eltsu on ihan siinä eeärrän kintereilläEikö Eltsu oo ennää mittää.
kokoomuksessa on useita ihan sairaan teräviä muijjia
eltsu on ihan siinä eeärrän kintereilläEikö Eltsu oo ennää mittää.
Jos olis Ikea lähempänä kuin 10h ajomatkan päässä, niin kävisin minäkin lihapullillaÄlä mene. Ne Ikean "herkut " on aika tylsiä.
Varttoile vaan, kun pääset taas tänne ihmisten ilmoille ja saat tehdä ite kunnollista evästä.
Mua taas ihmetyttää aina se, että miksi koirat pyrkivät oksentamaan aina samaan kohtaan...kissakin tekee sitäMuksut tekevät sitä, että pöllivät keittiöstä jonkun hedelmän ja pinkovat olkkarin sohvalle syömään, vaikka ruoka pitäis syödä aina keittiössä.
Mut miks koiranki pitää tehdä samoin kun saa puruluun? Kauhee rynnistys olkkariin.
Ottaisin saman pitsan, ilman kaprista ja anjovista...anjon tilalle kylmäsavulohtaEli lopulta päädyin kuitenkin kalapitoiseen ruokaan eilenehtoolla. Anjovista, kaprikdia ja oliiveja.
Tuttuja tapauksia. Ravintolan ruokalistalla on paahtopaistia ja lohkoperunoita. Kaverini haluaa sen, paitsi paistin tilalle lihapyöryköitä ja lohkoperunoiden tilalle perunamuussia. Ruokalistalla on jo lihapyörykääitä muussiilla, mutta se ei käy hänelle.Ottaisin saman pitsan, ilman kaprista ja anjovista...anjon tilalle kylmäsavulohta
yes....meTuttuja tapauksia. Ravintolan ruokalistalla on paahtopaistia ja lohkoperunoita. Kaverini haluaa sen, paitsi paistin tilalle lihapyöryköitä ja lohkoperunoiden tilalle perunamuussia. Ruokalistalla on jo lihapyörykääitä muussiilla, mutta se ei käy hänelle.
Onko teidän kaveripiirissä vastaavaa???
Yah, Like it!yes....me
metoo!Yah, Like it!
Reikä se on rotallakin ja ruoka on vain paskan raaka-ainetta. Näin olen kuullut isojen poikien sanovan.ihmeellistä ruuan kanssa ronklaamista
sen ja p1llun suhteen ei kannatas olla liian ronkeli
juurikin näinReikä se on rotallakin ja ruoka on vain paskan raaka-ainetta. Näin olen kuullut isojen poikien sanovan.
Samaa mieltä.ihmeellistä ruuan kanssa ronklaamista
Mä olen myös meidän kaveriporukassa se jolla kestää ja kestää syöminen ja jolta jää aina lautaselle n. puolet....and Iihmeellistä ruuan kanssa ronklaamista
Jamesoni on lou putjetti metesiiniä.Ois vähän niinku kurkku karhia. Pitäisköhän ottaa jamesonia ku pääsee kotia?
Uudenkarhia töllötin sulla siellä nurkassa.Mä olen myös meidän kaveriporukassa se jolla kestää ja kestää syöminen ja jolta jää aina lautaselle n. puolet....and I
Eli sopii meikän budjettiinJamesoni on lou putjetti metesiiniä.
Noh, siinä tapauksessa…Eli sopii meikän budjettiin
Kyllä Ellu on kehunu kattovansa nettiflixiä, mutta taitaa kattoa läppäriltänäkkyyköhän ton kissamummon telkusta se netliksi?
tai ehkä se vaan keulii netliksillä vaikka ei oo kattonu sitä muualla kun kaverien luonaKyllä Ellu on kehunu kattovansa nettiflixiä, mutta taitaa kattoa läppäriltä
Joskus tuntuu, että meillä koira katsoo että on just pesty matto ja yrjöää siihen sitte.Mua taas ihmetyttää aina se, että miksi koirat pyrkivät oksentamaan aina samaan kohtaan...kissakin tekee sitä
Mää veikkaan, että joku sen kavereista on vaan kattonu netflixiä ja kertonu sille mitä kattoitai ehkä se vaan keulii netliksillä vaikka ei oo kattonu sitä muualla kun kaverien luona