Ruutis, senkin ryökäle! Kohta mä heivaan kulkuses nahkurin orsille.Siinä olis ollu naapureilla ihmettelemistä
Ruutis, senkin ryökäle! Kohta mä heivaan kulkuses nahkurin orsille.Siinä olis ollu naapureilla ihmettelemistä
Ne löytyy nyt kuivattuina joulukuusesta. Näin käy kronklaajien sukukalleuksilleRuutis, senkin ryökäle! Kohta mä heivaan kulkuses nahkurin orsille.
Mitäs jos ei omista nahkasäkkejä.Miehen nahkasäkit löytyy nyt kuivattuina joulukuusesta. Näin käy sukukalleuksille jos yrittää piilottaa mun suklaat
Tehän voitte nukkua vierekkäin sulassa sovussa - ette ryömi nenään ettekä nipistele tuntosarvistaEn mäkään muuta kuin yön unettomina hetkinä.
Ei poroja saa kiusata.Röyh, porokiusausta.
Kyllä mä sun pakaraimplantit pian jatkojalostan tehtaassani kuusenkoristeiksi!Mitäs jos ei omista nahkasäkkejä.
Suurimmat ovat muuten suunnilleen ton kokoisia. Siis mitä mun miniläppäripadin näytöllä toi näyttää. Mun peukalon mittaisia.Tehän voitte nukkua vierekkäin sulassa sovussa - ette ryömi nenään ettekä nipistele tuntosarvista
Täällä sataa kaatamalla vettä. Ei pääse pilkille aurinkoa ottamaanNyt alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että vois olla kiva tulla kotiinkin. Tippuvat räystäät ja kevään kirkas aurinko. <3 Pilkillekin voisi! Ni ja ehtisi vaikka lavullekin yöksi vielä. Joo, joojoo!
Mut on pakko tyytyä valtameren aaltoihin ja kuumaan, tummaan hiekkaan vielä pari päivää. Pöh!
Täällä sataa kaatamalla vettä. Ei pääse pilkille aurinkoa ottamaan
Päivää
Täällä pöllyttää lunta sakeanaan, oliskin jo kevät....mutkun ei.
Ruoaksi laitan kasviksia (paprikaa, herkkusieniä, selleriä, sipulia, paljon jalapenoa, tomaattia, porkkanaa...) ja tummaa makaroonia sekä muttia, johon sekoitan kaikki edellä mainitut.
Päälle vielä iso loraus texaspeteä. Nam nam.
Myöhemmin syön roheiinirahkaa ja pähkinöitä...niijja huomenna lohikeittoaKuulostaa ääresthyvältä mutta tohon voisi hyvin vielä mätkäistä paketin paistijauhelihaa sekaan
Miss kaikki onnnn??
Algoma keittää lohikeittoa. Ei ollut dilliä eikä persiljaa laittaa päälle, mutta syön kumminkiMiss kaikki onnnn??
Algoma keittää lohikeittoa. Ei ollut dilliä eikä persiljaa laittaa päälle, mutta syön kumminki
Kippeenä. Tosin saan kakkua sen takia, joten win-win tilanneMiss kaikki onnnn??
Mä en käytä muuta kuin jauhoisia perunoita. Kestävät keitossakin ja lohkoperunoina hajoamatta, mutta on aina muusiperunaa jääkaapis.*kuolaa*
Tääl sais kyllä lohta mut potut ovat jauhoisia ja porkkanat mauttomia.
Potut jääkaapissa? Käääääääääk!Mä en käytä muuta kuin jauhoisia perunoita. Kestävät keitossakin ja lohkoperunoina hajoamatta, mutta on aina muusiperunaa jääkaapis.