Mitäs te ootte mieltä näistä pankkikortti jutuista

Alkuperäinen kirjoittaja virkailija:
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäitinä :
Mä en edes saa visaa joten pakko ottaa se elecro

ei ole pakko ottaa electronia. voit antaa kultakortin vielä uusiutua ja odotella että on se debit sitten markkinoilla.

Niin minä teinkin että uusivat sen kultakortin. Mut en mä voi visakorttia saada ku ei ole kunnon tuloja. Tai niin mä olettasin ettei ne minulle sitä anna.
Ja mies ei saanut ku oli tilinylityksiä muutama.

Visa Debit

* Ei sisällä luottoa
* Kytkeytyy tavalliseen pankkitiliin
* Käteisnosto automaatista mahdollista
* Luottokorttiostokset onnistuvat lähes kaikkialla
* Korttinumero kelpaa myös internet-ostoksiin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Visa Debit

* Ei sisällä luottoa

mitä ''vaatimuksia'' tähän on?Et kuka saa ja kuka ei.

Eipä tuo visa debit-korttikaan ilmainen ole kuten kultakortti.

OP-bonusasiakas saa hintaedun, kun hänen käytössään ovat seuraavat päivittäisasioinnin palvelut:

* käyttötili, jolle tulee toistuvaissuoritus
* verkkotiliote
* verkkopalvelu
* OP-Visa -tuoteperheen kortti.

Yllä mainitulle palvelukokonaisuuden hinta on 1.5.2007 alkaen:

* 2,75 euroa kuukaudessa, jos käytössä on OP-Visa-, OP-Visa Debit- tai OP-Visa Electron -kortti
* 6,50 euroa kuukaudessa, jos käytössä on OP-Visa Gold -kortti

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Visa Debit

* Ei sisällä luottoa

mitä ''vaatimuksia'' tähän on?Et kuka saa ja kuka ei.

Tuosta en tiedä.Pankissa ainakin tiedetään jos sieltä kysyy.

Outoa tämä kuitenkin on että jos pankista on mahdollista saada vielä pankkikortti,silti tyrkytetään jotain visaa.Eikä puhuta pankkikortista.
Näin kävi äidillekin vaikka sanoi ettei tee visalla mitään.Siltikään ei puhuttu pankkikortista.Itse sen kuitenkin saan ja on samat pankit.

Eipä tuo visa debit-korttikaan ilmainen ole kuten kultakortti.

OP-bonusasiakas saa hintaedun, kun hänen käytössään ovat seuraavat päivittäisasioinnin palvelut:

* käyttötili, jolle tulee toistuvaissuoritus
* verkkotiliote
* verkkopalvelu
* OP-Visa -tuoteperheen kortti.

Yllä mainitulle palvelukokonaisuuden hinta on 1.5.2007 alkaen:

* 2,75 euroa kuukaudessa, jos käytössä on OP-Visa-, OP-Visa Debit- tai OP-Visa Electron -kortti
* 6,50 euroa kuukaudessa, jos käytössä on OP-Visa Gold -kortti

Eikö mitään pankkikorttia (jos ei automaattikorttia lasketa) saa enään halvemmalla. Hirvittäviä hintoja |O Varsinkin 6,5e... kait se pitää siiryä käteisen käyttöön takaisin :/

eli kuten täällä on jo kivasti infoa kaivettukin, se debit on tosiaan tulossa koska eu vaatii että kaikilla olisi oltava sirullinen ja kansainvälisesti käyvä kortti.
debit tulee olemaan se nykyiset kotimaiset pankkikortit korvaava perusversio, ilman luottoa, ostokset menee siis ihan omalta tililtä
ihan tarkaa ajankohtaa ja hintaa ei ole meillä pankin työntekijöilläkään tiedossa vielä. koekäytössä on.
ja eiköhän se debit tule olemaan saatavilla kaikista pankeista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Meillä pankkikortti-mastercard, ajateltiin samantien ottaa tollanen, kun kerran luottojutut tulee kohta kaikille, ei saa kohta enää luotottomaa pankkikorttia.. |O

no eipä taida tulla...
tulis monelle rikolliselle onnen päivät :)

eihän teidän ole pakko käyttää sitä luotto-ominaisuutta, vaikka se siinä kortissa sattuisi olemaankin! kaupan täti kysyy "pankki vai luotto" ja te vastaatte "pankki" ja tämän jälkeen TARKISTATTE sen mitä olette allekirjoittamassa (että siinä lukee pankki eikä luotto).

näin säästytte siltä luotolta kun se kerran tuntuu olevan niin käsittämättömän kamala asia.

itse en käteistä rahaa kanna mukanani koskaan, turvallisuussyistä.

Meillä pankkikortti-mastercard, ajateltiin samantien ottaa tollanen, kun kerran luottojutut tulee kohta kaikille, ei saa kohta enää luotottomaa pankkikorttia.. |O

no eipä taida tulla...

Miksi sitten pankissa kertoivat että tulee? Toukokuussa saatiin uudet kortit (pankin vaihdon yhteydessä) ja kun vaihtoehdoista puhuttiin, ni kertoi että niitä vaihdetaan jo, ja että luotottomat poistuu kokonaan. Myös äitini on tästä puhunut, ja anoppini. Anoppikaan ei voi kohta pitää korttia enää ollenkaan, ku sille ei myönnetä luottoa pienien tulojen takia.

Millon se on sitte peruttu se homma?

Alkuperäinen kirjoittaja jösses:
eihän teidän ole pakko käyttää sitä luotto-ominaisuutta, vaikka se siinä kortissa sattuisi olemaankin! kaupan täti kysyy "pankki vai luotto" ja te vastaatte "pankki" ja tämän jälkeen TARKISTATTE sen mitä olette allekirjoittamassa (että siinä lukee pankki eikä luotto).

näin säästytte siltä luotolta kun se kerran tuntuu olevan niin käsittämättömän kamala asia.

Mut kuukausimaksuhan on luotollisessa kortissa isompi.
Miks ihmeessä pitäis maksaa turhaan ominaisuudesta jota ei tartte?

no eipä taida tulla...

Miksi sitten pankissa kertoivat että tulee? Toukokuussa saatiin uudet kortit (pankin vaihdon yhteydessä) ja kun vaihtoehdoista puhuttiin, ni kertoi että niitä vaihdetaan jo, ja että luotottomat poistuu kokonaan. Myös äitini on tästä puhunut, ja anoppini. Anoppikaan ei voi kohta pitää korttia enää ollenkaan, ku sille ei myönnetä luottoa pienien tulojen takia.

Millon se on sitte peruttu se homma?

no en oo tomosesta kuullu mut ei kai kaikki nyt luottoo saa...
jos ne puhu et noi tavalliset automaattikortit poistuu..

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja jösses:

Mut kuukausimaksuhan on luotollisessa kortissa isompi.
Miks ihmeessä pitäis maksaa turhaan ominaisuudesta jota ei tartte?

Luottokortti on usein esim. internet -kaupankäynnissä ja -varauksissa välttämättömyys ja edelleen, internetin kautta esim. matkavarausten (ja hotellivarausten) tekeminen on usein merkittävästi paljon halvempaa kuin toimistoissa juoksemalla (tai puhelimessa, palvelumaksut + tietysti puhelimessa jonottaminen). Tämän vuoksi itse en koe sitä muutaman euron kuukausimaksua mitenkään suureksi. Riippuu tietysti jokaisen omista tarpeista, onko kortille käyttöä vai ei.

Yhteistyössä