Miesystävän kaverilistat täynnä parikymppisiä kauniita naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Selittelee vaan että kai hän saa tykätä kun on hyvä kuva.
Me olemme kuulemma yhtä rumia/kauniita tai miten vaan, olen häntä pari vuotta nuorempi, yli viisikymppisiä molemmat.
En vaan kestä tätä, olenko ihan epänormaali?

Onko teillä liikaa aikaa vai liian vähän järkevää tekemistä?

Me olemme kuulemma yhtä rumia/kauniita tai miten vaan, olen häntä pari vuotta nuorempi, yli viisikymppisiä molemmat.
Olet ihan normaali vaihdevuosioireista kärsivä suomalaismamma. Suosittelen rekisteröitymistä, täällä on jo kaltaisiasi eli löydät samanhenkistä seuraa.

Mitä sinulta on pois, jos miehelläsi on nuorempia naisia ystävinä?

• Haha
Reactions: Lispetti
Olet ihan normaali vaihdevuosioireista kärsivä suomalaismamma. Suosittelen rekisteröitymistä, täällä on jo kaltaisiasi eli löydät samanhenkistä seuraa.

Mitä sinulta on pois, jos miehelläsi on nuorempia naisia ystävinä?
Mitä olen kuullut, niin yleisesti vanhempia naisia ei enää haittaa miehen vilkuilut kauniiden naisten perään. Nuorempana sen sijaan haittasi.

Hmmmm…..
Olisikohan biologiallakin tämän kanssa tekemistä.🤔
Nuori nainen pitää kiinni lisääntymiskumppanista, eikä halua jakaa tätä, mutta vanhemman naisen ei enää tarvitse?
Sen sijaan mies siittää vielä vanhanakin ja siksi häntä kiinnostaa hyvät synnyttäjät.

AP:
Primitiivistä selviytymistaistoa se vain on, älä ota itseesi.😁

Tavallaan on koska eivät ne kuvat ole sinulle mikään uhka. Miksi sinulla on niin heikko itsetunto, että vertailet ja olet mustasukkainen asiasta?
Ei kai miesystäväsi olisi ylipäänsä kanssasi jos olisi tyytymätön suhteeseenne? Vai onko teillä suhde, jossa sinä pidät väkisin kiinni ja mies haikailee suhteestanne ulos? Mitä tiukemmin pidät kiinni, sitä tiukemmin työnnät häntä luotasi.

Mitä olen kuullut, niin yleisesti vanhempia naisia ei enää haittaa miehen vilkuilut kauniiden naisten perään. Nuorempana sen sijaan haittasi.

Hmmmm…..
Olisikohan biologiallakin tämän kanssa tekemistä.
Nuori nainen pitää kiinni lisääntymiskumppanista, eikä halua jakaa tätä, mutta vanhemman naisen ei enää tarvitse?
Sen sijaan mies siittää vielä vanhanakin ja siksi häntä kiinnostaa hyvät synnyttäjät.

AP:
Primitiivistä selviytymistaistoa se vain on, älä ota itseesi.
👎

Ei ole normaalia parisuhteessa olevalla miehellä.
Olet siis sitä mieltä, että nainen omistaa miehensä ja on oikeutettu suhteen varjolla hallitsemaan miestään siitä mitä hän tekee tai ei tee. Terveessä parisuhteessa on kaksi tasa-arvoista ihmistä, joilla on molemmilla oikeus "hengittää". Kun suhde on ok eivät toisten naisten katselut, keskustelut, miesten ihailevat katseet, flirttailu ole suhteelle minkäänlaiseksi vaaraksi.

Olet siis sitä mieltä, että nainen omistaa miehensä ja on oikeutettu suhteen varjolla hallitsemaan miestään siitä mitä hän tekee tai ei tee. Terveessä parisuhteessa on kaksi tasa-arvoista ihmistä, joilla on molemmilla oikeus "hengittää". Kun suhde on ok eivät toisten naisten katselut, keskustelut, miesten ihailevat katseet, flirttailu ole suhteelle minkäänlaiseksi vaaraksi.
Sanoinko noin? En sanonut. Älä väännä asiaa vääräksi.

Yhteistyössä