Mitäs te ootte mieltä näistä influencereista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletin, etteivät noista tavallisista julkaisuista saisi mitään, kun ovat ihan harrastelijoina nuo tilit aikoinaan aloittaneet ja siihen on ajan myötä sitten tullut mukaan noita yhteistöitä. Näillä on myös molemmilla päivätyöt erikseen. Eipä heidän ansionsa mulle kuulukaan, heidän sisältöään on vain ilo seurata
nojoo tollasista tykkään jotka jakaa iloa ilmatteeks kaikille et köyhäkin voi saada idistä. Mulla vähän mennyt maku nordiniin kun se laskuttaa kurssita hirveitä summia eikä toimi pyyteettömästi ja ja niitä juttui ilmatteeks ja tee samalla töitä arkkitehtinä. ku se jo on itsessään palkinto et ihmisten tietoisuus kasvaa

nojoo tollasista tykkään jotka jakaa iloa ilmatteeks kaikille et köyhäkin voi saada idistä. Mulla vähän mennyt maku nordiniin kun se laskuttaa kurssita hirveitä summia eikä toimi pyyteettömästi ja ja niitä juttui ilmatteeks ja tee samalla töitä arkkitehtinä. ku se jo on itsessään palkinto et ihmisten tietoisuus kasvaa
Älä nyt sen emännän juttuihin sekoa

Vaikuttaja eli influencer ja kun mun mielestä ne ei vaikuta mihinkään, ei ainakaan mun elämässä. En seuraa tuollaisia turhanpäiväisyyksiä! Ostan vaatteeni sen perusteella mistä itse pidän, en sen mukaan mikä riepu on milloinkin milläkin vaikuttajalla päällään somessa! Kaikki nuo tilit voisi sulkea mun mielestä, niin ehkä ihmiset sitten rupeaisivat muodostamaan sen ihka oman mielipiteensä.
Mäkin ihmettelen tuota vaikuttaja-sanaa. He vaikuttavat korkeintaan epämieluisalla tavalla (lukuunottamatta asioihin keskittyviä instatilejä).

Mitä vikaa on suomen kielen sanassa vaikuttaja?
Ei mitään vikaa. Meistä jokainen vaikuttaa maailman asioihin erilaisilla valinnoillaan..
Vierastan influencer-sanaa, josta tulee flunssa mieleen.
Somevaikuttajan hommaan en tunne vetoa. Olen muutenkin liikaa kiinni netissä. Haluan pitää omana tietona miten käytän aikani. Olisi ahdistavaa olla riippuvainen yhteistyösopimuksista yritysten kanssa.
Vapaana oloneuvoksena saan kirjoittaa mitä oikeasti ajattelen asioista.
Olin vuosia sitten ko. Muotisuunnittelijan kanssa samalla kurssilla. Nainen vaikutti mukavalta ja tavalliselta persoonalta. Hän ei tuonut millään tavalla esille alaansa. Muodista kiinnostuneena tunnistin hänet nimenhuudon perusteella.

Keissin päätarkoitus on saada myytyä netin kautta:

1. Materiaalia (kosmetiikka, sisustus jne.)
2. Itseä (esim. Only fans: nude)

Tällä jäkimmäisellä saattaa tienata ilman välikäsiä miljoonia periaatteessa hyvin nopeastikin. Toki sinun täytyy olla valmis paketti, eli olet jo antanut tuotteistaa itsesi.

Itse suhtaudun edellä mainitsemiini erittän kriittisesti. Tällainen ei ole maailma minkälaisen minä haluaisin, enkä etenkään halua tällaista lapsilleni.

Btw:
WWW voi olla hieno ja oiva asia jos sitä käyttää oikeanlaisiin asioihin, mutta valitettavasti suunta on hullumpaa vuosi vuodelta. En ole täysin analysoinut tilannetta siltä kantilta, että onko WWW:stä muodostunut jopa haitallisempi kuin hyödyllisempi, mutta haittoja on ihan liikaa omasta mielestäni.

Keissin päätarkoitus on saada myytyä netin kautta:

1. Materiaalia (kosmetiikka, sisustus jne.)
2. Itseä (esim. Only fans: nude)

Tällä jäkimmäisellä saattaa tienata ilman välikäsiä miljoonia periaatteessa hyvin nopeastikin. Toki sinun täytyy olla valmis paketti, eli olet jo antanut tuotteistaa itsesi.

