Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Normisettiä. No mikä taas on kun ei saa linkata vaan joutuu laittaa jotaijn diibadaabaa.
 
vierailija
tykkääkö kukaan täällä klassisesta musasta?
Aika vähän on tullut kuunneltua. Osasta tykkää ja osasta ei :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
9MM
Aika vähän on tullut kuunneltua. Osasta tykkää ja osasta ei
toi ukon tuima ilme sai mut nauramaan :) Mut tota kyssäriä vois kyllä miettiä enempikin mua harvoin taas nainen saa nauramaan. Mut tänään oon nauranut kun oot laittanut hyväää materiaalia. Mut mä en oikeen edes osaa lokeroida mun huumoria mille nauran nauran kun siltä tuntuu tai se tulee sponttaanisti. tietty elämässä on niitä jotka odottaa naurua muka hauskalle jutulleen ja kokemus on opettanut et nää jotka sitä odottaa ni alakaa tivailla miksei naurata ja se on ihan hitos spedeä sanoa noin mut sit siitä tulee sellanen vänkäys et kuittaan sen sillä teko hymähdyksellä et pääsen jutusta eroon. Nauratko sie koskaa teko naurua jollekin jutulle ja osaatko luokotella sun huumorin?
 
9MM

hyviä öitä vaan :3
hyvää yötä
 
vierailija
toi ukon tuima ilme sai mut nauramaan :) Mut tota kyssäriä vois kyllä miettiä enempikin mua harvoin taas nainen saa nauramaan. Mut tänään oon nauranut kun oot laittanut hyväää materiaalia. Mut mä en oikeen edes osaa lokeroida mun huumoria mille nauran nauran kun siltä tuntuu tai se tulee sponttaanisti. tietty elämässä on niitä jotka odottaa naurua muka hauskalle jutulleen ja kokemus on opettanut et nää jotka sitä odottaa ni alakaa tivailla miksei naurata ja se on ihan hitos spedeä sanoa noin mut sit siitä tulee sellanen vänkäys et kuittaan sen sillä teko hymähdyksellä et pääsen jutusta eroon. Nauratko sie koskaa teko naurua jollekin jutulle ja osaatko luokotella sun huumorin?
En mä osaa oikein tekonauraa. Joko nauran oikeesti tai en ollenkaan :d
 
kiitos lispetille kun silloin vuosia sitten opetti mulle enyaa sillä biisillä may it be. tosi paljon löytynyt kauneita biisei hältä.
Musiikki on ihana asia, musa ei tunne rajoja.❤

Parhaimmillaan musiikki vie matkalle jolle itse luot kuvan, tai se tuo mieleen elävästi muistoja tunteineen, jopa tuoksuineen.🥰

Kuten sinulla niin minullakin on biisejä joista muistan sinut aina.❤
Voi johtua siitä, että meillä klikkaa jollain erityisellä tavalla ja täällä tuli vietettyä aikoinaan yhdessä tosi kivoja aikoja, plus palstan uutuudenviehätys silloin aikoinaan.
 
9MM
Musiikki on ihana asia, musa ei tunne rajoja.

Parhaimmillaan musiikki vie matkalle jolle itse luot kuvan, tai se tuo mieleen elävästi muistoja tunteineen, jopa tuoksuineen.

Kuten sinulla niin minullakin on biisejä joista muistan sinut aina.
Voi johtua siitä, että meillä klikkaa jollain erityisellä tavalla ja täällä tuli vietettyä aikoinaan yhdessä tosi kivoja aikoja, plus palstan uutuudenviehätys silloin aikoinaan.
Niin on. mä oon kyl kuunnellut nyt paljon ambienttiä soundcloudissa. eilinen oli kiva löyty paljon vanhoi hyvii rock biisei ja sit vähän oudompaa musaa.
siis millä tavalla sä luot kuvan? siis kun kuuntelet biisiä ni luot et oot vaikka jossain juhlamaisemissa? vai millasia sun kuvitelmat on silloin?.
joo sillon ei jumittanut niin paljon ja heittäytyi huolettomammin mukaan oli sellasta mukavan kevyttä. eikä aina vääntöä ja väittelyä kun siihen se menee itte tykkään ihan erilaisista keskuteluista kuin jatkuvasta väittelystä. sellainen mikä menee vaan ja jatkuu ei sitä aina osaa selittää. Mä muistan kun säkin sait mut nauramaan tosipaljon ja oli tosi paljon hauskaa niin hauskaa ettei malttanut lähtee koneenluota. vaan aina odotti toisen viestiä kuumeisesti :) se kepeys asioihin on jotenkin muuttunut liian tosikkomaiseksi välillä ja menettää sen terän. Mä oikeesti kaipaan niitä pitkiä juttui kun jengi puhui täällä avoimesti elämistään niistä oli kiva jutella. eikä aina maailman tapahtumia. tai no onhan jokaisen elämä maailman tapahtuma pienessä mittakaavassa. the good old days. kohtahan me vietetään 8vuotispäiviä lissu. se on pitkä aika :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
hmm toi on mielenkiintoista mut mistäköhän johtuu et suurimalla osalla on musta huumorintaju?. mitä se mustahuumorintaju pitää sisällään?
Se on jotenkin absurdia ja juuri siksi niin hulvatonta kun ”käytetään hyväksi” esim. ihmisen poikkeavuutta.

Löysin erinomaisen esimerkin:



Asia jolle voi myös nauraa kippurassa mustan huumorin puitteissa ovat vanhat mainokset, joissa pääosaa esittää ihmisten vähättely ihonvärin perusteella tai naisten asema yhteiskunnassa jne.
Näistä siinä yhdessä ketjussa annoin esimerkkejä, mutta mode poisti ne.

Koitetaan laittaa uudelleen.Jospa mode ymmärtäisi saattopuheen myötä, että näissä seuraavissa kuvissa ei naureta henkilöille vaan sille, mitä asioita joskus ollaan pidetty ihan normaalina:









 

Yhteistyössä