Perjantain tiskoteekki!

9MM
  • Tykkää
Reactions: Boobis
mulle tuli tosta call on mestä tää biisi mitä en oo kuullut vuosikymmeniin :)
Tuttu biisi mut en muista nähneeni videota. Olin silloin vielä nuori ja nyt dinosaurus.
Kyllä tuo video on palstalla näkynyt parikin kertaa. 😊

Viimeksi muokattu:
vierailija
täh mä olin silloin 20v et ootko saman ikäinen kuin minä? noh ootko kuullut tätä biisiä?
Toki. Suunnilleen saman ikäisiä siis ollaan. Tässä hieman lisää mitä ei ole hetkeen tullut kuunneltua.

9MM
Toki. Suunnilleen saman ikäisiä siis ollaan. Tässä hieman lisää mitä ei ole hetkeen tullut kuunneltua.
Hei ihanaa. siis mä en oo kuullut tätäkään vuosiin ihan hiton kaunis biisi. tää oli jyrkissä vai voin muistaa väärin. monesti silloinkun jouduin asumaan töölössä ni tuli mentyä kun lähti ni oltiin siinä jyrkin edessä siinä kulmassa se oli mikskä sitä korttelia just ennen foorumia sanotaan en muista? ootko mistä päin itte? ku mä aina oletan et kaikki on tsadilaisia täällä :). nonni et oo mikään ikäloppu. tää biisi lähti just mun soittolistalle. life is a big party :)

vierailija
Hei ihanaa. siis mä en oo kuullut tätäkään vuosiin ihan hiton kaunis biisi. tää oli jyrkissä vai voin muistaa väärin. monesti silloinkun jouduin asumaan töölössä ni tuli mentyä kun lähti ni oltiin siinä jyrkin edessä siinä kulmassa se oli mikskä sitä korttelia just ennen foorumia sanotaan en muista? ootko mistä päin itte? ku mä aina oletan et kaikki on tsadilaisia täällä . nonni et oo mikään ikäloppu. tää biisi lähti just mun soittolistalle. life is a big party
paska kaupunni

vierailija
tän tahtiin tuli aikoinaan heiluttua :D
(eipä kyl iole sen jälkeen tullut ees kuunneltua)
tulipahan vaan mieleen

vierailija
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Etkö ole tavannut Nomia ennen?

no en kyllä ole. siis kelaa sitä läppää et ehkä ikinä en oo nauranut biisin tahdissa. sä löysit mulle jotain minkä koin ekaa kertaa elämässä kiitos. :). saanko kysyä sulta miten sä tän löysit ja milloin? missä sä tähän törmäsit

9MM
Aaah nyt pistät pahan. En ole kovin tottunut avautumaan tunteistani

Eka kerralla oli ehkä hieman WTF fiilis mutta sitten oon kyllä tykästynyt ihan aidosti Klaus Nomin tuotantoon. Harmi että kuoli niin aikaisin.
Nooh ymmärrän eihän sitä kaikkien kaa voi tehdä. Mut hitto sanon et kun avautuu oikeasti siitä mitä tuntee jokaisessa tilanteessa niin se antaa hitosti henkistä energiää joka kannattalee. mut ei se helppo tie ole mut on se vaivan arvoista jos on sydän tallessa eikä kaikkki oo möykkyä. henkinen alastomuus antaa sellasen energian mitä u cant never imagine :)

vierailija
Nooh ymmärrän eihän sitä kaikkien kaa voi tehdä. Mut hitto sanon et kun avautuu oikeasti siitä mitä tuntee jokaisessa tilanteessa niin se antaa hitosti henkistä energiää joka kannattalee. mut ei se helppo tie ole mut on se vaivan arvoista jos on sydän tallessa eikä kaikkki oo möykkyä. henkinen alastomuus antaa sellasen energian mitä u cant never imagine
Tää on tosi kaunis laulu. Nancy <3

Yhteistyössä