ja minua ruutis kutsuu kissamummoksiMullapa on mies ja 200 kissaa hahaa
ja minua ruutis kutsuu kissamummoksiMullapa on mies ja 200 kissaa hahaa
Mitä ihmettä, raahakkaa nysse jäbytsiina vaikka pallikarvoista takaisin tänne....pssst se nauttisi siitä!Hän osoittaa mieltään palstan robomodea vastaan ja uhkaili palaavansa vasta keväällä vai oliko jopa kesällä
Joo,totta. Ei oo rättistä näkyny.Rättistä alkaa olla jo ikävä, mitähän miehelle kuuluu ja siksi kyselen kun ei tunnu miehestä kuuluvan oikein mittää
Se nauttis, että kissamilffi tekis sen repimisenMitä ihmettä, raahakkaa nysse jäbytsiina vaikka pallikarvoista takaisin tänne....pssst se nauttisi siitä!
Mietin äskettäin häntä.Rättistä alkaa olla jo ikävä, mitähän miehelle kuuluu ja siksi kyselen kun ei tunnu miehestä kuuluvan oikein mittää
Stop tykkänään muikkeli, oot nyvvarattu!Mietin äskettäin häntä seksuallisesti.
Oikein omaan pömpylään sattui pelkkä ajatusSe nauttis, että kissamilffi tekis sen repimisen
Shh...muut saa, boobsi ei...saa sitä miettiä vaikka oliski varattu
Mullapa on mies ja 2 kissaa hahaa
No sut tuntien, taitaisit repiä niitä karvoja hampaillasStop tykkänään muikkeli, oot nyvvarattu!
Oikein omaan pömpylään sattui pelkkä ajatus
ei boobsin mielikuvitusta saa rajata mutta jos on luvannu että ei anna muille niin siitä on hyvä pitää kiinniShh...muut saa, boobsi ei...
Mullapa onkin miesten miesMullapa on mies ja 2 kissaa hahaa
Söis muakitai ehkä se vaan keulii netliksillä vaikka ei oo kattonu sitä muualla kun kaverien luona
Tuo "miesten mies" voidaan käsittää ainakin kahdella tavalla - jopa rouva Räsäsen toimesta.Mullapa onkin miesten mies
nakkaa se mäjelleKoira nukahti tähän sängylle poikittain ja pieree nyt mun nokkaan.
MItä se koira siellä sängyssä tekeeKoira nukahti tähän sängylle poikittain ja pieree nyt mun nokkaan.
No se pääsee päiväsaikaan sängylle nukkumaan. Yöksi en laske sitä pilaamaan mun unia.MItä se koira siellä sängyssä tekee
uskon että mr Kaiku osaa arvostaaNo se pääsee päiväsaikaan sängylle nukkumaan. Yöksi en laske sitä pilaamaan mun panoja
Herttinen sentään, miten isoja ne torakat siellä oikein ovat?Väsyttäiski, mut ellei nuku oitis ku sänkyyn kaatuu, muistaa torakat.
Onneksi on edes korvatulppia.
siis ei ne suuret pelota, niitä on ulkona ja ne näkee jo kaukaa. Mut ku keittiön tiskiallaskaapissa oli sellainen pikkurillinpään kokoinen. Se mahtuu kömpimään yöllä korvaan. :sHerttinen sentään, miten isoja ne torakat siellä oikein ovat?
Jos nukkuu seljällään niin russakka voi kämpiä toisesta korvasta ulos.siis ei ne suuret pelota, niitä on ulkona ja ne näkee jo kaukaa. Mut ku keittiön tiskiallaskaapissa oli sellainen pikkurillinpään kokoinen. Se mahtuu kömpimään yöllä korvaan. :s