Miten maustaa rahkaa? Siitä saisi proteiinia mutta tuo maku :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pähkinöitä, siemeniä, hunajaa? Tai tee smoothie, niin se sekoittuu sinne niin, ettei maku ja koostumus häiritse.

Mä tykkään kyllä rahkasta, mutta ehkä joo ihan sellaisenaan ei niin maistu, mutta Arlan Lempi Maitorahka on pehmepämpi koostumukseltaan kuin monet muut, sitä syön ihan jogurtin tapaan.

Mä muussasin puolikkaan banaanin ja ehkä 100 g rahkaa (0,3 prosenttia rasvaa) sauvasekoittimella ja tuli tosi hyvää. En usko että tollanen välipala lihottaa paljon.

Minä laitan siihen jotain hedelmäsosetta tai marjasosetta ja vehnänalkioita joista saa mukavasti esimerkiksi ravintokuituja, kasvisproteiinia ja joitan vitamiineja ja hivenaineita.

Ite oon laittanu kaurahiutaleita, hunajaa ja jotain marjoja tai hedelmiä, esim ananaskirsikat tai banaani on hyviä. Jos jaksaa niin murskaa vielä saksanpähkinöitä joukkoon, mutta se vähän muuttaa makua kitkerämmäksi

Vatkaa kuohukerma. Sekoita joukkoon rahka ja marjoja makusi mukaan.

"inb4 kuohukermassa liikaa rasvaa". Rasva on tarpeellista eikä siinä yhdessä purkissa liikaa ole.

Ei kannataa laittaa KUOHUKERMAA se lihottaa ihan älyttömästi! Yhdessä purkissa on 800 kaloria. Ihan turhaan... rahkaa vaan pelkästään vaikka sokerittoman mehukeiton kanssa on parempi. Ja juhlapäivänä sitten sitä kuohukermaa!

Yhteistyössä