Itse suhtaudun edellä mainitsemiini erittän kriittisesti. Tällainen ei ole maailma minkälaisen minä haluaisin, enkä etenkään halua tällaista lapsilleni.

Btw:
WWW voi olla hieno ja oiva asia jos sitä käyttää oikeanlaisiin asioihin, mutta valitettavasti suunta on hullumpaa vuosi vuodelta. En ole täysin analysoinut tilannetta siltä kantilta, että onko WWW:stä muodostunut jopa haitallisempi kuin hyödyllisempi, mutta haittoja on ihan liikaa omasta mielestäni.
joo mäkään en halua et mun tyttöni paineen takia olisi jossain pyllybikineissä heruttelemassa instassa. vaan uskaltaisi tuoda rehellisesti omat mietteensä asioista ja sillä tavalla toimia eikä rahan takai myisi itseään pois totuudesta. siis joo ymmärrän nämä fitnes tyypit jotka myy kuntoiluohjelmia ja saadaan kansaa liikkeelle ja voimaan paremmin se on ihan jees. Mulla on yks fitnes mies facessa kun se jakaa ilmatteeks ruokavinkkei lähes päivittäin en ole viellä ryhtynyt osteleen niitä juttui kun en oo kovin kummoinen kokki :( ja vaikuttaa sellaselta tyypiltä joka ei turhaa numeroa ittestään tee vaan tulokset puhuu puolestaan.

mut mä ihmettelen sitä et esim jollain on järkevää asiaa niin sitten kuvassa ollaan alsuvaatteissa ja se juttu menee ohi kun jengi tyytyy kuolaamaan vaan sille kuvalle moni ei kiinnitä siihen tarinaa huomiota ainakin mitä vastaus kommenteista lukee. Mä en ymmärrä miksi alastomuudella pitää jatkuvasti myydä kaikkea. et on rohkeaaa olla alasti ja kuolattavana ja runkkumateriaalinia. en todellakaan halua et mun tyttö joutuu limasten ukkojen viestien kohteeksi. Mä kaipaan sellasta tarinoita ja elämää ja niitä voi tehdä pukeutuneena. joo ei saa ehkä niin paljoo tykkäyksiä mut ei elämä voi perustua netti tykkäyksiin ja niiden kalasteluun. Mä oon aina välillä kysellyt näiltä naisilta et mitä muuta niillä on annettavaa kuin alastomuus.

”WWW voi olla hieno ja oiva asia jos sitä käyttää oikeanlaisiin asioihin, mutta valitettavasti suunta on hullumpaa vuosi vuodelta.”

Minulla oli aikoinaan iso kynnys ostaa uusi kannettava tietokone sen jälkeen, kun lapset muuttivat omilleen. Pöytätietokone lähti reistailun takia kierrätykseen. Pelkäsin paljon nettikoukkua.
Olin takavuosina hurahtanut moneen asiaan mm. verkostomarkkinointiin..
Kävin hyvinvointituotteiden koulutuksessa, mutta en onneksi retkahtanut myyjäksi. Nykyajan somevaikuttajat leikkivät vielä siihen aikaan hiekkalaatikoilla.
Minua on sanottu näyttävän näköiseksi. Oudoksuin tuota nykyään yleistä sanontaa.
Eikö meistä kaikki ole näyttäviä? Nukahdin päiväunet ja herättyäni katselin kivoja kuvia viestissä. Yhdessä kuvassa on aasi. Sain tietää, että aasi on sidottu puuhun. Aaseja näimme myös viikko sitten eläintarhassa.
Jos välttämättä minusta haluttaisiin julkaista jossain kuva, ottaisin mukaan kuvaani aasin. Eläin olisi olevinaan minun personal trainer. Kuvaan ei laitettaisi tekstiä mitä meikkiä ja tuotetta käytettiin näyttävyyteni maksimointiin.
Rintarauhasiani en ole koskaan vilautellut tai pumppauttanut tököttejä täyteen. Olen luomu luonnon ihailija.

Yhteistyössä