Ja se piti sanoa, että nyt ollaan pohdittu, että josko ei selvitettäis sukupuolta ollenkaan Ois jotenkin ihanan kutkuttavaa odottaa synnytykseen asti. Mut taas toisaalta veikkaan et ei pystyttäis ehkä säästelee sinne asti
Ootko kokeillut TENS laitetta? Sitä muutenkin suositellaan lääkkeettömänä hoitona esim lihaskipuihin ja muistaakseni ihan kk ja raskauskipuihinkin.Onko muilla kivuliaat menkat? Mikä auttaisi? Mitä enemmän tulee ikää sen pahemmaksi tuntuu menevän kivut Itse otan panadolia, buranaa, Ladivaa( luontaistuote), käytän lämpöpussia munasarjoilla. Ihan kamalia kramppeja Koska raskaaksi koetetaan tulla en voi ottaa tulehduskipu lääkkeitä etukäteen. En kohta kestä näiden kipujen kanssa
Ihan oikeasti..kyllä musta jokaisella on oikeus toivoa tiettyä sukupuolta ei ole keneltäkään pois, itse olin jo toisen lapsen kohdalla lähes masentunut kun sain tietää että on poika kun toivoin niin kovasti saavani tytönkin. Eiköhän kaikki tunteet ole sallittuja. Tämä nyt vain minun mielipiteeni tietenkinItse nyt raskaana, meillä kaksi poikaa. Tuntuu aivan uskomattomalta et jengi edelleen oikeesti miettii ja toivoo tiettyä sukupuolta. Häpeäisitte.
Vaikka se hullulta kuulostaa niin orgasmit helpottaa kipuihin. Satisfyer vaan käyttöön. Liikunta auttaa myös kipuihin. Reipas kävely lenkki auttaa mulle ainakin.Onko muilla kivuliaat menkat? Mikä auttaisi? Mitä enemmän tulee ikää sen pahemmaksi tuntuu menevän kivut Itse otan panadolia, buranaa, Ladivaa( luontaistuote), käytän lämpöpussia munasarjoilla. Ihan kamalia kramppeja Koska raskaaksi koetetaan tulla en voi ottaa tulehduskipu lääkkeitä etukäteen. En kohta kestä näiden kipujen kanssa
Vauvan sukupuolella ei ole väliä, toivon vain että vielä saisin terveen vauvan
Sulla ei sitten ole ollut lamaannuttavia kipuja?Vaikka se hullulta kuulostaa niin orgasmit helpottaa kipuihin. Satisfyer vaan käyttöön. Liikunta auttaa myös kipuihin. Reipas kävely lenkki auttaa mulle ainakin.
Sama!Tuntuu kyllä kamalalle ajatukselle, että joku ois pettynyt vauvansa sukupuoleen. Se tuntuu vähän vauvan esineellistämiselle, kun kyseessä on kuitenkin elävä olento, jolle on tärkeää olla vanhempiensa rakastama. Enkä tarkoita etteikö saisi toivoa, vaan kun joku ylempänä kommentoi että oli pettynyt lapsensa sukupuoleen, niin mitäköhän lapsesta tuntuisi, jos saisi tietää että vanhempi on pettynyt hänen sukupuoleensa hän kun ei sille mitään voi ja tahtoisi olla vanhempiensa rakastama sellaisena kuin on. Joo nyt loppuu tää moraalisaarna tuli vaan niin uskomattoman surullinen olo vauvan puolesta
On kyllä outoa olettaa että lapsia tehdään vaan saadakseen tytön ja pojan. Ja outoa kommentoida jonkun lapsilukua. Mutta ihmiset on törppöjä että sinänsä ei yllätä.Meidän järjestys poika, tyttö, poika ja poika. Ei ole koskaan ollut toiveita kumpaa tulisi. Poika nyt olisi ihan vaan vaatteiden kierrätyksen kannalta helpompi. Joku taisi kolmosta odottaessa ihmetellä miksi lisää lapsia kun molempia on jo. Juu, ei me niitä sukupuolen takia haluttu.
Mulla on ihan lamauttavaa kipua siitä asti kun pillerit jäi pois. Mulla on endometrioomaa ja myoomia, mitkä sitten kramppaa. Sain tammikuussa kokeiluun Litalginiä (kramppeihin) ja Caprilonia runsaiden vuotojen taltuttamiseen ja sitä myötä vähän helpottanut. Burana ja panadol rinnakkain kuuriluontoisesti. Erityisesti toi Caprilon on auttanut, ihmettelin miksi kukaan lääkäri ei ole aiemmin sitä tarjonnut (mulla on aina ollut tosi kivuliaat menkat).Onko muilla kivuliaat menkat? Mikä auttaisi? Mitä enemmän tulee ikää sen pahemmaksi tuntuu menevän kivut Itse otan panadolia, buranaa, Ladivaa( luontaistuote), käytän lämpöpussia munasarjoilla. Ihan kamalia kramppeja Koska raskaaksi koetetaan tulla en voi ottaa tulehduskipu lääkkeitä etukäteen. En kohta kestä näiden kipujen kanssa
Vauvan sukupuolella ei ole väliä, toivon vain että vielä saisin terveen vauvan
Mulla varmasti kans nyt kierto venyy kun oviksen bongasin selvästi paria päivää myöhemmin. Ja vuosin keskenmenosta kuitenki yli viikon reilusti ja sit tiputteli vielä melkeen viikon.Mulla tänään kp 1/27-28. Laitetaan nyt noin, koska tosiaan viime kierto oli sen 24 ja nyt 32, mut ehkäpä nää peräkkäiset vaihtelut on siitä koronasta ja jos nyt normalisoituis
Edit. Just, kun eilen sanoin, että ei oo synnytyksen jälkeen ollut menkkakipuja, niin hitto et nyt on alaselässä kunnon juilimiset
Otan osaa.Iäkäs läheiseni nukkui tänään pois Haluaisin uskoa että tämä olisi merkki uuden alusta, että me vielä saisimme vauvan Olen ollut useamman kerran raskaana niin ,että sukulaiseni on menehtynyt.