Jos nukkuu seljällään niin russakka voi kämpiä toisesta korvasta ulos.
Mut sit se voi mennä nenään
Jos nukkuu seljällään niin russakka voi kämpiä toisesta korvasta ulos.
Tuotapa en tullut aatelleeksi.Mut sit se voi mennä nenään
Tuotapa en tullut aatelleeksi.
*ojentaa ekkolle geisha patukan**Nakertaa porkkanaa ja kuvittelee sen olevan suklaata*
Täällä ainakin yliopiston apteekki (päivystävä) on auki 7-23 joka päiväHemmetti mä unohdin käydä apteekissa.
Sun pitäisi maistaa kanarialaisia laivonnaisia. Ovat pääsääntöisesti mauttomia (suolattomia) ja pahoja.*Nakertaa porkkanaa ja kuvittelee sen olevan suklaata*
Päivystävä apteekki on sen verran kaukana,etten jaksa lähteä hakemaan. Aamulla en kerkiä ostamaan,ei auta kuin iltapäivään odottaa.Täällä ainakin yliopiston apteekki (päivystävä) on auki 7-23 joka päivä
Mä söisin Kanarian kaikki leivonnaiset...ensin olisin vähän että onpas pahaa, sit ääntä kohtiSun pitäisi maistaa kanarialaisia laivonnaisia. Ovat pääsääntöisesti mauttomia (suolattomia) ja pahoja.
Poikkeuksen toki sit teki herkullinen, rapea tuhatlehtinen jonka välissä oli paksun krmavahdon oloista kräämiä
Ja en todellakaan olisi maistanut useitaa leivonnaisia mutku oon metsästänyt yhtä herkullista vastaavaa!
Mä söisin Kanarian kaikki leivonnaiset...ensin olisin vähän että onpas pahaa, sit ääntä kohti
Uuuuu kaveri reteilee wöyyyyTäällä ainakin yliopiston apteekki (päivystävä) on auki 7-23 joka päivä
No siellä sun huudeilla riittäis että koputtaa naapurin oveaUuuuu kaveri reteilee wöyyyy
Tavallaan joo, mummot on kovia vetämään kaikemmaaliman pilleriä joka vaivaanNo siellä sun huudeilla riittäis että koputtaa naapurin ovea
Meinasin sitä naapurin 22v laihaa hevimuusikkoaTavallaan joo, mummot on kovia vetämään kaikemmaaliman pilleriä joka vaivaan
Täälltä on kaikki nuoret, paitti minä,. muuttaneet jonnekin muualle jo...jäljellä on enää minä ja kourallinen mummeleita, 1 vanha mies ja joku ulkkisMeinasin sitä naapurin 22v laihaa hevimuusikkoa
Naapurin mummot varmaan vieny kaikki asiakkaat...Täälltä on kaikki nuoret, paitti minä,. muuttaneet jonnekin muualle jo...jäljellä on enää minä ja kourallinen mummeleita, 1 vanha mies ja joku ulkkis
Siinä olis ollu naapureilla ihmettelemistäOonkohan mä väsy. Meinasin lähteä koiran kans lenkille tuonne sohjoon imukuppidildo otsassa