V
vierailija
Vieras
Vaikutat vastenmieliseltä tyypiltä, jolla ei ole huumorintajua.
Säälin naisia, jotka alistuvat olemaan patjana sinulle.
Tuskin niitä naisia edes on..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikutat vastenmieliseltä tyypiltä, jolla ei ole huumorintajua.
Säälin naisia, jotka alistuvat olemaan patjana sinulle.
oliko naisella tukka nutturalla?Nainen, jonka työssään käyttämä kone oli epäkunnossa. Halusi kertoa ongelman yksityiskohtia korjaajille mutta järkyttyi, kun näki seinällä kalenteriin painetut tiśśit.
Nainen, jonka työssään käyttämä kone oli epäkunnossa. Halusi kertoa ongelman yksityiskohtia korjaajille mutta järkyttyi, kun näki seinällä kalenteriin painetut tiśśit.
Joo en tuota sulle enempää runkkumatskuu heippaKyllä minä tuon eron näen, mutta onko sinulla siis tieto siitä, että Anni Vuohijoki on puhunut yksittäiselle miehelle vastoin hänen tahtoaan?
Tuo "ei kukaan" on aika kaukana todellisuudesta. Ja jotkut naisitakin ovat (onneksi) heittäneet seksuaalisia kommentteja ihan pyytämättä.
Mä johtaisin Vapsua pelollaNo huh helpotusta![]()
taas kaikki väärin
mulle riittää hyvin tää nyk 1/2 nuorempi salarakas joka himoitsee mua oltuaan jo 5 v puutteessa ja molemmat haluaa rakastella tunteja ja koittaa monia asentoja
kyllä taas tuli kovat kehut eilen, samoinhön on fantastisen hyvä
säälin sua pakastetta kun enää ei elämässäsi ole tällaisia kivoja juttuja kun kukaan ei edes halua sua muutenkaan
Mä johtaisin Vapsua pelolla
..ja sitten heräsit.
toopeJoo en tuota sulle enempää runkkumatskuu heippa
Muutkin huomanneet..ja sitten heräsit.
red-nuttu-päpäpä ainakin näyttää heränneen näillä kommenteilla siel ja tääl
Pitäskö pyytää naiselta lupa saatko hänen kuviaan näytellä muille...? Ja eihän pelkkä kuva mitään todistatooositosi hereillä pitkän session aikana
illalla tietty nukahdin syvään uneen rättisväsyneenä
laita s-postiosoittees tähän vastauksena niin saat kuvia valintasi mukaan
a kun hän riisui talvivaatteet niin alla tyköistuva minimekko (alla ei pikkareita)
b alastonkuva hänestä sängyssä
c pysäytyskuva bj:sta
on se elämä huitsin upeaa kun molemmilla kevättä rinnassa ja mulla palleissakin tietty (tosin liki 365x/v eikä siis liity vaan kevääseen)
Pitäskö pyytää naiselta lupa saatko hänen kuviaan näytellä muille...? Ja eihän pelkkä kuva mitään todista
tooositosi hereillä pitkän session aikana
illalla tietty nukahdin syvään uneen rättisväsyneenä
laita s-postiosoittees tähän vastauksena niin saat kuvia valintasi mukaan
a kun hän riisui talvivaatteet niin alla tyköistuva minimekko (alla ei pikkareita)
b alastonkuva hänestä sängyssä
c pysäytyskuva bj:sta
on se elämä huitsin upeaa kun molemmilla kevättä rinnassa ja mulla palleissakin tietty (tosin liki 365x/v eikä siis liity vaan kevääseen)
Toinen nainen eli vuosia kotonaan lukkojen takana. Molemmat naiset olivat kotonaan seksiorjia.
Joten kannattaa miettiä mille viestille peukuttaa.