vierailija
Miten se just viime aikoina olisi tarttunut. On B varmaan TV tä aiemminkin katsonut.No tv:stä urpo.
Miten se just viime aikoina olisi tarttunut. On B varmaan TV tä aiemminkin katsonut.No tv:stä urpo.
Joo onhan sillä niissä red room sessioissa jotkut koskettimet ollut, mutta sanoi siis itse (vai joku toinen bändistä, meen jo ihan sekasin näissä) että ei ole varsinaisesti aiemmin soittanut pianoa kuin vasta viime kevään kiertueella. Ei se siis varmaan tarkoittanut että lähti ihan nollasta liikkeelle, mutta ei sit ehkä oo mitään pianotunteja ottanut eikä harjoitellut, vaan ehkä just vaan soitellut itsekseen jotain. Mä tässä vaan alemmuuskomplekseissani taas matelen, kun itse todellakin oon käynyt pianotunneilla ja harjoitellutkin ajoittain ihan ahkerasti, eikä musta silti ole tollaseen vapaaseen säestykseen mitä se just vaikka sys-kiertueella teki. Olipa siellä alika tai monika tms. niin biisi kuin biisi hoitui. Ja nyt sit siltä selvästikin on syntynyt ihan sävellystyötä pianolla ja muilla koskettimilla.Eikös se vähän ainakin ole soitellut koskettimia? Ainakin harrastusmielessä. Näin olen ainakin ymmärtänyt
Ystävä ja kollega, jota ei näe edes usein.
Kyllä Sadie kuvioissa on edelleen, sanokaa mun sanoneen.Onhan sillä. Sun shippilasit vääristää näköjään näön ja järjen lisäksi kuulonkin.
No miksi ei olisi? Voihan siinä mennä jonkun aikaa, että saavat järjestymään.Istanbulin keikka olisi muka tulossa vielä.
Oon satavarma kans tästä, mutta en oo viitsiny sanoa täällä ääneenKyllä Sadie kuvioissa on edelleen, sanokaa mun sanoneen.
Nyt on tulossa pitempi loma, varmaan silloin näkevät. Turha sinne USA aan asti on jatkuvasti lentää pikku pysähdyksen takia.Ystävä ja kollega, jota ei näe edes usein.
No höpö höpö.Oli ihan selkeä jenkkiansentti verrattuna viime viikon videoihin.
No ei todellakaan ja hyvä, että ovat ton nyt selkeästi kumonneet.Kyllä Sadie kuvioissa on edelleen, sanokaa mun sanoneen.
Et viitti Kompostissa sanoo tollasta? Ok.Oon satavarma kans tästä, mutta en oo viitsiny sanoa täällä ääneen
Viimeistään ensi vuoden alkupuolella olemme tässä asiassa viisaampia. Bojan katoaa tuntemattomaan paikkaan lomalle.No ei todellakaan ja hyvä, että ovat ton nyt selkeästi kumonneet.
No ei tosiaan ole menossa, kun kerran Thaimaaseenkin on pitkä matka, toi maa ei ole sellainen minne ihan huvikseen mentäis useasti.Nyt on tulossa pitempi loma, varmaan silloin näkevät. Turha sinne USA aan asti on jatkuvasti lentää pikku pysähdyksen takia.
Joo, Thaimaa on liian kaukana mut USA just sopivan matkan päässäNyt on tulossa pitempi loma, varmaan silloin näkevät. Turha sinne USA aan asti on jatkuvasti lentää pikku pysähdyksen takia.
Ihan ennustajan takia. Hän toistaa ystävää ja kollegaa tuhat kertaa päivässä ilman minun viestejä. En kestä niitä enää yhtään enempää.Et viitti Kompostissa sanoo tollasta? Ok.
Hyvä hyväBoitsulla ei ole tiktokia! Jei, my man.
Eikä Nacella!
Ei varmana mene, jos sanoi, että Thaimaa on liian kaukana.Nyt on tulossa pitempi loma, varmaan silloin näkevät. Turha sinne USA aan asti on jatkuvasti lentää pikku pysähdyksen takia.
Juu sinne on Bojanilla lyhyt matkaJoo, Thaimaa on liian kaukana mut USA just sopivan matkan päässä
Ovat ystäviä ja kollegoita, naisjuorut ovat Bojania eniten häirinneet.Ihan ennustajan takia. Hän toistaa ystävää ja kollegaa tuhat kertaa päivässä ilman minun viestejä. En kestä niitä enää yhtään enempää.
Ihan varmasti lentää! Mistä lyödään vetoa?Ei varmana mene, jos sanoi, että Thaimaa on liian kaukana.
Discordissa ei ollut ainakaan siinä vaiheessa mainintaa kun itse laitoin siellä sen muistutuksen, mutta onhan sinne voitu se lisätä kun asia on varmistunut. Olin ihan ekojen joukossa siinä vaiheessa, oiskohan ollut tyyliin 7 vasta klikannut sitä. Kiinnitin tietysti huomiota siihen, koska edellisillä kerroilla on ollut aina joku vihje special guestista, ja just vaikka sillon kun viimeksi kris oli ja tuli niitä aikataulumuutoksia, vierastilannetta päivitettiin siinä koko ajan kun siitä ilmoiteltiin, kun aluksihan siellä piti olla kaksi. Mutta vapaaehtoisethan sitä discordia vetää, eli ilmoittavat just sen verran kuin ehtivät ja tulevat ajatelleeksi. Ymmärrän kyllä silti hyvin että harmittaa jos jäi väliinOli siitä mainittu että on tulossa vieraita, Facebookissa Joksujen ryhmässä oli ja olikohan tuolla Discordissa.
Sä olet kyllä ihan oikeasti seinähullu.Ovat ystäviä ja kollegoita, naisjuorut ovat Bojania eniten häirinneet.