vierailija
AIDSin aiheuttamiin komplikaatioihin. Tämä sivusto syrjii seksuaalista vähemmistöä kun ei halua mainitsevan sitä. Lue rivien välistä.mihin se klaus kuoli?
AIDSin aiheuttamiin komplikaatioihin. Tämä sivusto syrjii seksuaalista vähemmistöä kun ei halua mainitsevan sitä. Lue rivien välistä.mihin se klaus kuoli?
mä oon huono lukeen rivien välistäAIDSin aiheuttamiin komplikaatioihin. Tämä sivusto syrjii seksuaalista vähemmistöä kun ei halua mainitsevan sitä. Lue rivien välistä.
Jostain kyllä, muta klassiseen mahtuu niin kovni paljon kuten kaikkeen muuhunkin...tykkääkö kukaan täällä klassisesta musasta?
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Aika vähän on tullut kuunneltua. Osasta tykkää ja osasta eitykkääkö kukaan täällä klassisesta musasta?
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
toi ukon tuima ilme sai mut nauramaan Mut tota kyssäriä vois kyllä miettiä enempikin mua harvoin taas nainen saa nauramaan. Mut tänään oon nauranut kun oot laittanut hyväää materiaalia. Mut mä en oikeen edes osaa lokeroida mun huumoria mille nauran nauran kun siltä tuntuu tai se tulee sponttaanisti. tietty elämässä on niitä jotka odottaa naurua muka hauskalle jutulleen ja kokemus on opettanut et nää jotka sitä odottaa ni alakaa tivailla miksei naurata ja se on ihan hitos spedeä sanoa noin mut sit siitä tulee sellanen vänkäys et kuittaan sen sillä teko hymähdyksellä et pääsen jutusta eroon. Nauratko sie koskaa teko naurua jollekin jutulle ja osaatko luokotella sun huumorin?Aika vähän on tullut kuunneltua. Osasta tykkää ja osasta ei
- YouTube
hyvää yötä- YouTube
hyviä öitä vaan :3
En mä osaa oikein tekonauraa. Joko nauran oikeesti tai en ollenkaan :dtoi ukon tuima ilme sai mut nauramaan Mut tota kyssäriä vois kyllä miettiä enempikin mua harvoin taas nainen saa nauramaan. Mut tänään oon nauranut kun oot laittanut hyväää materiaalia. Mut mä en oikeen edes osaa lokeroida mun huumoria mille nauran nauran kun siltä tuntuu tai se tulee sponttaanisti. tietty elämässä on niitä jotka odottaa naurua muka hauskalle jutulleen ja kokemus on opettanut et nää jotka sitä odottaa ni alakaa tivailla miksei naurata ja se on ihan hitos spedeä sanoa noin mut sit siitä tulee sellanen vänkäys et kuittaan sen sillä teko hymähdyksellä et pääsen jutusta eroon. Nauratko sie koskaa teko naurua jollekin jutulle ja osaatko luokotella sun huumorin?
nojoo mut etkö oo koskaan muka nauranut sillain et pääsisit jutusta eroon. mä oon kanssa samanlainen et nauran jos oikeesti naurattaa mut sellanen tekohörähdys joskus joutunut tkeen. hyvää yötäEn mä osaa oikein tekonauraa. Joko nauran oikeesti tai en ollenkaan :d
hmm toi on mielenkiintoista mut mistäköhän johtuu et suurimalla osalla on musta huumorintaju?. mitä se mustahuumorintaju pitää sisällään?Unohtui että mulla on aika "sairas" ja musta huumorintaju noin yleensä. En sen paremmin osaa luokitella joten mennään niiden äärimmäisyyksien mukaan....
Musiikki on ihana asia, musa ei tunne rajoja.kiitos lispetille kun silloin vuosia sitten opetti mulle enyaa sillä biisillä may it be. tosi paljon löytynyt kauneita biisei hältä.
- YouTube
Niin on. mä oon kyl kuunnellut nyt paljon ambienttiä soundcloudissa. eilinen oli kiva löyty paljon vanhoi hyvii rock biisei ja sit vähän oudompaa musaa.Musiikki on ihana asia, musa ei tunne rajoja.
Parhaimmillaan musiikki vie matkalle jolle itse luot kuvan, tai se tuo mieleen elävästi muistoja tunteineen, jopa tuoksuineen.
Kuten sinulla niin minullakin on biisejä joista muistan sinut aina.
Voi johtua siitä, että meillä klikkaa jollain erityisellä tavalla ja täällä tuli vietettyä aikoinaan yhdessä tosi kivoja aikoja, plus palstan uutuudenviehätys silloin aikoinaan.
Se on jotenkin absurdia ja juuri siksi niin hulvatonta kun ”käytetään hyväksi” esim. ihmisen poikkeavuutta.hmm toi on mielenkiintoista mut mistäköhän johtuu et suurimalla osalla on musta huumorintaju?. mitä se mustahuumorintaju pitää sisällään?