Suomen urheilun eettinen keskus tutkii onko Anni Vuohijoki syyllistynyt seksuaaliseen häirintään Pekingin olympialaisissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
taas kaikki väärin

mulle riittää hyvin tää nyk 1/2 nuorempi salarakas joka himoitsee mua oltuaan jo 5 v puutteessa ja molemmat haluaa rakastella tunteja ja koittaa monia asentoja

kyllä taas tuli kovat kehut eilen, samoinhön on fantastisen hyvä

säälin sua pakastetta kun enää ei elämässäsi ole tällaisia kivoja juttuja kun kukaan ei edes halua sua muutenkaan

..ja sitten heräsit.

..ja sitten heräsit.

tooositosi hereillä pitkän session aikana
illalla tietty nukahdin syvään uneen rättisväsyneenä

laita s-postiosoittees tähän vastauksena niin saat kuvia valintasi mukaan
a kun hän riisui talvivaatteet niin alla tyköistuva minimekko (alla ei pikkareita)
b alastonkuva hänestä sängyssä
c pysäytyskuva bj:sta

on se elämä huitsin upeaa kun molemmilla kevättä rinnassa ja mulla palleissakin tietty (tosin liki 365x/v eikä siis liity vaan kevääseen)

a kun hän riisui talvivaatteet niin alla tyköistuva minimekko (alla ei pikkareita)

on se elämä huitsin upeaa kun molemmilla kevättä rinnassa ja mulla palleissakin tietty (tosin liki 365x/v eikä siis liity vaan kevääseen)
Pitäskö pyytää naiselta lupa saatko hänen kuviaan näytellä muille...? Ja eihän pelkkä kuva mitään todista

Pitäskö pyytää naiselta lupa saatko hänen kuviaan näytellä muille...? Ja eihän pelkkä kuva mitään todista

palstan ainaisella kateellisella ja yksinäisellä -ja sitten heräsit- tyypillä ei kuitenkaan ole rohkeutta edetä enempää

tietysti laittaisin kuvat, selfietkin meistä kaulasta alaspäin

en nyt lähtisi todistelemaan koko maailmalle kun tiedän kirjoittavani totuudellisesti

*seksielämä on ihanaa*

Onhan se kiva, että sulla on unelmia :)

Yhteistyössä