K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös se vähän ainakin ole soitellut koskettimia? Ainakin harrastusmielessä. Näin olen ainakin ymmärtänyt
Joo onhan sillä niissä red room sessioissa jotkut koskettimet ollut, mutta sanoi siis itse (vai joku toinen bändistä, meen jo ihan sekasin näissä) että ei ole varsinaisesti aiemmin soittanut pianoa kuin vasta viime kevään kiertueella. Ei se siis varmaan tarkoittanut että lähti ihan nollasta liikkeelle, mutta ei sit ehkä oo mitään pianotunteja ottanut eikä harjoitellut, vaan ehkä just vaan soitellut itsekseen jotain. Mä tässä vaan alemmuuskomplekseissani taas matelen, kun itse todellakin oon käynyt pianotunneilla ja harjoitellutkin ajoittain ihan ahkerasti, eikä musta silti ole tollaseen vapaaseen säestykseen mitä se just vaikka sys-kiertueella teki. Olipa siellä alika tai monika tms. niin biisi kuin biisi hoitui. Ja nyt sit siltä selvästikin on syntynyt ihan sävellystyötä pianolla ja muilla koskettimilla.

vierailija
Oli siitä mainittu että on tulossa vieraita, Facebookissa Joksujen ryhmässä oli ja olikohan tuolla Discordissa.
Discordissa ei ollut ainakaan siinä vaiheessa mainintaa kun itse laitoin siellä sen muistutuksen, mutta onhan sinne voitu se lisätä kun asia on varmistunut. Olin ihan ekojen joukossa siinä vaiheessa, oiskohan ollut tyyliin 7 vasta klikannut sitä. Kiinnitin tietysti huomiota siihen, koska edellisillä kerroilla on ollut aina joku vihje special guestista, ja just vaikka sillon kun viimeksi kris oli ja tuli niitä aikataulumuutoksia, vierastilannetta päivitettiin siinä koko ajan kun siitä ilmoiteltiin, kun aluksihan siellä piti olla kaksi. Mutta vapaaehtoisethan sitä discordia vetää, eli ilmoittavat just sen verran kuin ehtivät ja tulevat ajatelleeksi. Ymmärrän kyllä silti hyvin että harmittaa jos jäi väliin :(

Yhteistyössä