Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En ois uskonut että tää on mahdollista, mut meikäläisen rapu-äyriäis- ja jopa kalaruokavatsa alkaa olla täynnä.

Himon kohteena pottumuussi, lihapullat, ruskea soossi ja puolukkahillo.

Pitääkö mennä paikalliseen Ikeaan?
Älä mene. Ne Ikean "herkut " on aika tylsiä.
Varttoile vaan, kun pääset taas tänne ihmisten ilmoille ja saat tehdä ite kunnollista evästä.
 
9MM
Täytyypä pistää listalle tuokin sarja, kiitti vinkistä.
ainiin kun vedin keskustelun persuihin mut kyllähän nekin helposti loukkaantuu. Mut sain kenkää rasmuksesta sinä iltana. Ku kysyin et miksi maahanmuutajat ei tuomitse jengiväkivaltaa ja narauta niitä poliiseille. et väkivalta lisää rasismia. ni sain syytöksiä et oon toisenluokan kansalainen kun en osaa kirjoittaa :D. se ongelmista puhuminen on tosi vaikeaa monelle en käsitä sitä et ongelmia vähätellään eikä niistä voi puhua tai vedetään herne nenään. ainiin ja kun sanoin et eteläafrikassa mustat oli ollut rasistei valkosia kohtaan. ni mulle sanottiin et ainoostaan valkoset voi olla rasistei
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
ainiin kun vedin keskustelun persuihin mut kyllähän nekin helposti loukkaantuu. Mut sain kenkää rasmuksesta sinä iltana. Ku kysyin et miksi maahanmuutajat ei tuomitse jengiväkivaltaa ja narauta niitä poliiseille. et väkivalta lisää rasismia. ni sain syytöksiä et oon toisenluokan kansalainen kun en osaa kirjoittaa :D. se ongelmista puhuminen on tosi vaikeaa monelle en käsitä sitä et ongelmia vähätellään eikä niistä voi puhua tai vedetään herne nenään. ainiin ja kun sanoin et eteläafrikassa mustat oli ollut rasistei valkosia kohtaan. ni mulle sanottiin et ainoostaan valkoset voi olla rasistei
no rasmukset on siinä ihan oikeessa että sun kirjotustaito on hiinäjahiinä ja että vain valkoset on rasseja
 
ainiin kun vedin keskustelun persuihin mut kyllähän nekin helposti loukkaantuu. Mut sain kenkää rasmuksesta sinä iltana. Ku kysyin et miksi maahanmuutajat ei tuomitse jengiväkivaltaa ja narauta niitä poliiseille. et väkivalta lisää rasismia. ni sain syytöksiä et oon toisenluokan kansalainen kun en osaa kirjoittaa . se ongelmista puhuminen on tosi vaikeaa monelle en käsitä sitä et ongelmia vähätellään eikä niistä voi puhua tai vedetään herne nenään. ainiin ja kun sanoin et eteläafrikassa mustat oli ollut rasistei valkosia kohtaan. ni mulle sanottiin et ainoostaan valkoset voi olla rasistei
Ihanan hetelmällistä keskustelua!😂
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
9MM
no rasmukset on siinä ihan oikeessa että sun kirjotustaito on hiinäjahiinä ja että vain valkoset on rasseja
ahha joo. siis valitettavasti keskityin äikän tunneilla jutteleen tyttöjen kaa ja kella ne arvioi suoraan mulle mun munan kokoo kun olivat kuulleet toiselta luokkalaiselta juttui :D mut joo mä haahuilin koko oppivelvollisuuden seikkaillen. ainoo mistä sain kympin oli historia ja uskonto 9. muut oli kutosta tyyliin liikunta 7 ku ei ollut koskaan vermeitä mukana
 
ahha joo. siis valitettavasti keskityin äikän tunneilla jutteleen tyttöjen kaa ja kella ne arvioi suoraan mulle mun munan kokoo kun olivat kuulleet toiselta luokkalaiselta juttui :D mut joo mä haahuilin koko oppivelvollisuuden seikkaillen. ainoo mistä sain kympin oli historia ja uskonto 9. muut oli kutosta tyyliin liikunta 7 ku ei ollut koskaan vermeitä mukana
olis varmaan kannattanu keskittyä opetukseen
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
9MM
olis varmaan kannattanu keskittyä opetukseen
nääh mä oon itse oppinut se tyyli ei vaan ollut mun juttu siis painaa mielen mitä ope sanoo ja toistaa se mun muisti ei oo koskaan pelannut niin. toki tytölle koko ajan sanon et opiskelu on tärkeetä et voi toteuttasa paremmin unelmia. mut tekee sitä mitä rakastaa ja mitä oikeesti unelmoi. mä oon sellanen henkinen kasvattaja joka ei käytännöstä aina tajuu mitään
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
9MM
erikoinen yhdistelmä
joo siis otan esimerkin tyttö sanoi et hammasta särkee viime iltana mä sanoin et varaan huomenna särkypäivystyksen. Ni se hyväksyi asian ja alkoi nukkuun ja muidenkin vahinkojen edessä ottaa ne tyynesti ja pystyy puhuun iloisesti. siis jos mulla hammasta särkis olisin vihainen mut ei mun tyttö. hänen mielenlaatunsa on vaan niin vitun timanttinen. et mäkään en tajuu sitä
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM

Yhteistyössä