vierailija
Satumaailmassa on tietenkin satumaailman IRLHelpostikin, satu ja irl samassa lauseessa.
Satumaailmassa on tietenkin satumaailman IRLHelpostikin, satu ja irl samassa lauseessa.
On tietysti mut riippuu pallonpuoliskista/kääntöpiireistä.Tuomiopäivän ennustajat: verikuu tuo maailmanlopun perjantaina
He perustavat laskelmansa Raamattuun.www.iltalehti.fi
jokin perinne heillä?
elä onneton usko satuloihin!No, en ainakaan itse myönnä olleeni silminnäkijänä tuossa. Mutta eikös yksi evankeliumeista, en muista kenen, kirjoitettu lähes reaaliaikaisesti.
Vai onko sekin keksitty jälkeenpäin.
on keksitty juttuNo, en ainakaan itse myönnä olleeni silminnäkijänä tuossa. Mutta eikös yksi evankeliumeista, en muista kenen, kirjoitettu lähes reaaliaikaisesti.
jaa, niinkös?On tietysti mut riippuu pallonpuoliskista/kääntöpiireistä.
Eikai se oikeaa rahaa ole ollut?Just niin, Siinä myytiin ihminen kolmellakympillä hopeassa.
Kyllä tavallaan. Pingviineistäkin selviää vain pieni osa kylmimmän ajan yli: vain ne jotka liikkuvat piirissä ja pääsevät välillä keskelle. Muistakaa ei kaikki selviä.jaa, niinkös?
maailmanloppu riippuukin siitä että missäs satut asustelelemaan?
Ei selvinnytMiksi et voi?
temppelissä. Mitä niissä tuolloin tehtiin?Templissä.
nonni!Jos ne on vain vertauskuvaa? Tai vedonlyönnin---mikä se on ollut tuolloin?
Siellä on muuten melkoista hömppää seassa, huomasin vasta....Miten niin? En ole lukenut raamattua. Kouluajan uskonnon tunneista en muista mitään asioita. Ne oli 70-80-luvulla.
Ja nyt onOk, fine!!!!
Mitä tuo haittaa, mut mitä se kiiras teillä merkitsee?Oikeassa olet, keskustelut rönsyilee.
Siitä muuten puuttui katto kokonaan -kun sitä ei tarvittukaan!Templissä.
Mitä öljyä öljymäellä kasvoi?Mut tänkin tiedämme vain toisten kertoman kautta. Vai tiedämmekö?
Lopullista varmuutta Juudaksen kuolemasta -tai kuolemantavasta- kellään ei ole.
Oliivipuita. Niistä oliiveista saatiin öljyä siihenkin aikaan niinkuin nykyäänkin. Ei kai kukaan vaa ole jo sitäkin tosiasiaa muuksi vääntämässä.Mitä öljyä öljymäellä kasvoi?
Ai se minkä M.M.saneli mut ei Paavali viitsinyt julkaista?No, en ainakaan itse myönnä olleeni silminnäkijänä tuossa. Mutta eikös yksi evankeliumeista, en muista kenen, kirjoitettu lähes reaaliaikaisesti.
En ole kuullut mut onko niitä puita vieläkin siellä?Oliivipuita. Niistä oliiveista saatiin öljyä siihenkin aikaan niinkuin nykyäänkin. Ei kai kukaan vaa ole jo sitäkin tosiasiaa muuksi vääntämässä.
Jerusalemin temppelillä oli pääsiäisenä käytettyjen uhrilampaitten yksinmyuntioikeus, kyllä heillä silloin oli tuollaiseen summaan varaa.Eikai se oikeaa rahaa ole ollut?
Mikään niistä ei ole Jeesuksen sanaaNo, en ainakaan itse myönnä olleeni silminnäkijänä tuossa. Mutta eikös yksi evankeliumeista, en muista kenen, kirjoitettu lähes reaaliaikaisesti.