Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
*Nakertaa porkkanaa ja kuvittelee sen olevan suklaata*
Sun pitäisi maistaa kanarialaisia laivonnaisia. Ovat pääsääntöisesti mauttomia (suolattomia) ja pahoja.

Poikkeuksen toki sit teki herkullinen, rapea tuhatlehtinen jonka välissä oli paksun krmavahdon oloista kräämiä :p

Ja en todellakaan olisi maistanut useitaa leivonnaisia mutku oon metsästänyt yhtä herkullista vastaavaa!
 
Nii. Iltoi. Buneas tardes!

Me ajeltiin aamupäivällä HiperDinoon ostamaan juustokiekkoja tuliaisiksi. Tän reissun jännin ja hyödyllisin havainto on se, että ajeleepa missä tahansa, niin bussista näkyy ihan erilailla maisemat, mitä matalalta pikkuautosta. Bussi ei myöskään oo järin kallis kulkuväline, seruraavalla reissulla hyödynnetään sitä enemmän ja otetaan ehkä yksi pysyvä asunto ja heitetään kentiies loman aikana pari, kolme parin yön reissua pikkureppujen kanssa bussilla vuoristoon.

Ni ja nyt odotan että tulisi ilta. Ku mennään syömään Curry 'N' Grill Houseen intialaista :p Ei malttaisi, ei!
 
Sun pitäisi maistaa kanarialaisia laivonnaisia. Ovat pääsääntöisesti mauttomia (suolattomia) ja pahoja.

Poikkeuksen toki sit teki herkullinen, rapea tuhatlehtinen jonka välissä oli paksun krmavahdon oloista kräämiä

Ja en todellakaan olisi maistanut useitaa leivonnaisia mutku oon metsästänyt yhtä herkullista vastaavaa!
Mä söisin Kanarian kaikki leivonnaiset...ensin olisin vähän että onpas pahaa, sit ääntä kohti :)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Mä söisin Kanarian kaikki leivonnaiset...ensin olisin vähän että onpas pahaa, sit ääntä kohti

Epäilenpä.

Tänään ostettiin kivan näköinen käärylä, vähän kuin minikokoinen kääretorttu. Joo, se olikin minikääretorttu jonka sisällä oli aivan liian vähän sokeritonta kermavaahtoa ja siinä kaikki.

Toinen leivonnainen oli niinko viineritaikinaa ja sisällä kreemiä. Joo, oli kans, mut viineritaikinassa ei ollut suolaa ja kreemikin oli kuivaa ja pahaa.

Piti syöd ne puoliksi mutta mulle riitti maistiaipala kummastakin .x


Ja mua saa sit muistuttaa, ku ensi talvena oon taas lähdössä, että ota, roosa, mukaan kardemummaa ja suomalaista kuivattua tilliä.
 

Yhteistyössä