alempi) ja sunnuntai siis oli tällaset viivat:
Tosi hyvin sulla vahvistunut viivat! :love:
 

Yhteistyössä