siis odotako sie jotain ihmistä noin kovin? vai ootko yksinäinen sydän ilman sitä rakasta?- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Kirjaimellisesti minä.
siis odotako sie jotain ihmistä noin kovin jonka pitäisi tänään tulla? vai ootko yksinäinen sydän ilman sitä rakasta?Kirjaimellisesti minä.
Menetetty jo :/siis odotako sie jotain ihmistä noin kovin jonka pitäisi tänään tulla? vai ootko yksinäinen sydän ilman sitä rakasta?
Miten se menetys tapahtui? eikö oo mitään mahdolisuutta?Menetetty jo :/
Se on mennyttä. Ei siinä mitään dramaattista tapahtunut. Rakastan häntä vielä, hän vain ei minua.Miten se menetys tapahtui? eikö oo mitään mahdolisuutta?
Se on mennyttä. Ei siinä mitään dramaattista tapahtunut. Rakastan häntä vielä, hän vain ei minua.Miten se menetys tapahtui? eikö oo mitään mahdolisuutta?
ainiin ja mä toivon et sä pääset elämään tätä unelmaa. pliis elä tee sitä samaa mokaa mitä että annat epäilyksien viedä sydämmesi tyhjyyteen vaan heittäydy siihen rakkauteeen kun se tulee vaikka kuin pelottaisi se hulluus vau se on parasta mitä sydämmelle voi koskaan tapahtua rakastua hullusti ja aidosti. elä koskaan päästä siitä irti sitkun saat sen. koska kun sen menettää alkaa tuska ja piina joka ei hellitä. vaan anna rakkauden viedä mennessään ja astu ikuiseen tanssiinSe on mennyttä. Ei siinä mitään dramaattista tapahtunut. Rakastan häntä vielä, hän vain ei minua.
Kiitos vain mutta olen liian vanha etsimään uutta rakkautta. Rakkaus on minussa mutta olen yksin sen kanssa loppuun saakka.ainiin ja mä toivon et sä pääset elämään tätä unelmaa. pliis elä tee sitä samaa mokaa mitä että annat epäilyksien viedä sydämmesi tyhjyyteen vaan heittäydy siihen rakkauteeen kun se tulee vaikka kuin pelottaisi se hulluus vau se on parasta mitä sydämmelle voi koskaan tapahtua rakastua hullusti ja aidosti. elä koskaan päästä siitä irti sitkun saat sen. koska kun sen menettää alkaa tuska ja piina joka ei hellitä. vaan anna rakkauden viedä mennessään ja astu ikuiseen tanssiin
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
hitto toi sointu on tosi kiva ja iloa antava. laulu eihkä sovi täysin biittiin. mut tykkään soitosta ja toi alku on tosi kivaMode päätti ilkeillä eikä anna postata pelkkiä lauluja.
Pääseeköhän tämä edes läpi? Ellei pääse niin kuuntelen yksin.- YouTube
Blondie ei ole ennestään tuttu? No on aika tutustua :3hitto toi sointu on tosi kiva ja iloa antava. laulu eihkä sovi täysin biittiin. mut tykkään soitosta ja toi alku on tosi kiva
on mut tää biisi ei oo ollut eikös blondiella ollut se maria? en oo siis hirveesti kuunnellut mut nyt löytyi mulle uusi biisi jonka laitoin listaan kiitos siitä kaipaan aina tällästä ilosta tunea. kuuntelen nyt tätä blondieta repiitilläBlondie ei ole ennestään tuttu? No on aika tutustua :3
- YouTube
on mut tää biisi ei oo ollut eikös blondiella ollut se maria? en oo siis hirveesti kuunnellut mut nyt löytyi mulle uusi biisi jonka laitoin listaan kiitos siitä kaipaan aina tällästä ilosta tunea. kuuntelen nyt tätä blondieta repiitillä
mä oon viimeksi kuunnelut lähes kok eppunormaalien tuotannon hitto siinä on bändi jolla on monta hittia mulle ja tulee hyvä mieli. tykkäätkö sie epuista?Taidankin kuunnella koko soitannon läpi pitkästä aikaa- YouTube
mulle tuli tosta call on mestä tää biisi mitä en oo kuullut vuosikymmeniinTaidankin kuunnella koko soitannon läpi pitkästä aikaa- YouTube
Eppu on ok mut en ole varsinaisesti kuunnellut koskaan. Ehkä vois joskus kokeilla. Aika vähän mitään suomalaista kuunnellut.mä oon viimeksi kuunnelut lähes kok eppunormaalien tuotannon hitto siinä on bändi jolla on monta hittia mulle ja tulee hyvä mieli. tykkäätkö sie epuista?