vierailija
Mikä niistä?No, en ainakaan itse myönnä olleeni silminnäkijänä tuossa. Mutta eikös yksi evankeliumeista, en muista kenen, kirjoitettu lähes reaaliaikaisesti.
Vai onko sekin keksitty jälkeenpäin.
Mikä niistä?No, en ainakaan itse myönnä olleeni silminnäkijänä tuossa. Mutta eikös yksi evankeliumeista, en muista kenen, kirjoitettu lähes reaaliaikaisesti.
näpäytys?Se kukonlaulu muuten liittyi Pietariin. Hänellehän Jeesus ennusti että ennenkuin kukko tyänä yönä laulaa, sinä minut kolmasti kiellät.
Ja tämä näpäytys Pietarille siksi, että hän uhosi voivansa kuolla Jeesuksen puolesta.
Sikäli kun muistan, Markuksen evankeliumi olisi kirjoitettu joskus 60-luvulla.Mikä niistä?
OhhohJust niin, Siinä myytiin ihminen kolmellakympillä hopeassa.
Uppnäpäytys?
"Täydellisessä kuunpimennyksessä Aurinko, Maa ja Kuu ovat samalla suoralla linjalla. Kuu ei varsinaisesti pimene, vaan muuttuu syvän punaiseksi eli niin sanotuksi punaiseksi verikuuksi. Tämä johtuu siitä, että Maan ilmakehä taittaa osan Auringon valosta Kuun pintaan, vaikka kuu onkin maan varjossa. Vain pisimmät valon aallonpituudet eli punaiset ja oranssit jatkavat koko ilmakehän läpi Kuuhun, kun muut siroavat ilmakehässä. Jos maapallolla ei olisi ilmakehää, kuu katoaisi kokonaan näkyvistä.
Superkuuta ja täydellistä kuunpimennystä nähdään harvoin samana päivänä, viimeksi vuonna 1982 ja seuraavan kerran vuonna 2033. Suomessa se ei kuitenkaan näy, koska kuu on tällöin horisontin alapuolella. Suomessa seuraava superkuunpimennys nähdään vasta vuonna 2036."
eräänlainen kolmiyhteys?
Kyllä ne lähestyvät kaiken aikaa, kukin omalla radallaan mutta eivät vastakkain koskaan."Lehestulkon sinun Waldakundas. Olcon sinun tactos nin maassa quin on Taiuasa. "
mites satuolento voi pettää irl toisen satuolennon?Kohtalaisen haastava aloitus itseltäni, koska en voi kirjoittaa mitään suuntaan tai toiseen ohjaamatta suuntaan tai toiseen.
Keskustelkaa ja olkaa ihmisiksi.
mites satuolento voi pettää irl toisen satuolennon?
Kaikkia on muokattu ajan (ihmisen) saatossa.No, en ainakaan itse myönnä olleeni silminnäkijänä tuossa. Mutta eikös yksi evankeliumeista, en muista kenen, kirjoitettu lähes reaaliaikaisesti.
Kysymys. Arvaus. Ootko ollut joskus?Mikä juttu tämä on?
Mikset voi?Kohtalaisen haastava aloitus itseltäni, koska en voi kirjoittaa mitään suuntaan tai toiseen ohjaamatta suuntaan tai toiseen.
Keskustelkaa ja olkaa ihmisiksi.
Linkki?Ristiriitainen kommentti.
Linkki?
Sehän oli terävä kysymys johon et kykene vastaamaan
Mikset voi?
En ole kuullutNo, en ainakaan itse myönnä olleeni silminnäkijänä tuossa. Mutta eikös yksi evankeliumeista, en muista kenen, kirjoitettu lähes reaaliaikaisesti.
AI seKoko Jeesuksen pelastustyö.
Näkyykö siellä kaikki planeetat ?Ok, fine!!!!
Eikö?Siis fysiikan lait voi nähdä kaikkialla jos niistä vähänkään ymmärtää.