Perjantain tiskoteekki!

9MM
kiitos lispetille kun silloin vuosia sitten opetti mulle enyaa sillä biisillä may it be. tosi paljon löytynyt kauneita biisei hältä.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
9MM
Miten se menetys tapahtui? eikö oo mitään mahdolisuutta?
Se on mennyttä. Ei siinä mitään dramaattista tapahtunut. Rakastan häntä vielä, hän vain ei minua.
[/QUOTE]
mut olisko se sitten se tosi rakkaus sittenkään et sulla on mahdollisuus löytää ikuinen rakkaus kumppanista joka rakastaa suakin ja teillä on onnellinen loppu. Katsos mustakin tuntuu et löysin täydellisen rakkauden mun pää sekos täysin ja se oli mun muusa koko ajan tuli keksintöi ja sen jutuista vaan tuli kaikkee hyvää meiltä sydämmeni tursusi onnellisuutta ja pelkkää hyvää. mä en ollut koskaan tavannut hulluutta. Mut enyan mukaan u heart really choose just one time ja se on kahden sydämmen aito sinetti silloin kummatkin on mukana ja muu on vain sellasta huurua joka ei oo todellista kun pää tokenee . mut tässä sulle enyaaa.

9MM
Miten se menetys tapahtui? eikö oo mitään mahdolisuutta?
Se on mennyttä. Ei siinä mitään dramaattista tapahtunut. Rakastan häntä vielä, hän vain ei minua.
[/QUOTE]
ainiin ja mä toivon et sä pääset elämään tätä unelmaa. pliis elä tee sitä samaa mokaa mitä että annat epäilyksien viedä sydämmesi tyhjyyteen vaan heittäydy siihen rakkauteeen kun se tulee vaikka kuin pelottaisi se hulluus vau se on parasta mitä sydämmelle voi koskaan tapahtua rakastua hullusti ja aidosti. elä koskaan päästä siitä irti sitkun saat sen. koska kun sen menettää alkaa tuska ja piina joka ei hellitä. vaan anna rakkauden viedä mennessään ja astu ikuiseen tanssiin

vierailija
ainiin ja mä toivon et sä pääset elämään tätä unelmaa. pliis elä tee sitä samaa mokaa mitä että annat epäilyksien viedä sydämmesi tyhjyyteen vaan heittäydy siihen rakkauteeen kun se tulee vaikka kuin pelottaisi se hulluus vau se on parasta mitä sydämmelle voi koskaan tapahtua rakastua hullusti ja aidosti. elä koskaan päästä siitä irti sitkun saat sen. koska kun sen menettää alkaa tuska ja piina joka ei hellitä. vaan anna rakkauden viedä mennessään ja astu ikuiseen tanssiin
[/QUOTE]
Kiitos vain mutta olen liian vanha etsimään uutta rakkautta. Rakkaus on minussa mutta olen yksin sen kanssa loppuun saakka.

9MM
Kiitos vain mutta olen liian vanha etsimään uutta rakkautta. Rakkaus on minussa mutta olen yksin sen kanssa loppuun saakka.

[/QUOTE]
Nooh elä ole niin varma. siis mäkin törmäsin siihen vaan aivan sattumalta ja olin täysin alaston kunnes valheeni tuhosi minut koska olin niin övereissä. tässä sulle vähän seikkailu mieltä ehkä vaikka kuinka olisi desertissä niin hitto voikin löytää täysin sattumalta runsauden keitaan joka tuo ihan hitosti lisää sydämmeen. elä luo ajatusta miten elät lopun koska silloin menee putkessa ja voi missata jotain tärkeää joka tuleekin tiellä vastaan. mut jos ajatuksessa että ei enään niin sitten ei sydän näe vapaasti vaan on vankilassa kun jatus on luonnut esteen. ehkä sulla on onni myötä.

9MM
ive seen things and heard what u people cant belive. on kaunis tämä ääni ja musa tässä toi alku.

vierailija
Mode päätti ilkeillä eikä anna postata pelkkiä lauluja.
Pääseeköhän tämä edes läpi? Ellei pääse niin kuuntelen yksin.

• Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Mode päätti ilkeillä eikä anna postata pelkkiä lauluja.
Pääseeköhän tämä edes läpi? Ellei pääse niin kuuntelen yksin.
hitto toi sointu on tosi kiva ja iloa antava. laulu eihkä sovi täysin biittiin. mut tykkään soitosta ja toi alku on tosi kiva

9MM
Blondie ei ole ennestään tuttu? No on aika tutustua :3
on mut tää biisi ei oo ollut eikös blondiella ollut se maria? en oo siis hirveesti kuunnellut mut nyt löytyi mulle uusi biisi jonka laitoin listaan kiitos siitä kaipaan aina tällästä ilosta tunea. kuuntelen nyt tätä blondieta repiitillä

vierailija
on mut tää biisi ei oo ollut eikös blondiella ollut se maria? en oo siis hirveesti kuunnellut mut nyt löytyi mulle uusi biisi jonka laitoin listaan kiitos siitä kaipaan aina tällästä ilosta tunea. kuuntelen nyt tätä blondieta repiitillä
Maria kyllä. Tässä kans yksi hyvä.

9MM
9MM
Taidankin kuunnella koko soitannon läpi pitkästä aikaa
mulle tuli tosta call on mestä tää biisi mitä en oo kuullut vuosikymmeniin :)

• Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä