Laitappa ihmeessä ja seuraavaksi aletaan poikasen kanssa kattelemaan Deadwoodia, siitä mulla jäi aikanaan viimenen kausi kattomatta (en kyllä tiiä vieläkään miksi kun on niin hyvä sarja).Täytyypä pistää listalle tuokin sarja, kiitti vinkistä.
Laitappa ihmeessä ja seuraavaksi aletaan poikasen kanssa kattelemaan Deadwoodia, siitä mulla jäi aikanaan viimenen kausi kattomatta (en kyllä tiiä vieläkään miksi kun on niin hyvä sarja).Täytyypä pistää listalle tuokin sarja, kiitti vinkistä.
Älä mene. Ne Ikean "herkut " on aika tylsiä.En ois uskonut että tää on mahdollista, mut meikäläisen rapu-äyriäis- ja jopa kalaruokavatsa alkaa olla täynnä.
Himon kohteena pottumuussi, lihapullat, ruskea soossi ja puolukkahillo.
Pitääkö mennä paikalliseen Ikeaan?
ainiin kun vedin keskustelun persuihin mut kyllähän nekin helposti loukkaantuu. Mut sain kenkää rasmuksesta sinä iltana. Ku kysyin et miksi maahanmuutajat ei tuomitse jengiväkivaltaa ja narauta niitä poliiseille. et väkivalta lisää rasismia. ni sain syytöksiä et oon toisenluokan kansalainen kun en osaa kirjoittaa . se ongelmista puhuminen on tosi vaikeaa monelle en käsitä sitä et ongelmia vähätellään eikä niistä voi puhua tai vedetään herne nenään. ainiin ja kun sanoin et eteläafrikassa mustat oli ollut rasistei valkosia kohtaan. ni mulle sanottiin et ainoostaan valkoset voi olla rasisteiTäytyypä pistää listalle tuokin sarja, kiitti vinkistä.
no rasmukset on siinä ihan oikeessa että sun kirjotustaito on hiinäjahiinä ja että vain valkoset on rassejaainiin kun vedin keskustelun persuihin mut kyllähän nekin helposti loukkaantuu. Mut sain kenkää rasmuksesta sinä iltana. Ku kysyin et miksi maahanmuutajat ei tuomitse jengiväkivaltaa ja narauta niitä poliiseille. et väkivalta lisää rasismia. ni sain syytöksiä et oon toisenluokan kansalainen kun en osaa kirjoittaa . se ongelmista puhuminen on tosi vaikeaa monelle en käsitä sitä et ongelmia vähätellään eikä niistä voi puhua tai vedetään herne nenään. ainiin ja kun sanoin et eteläafrikassa mustat oli ollut rasistei valkosia kohtaan. ni mulle sanottiin et ainoostaan valkoset voi olla rasistei
Ihanan hetelmällistä keskustelua!ainiin kun vedin keskustelun persuihin mut kyllähän nekin helposti loukkaantuu. Mut sain kenkää rasmuksesta sinä iltana. Ku kysyin et miksi maahanmuutajat ei tuomitse jengiväkivaltaa ja narauta niitä poliiseille. et väkivalta lisää rasismia. ni sain syytöksiä et oon toisenluokan kansalainen kun en osaa kirjoittaa . se ongelmista puhuminen on tosi vaikeaa monelle en käsitä sitä et ongelmia vähätellään eikä niistä voi puhua tai vedetään herne nenään. ainiin ja kun sanoin et eteläafrikassa mustat oli ollut rasistei valkosia kohtaan. ni mulle sanottiin et ainoostaan valkoset voi olla rasistei
rasmusten kanssa se käy vain jos on samaa mieltä kuin he ovatIhanan hetelmällistä keskustelua!
ahha joo. siis valitettavasti keskityin äikän tunneilla jutteleen tyttöjen kaa ja kella ne arvioi suoraan mulle mun munan kokoo kun olivat kuulleet toiselta luokkalaiselta juttui mut joo mä haahuilin koko oppivelvollisuuden seikkaillen. ainoo mistä sain kympin oli historia ja uskonto 9. muut oli kutosta tyyliin liikunta 7 ku ei ollut koskaan vermeitä mukanano rasmukset on siinä ihan oikeessa että sun kirjotustaito on hiinäjahiinä ja että vain valkoset on rasseja
olis varmaan kannattanu keskittyä opetukseenahha joo. siis valitettavasti keskityin äikän tunneilla jutteleen tyttöjen kaa ja kella ne arvioi suoraan mulle mun munan kokoo kun olivat kuulleet toiselta luokkalaiselta juttui mut joo mä haahuilin koko oppivelvollisuuden seikkaillen. ainoo mistä sain kympin oli historia ja uskonto 9. muut oli kutosta tyyliin liikunta 7 ku ei ollut koskaan vermeitä mukana
mun ivesti kyl sai yllättäen monta tykkäsytä ennenkuin bännättiin. joo ihmiset ei osaa enään keskustellaIhanan hetelmällistä keskustelua!
Ihana nainen! Oli ukotki vähän lääh!tässä erinomasta analyysiä siitä, miten Suomessa EI osata keskustella
[URL unfurl="true"]https://www.youtube.com/watch?v=-j4GDiCnkXo[/URL]
juuei, ituhipit on ottaneet periaatteen että faktoilla ei ole enää mitään merkitystäjoo ihmiset ei osaa enään keskustella
nääh mä oon itse oppinut se tyyli ei vaan ollut mun juttu siis painaa mielen mitä ope sanoo ja toistaa se mun muisti ei oo koskaan pelannut niin. toki tytölle koko ajan sanon et opiskelu on tärkeetä et voi toteuttasa paremmin unelmia. mut tekee sitä mitä rakastaa ja mitä oikeesti unelmoi. mä oon sellanen henkinen kasvattaja joka ei käytännöstä aina tajuu mitäänolis varmaan kannattanu keskittyä opetukseen
korhola on ehkä fiksuin tän päivän poliitikoistaIhana nainen! Oli ukotki vähän lääh!
Linkitin jo aamulla tuon mun mitä kannahtaa kahtoo tuupista.
näin määkin tän asian oon käsittänyjoka ei käytännöstä aina tajuu mitään
mut siihen onkin hyvä lapsen äiti ja mun isä ni saa tyttö monipuolisen kasvatuksen. ja hitto kuin kaunis ja hyvä siitä on tullut ja siis se asenne on kuuman stoalainennäin määkin tän asian oon käsittäny
erikoinen yhdistelmäkuuman stoalainen
joo siis otan esimerkin tyttö sanoi et hammasta särkee viime iltana mä sanoin et varaan huomenna särkypäivystyksen. Ni se hyväksyi asian ja alkoi nukkuun ja muidenkin vahinkojen edessä ottaa ne tyynesti ja pystyy puhuun iloisesti. siis jos mulla hammasta särkis olisin vihainen mut ei mun tyttö. hänen mielenlaatunsa on vaan niin vitun timanttinen. et mäkään en tajuu sitäerikoinen yhdistelmä
Eikö Eltsu oo ennää mittää.korhola on ehkä fiksuin tän päivän poliitikoista
Ootappa teini-ikään ni ei oo tietookaan mielenrauhan tavoittelusta ja tunteiden hillinnästä!mut siihen onkin hyvä lapsen äiti ja mun isä ni saa tyttö monipuolisen kasvatuksen. ja hitto kuin kaunis ja hyvä siitä on tullut ja siis se asenne on kuuman stoalainen
nääh tyttö on saannut mun ja äitin rauhallisen mielenlaadun. ei ollut uhmaikääkään. Mut mä oon opettanut sitä et uskaltaa sanoo oman mielipiteensä vaikka muut olisi erimieltä. Ja sanonut et opettajiakin voi kysenalaistaa et ei ne kaikesta tiedäOotappa teini-ikään ni ei oo tietookaan mielenrauhan tavoittelusta ja tunteiden hillinnästä!
Täällä syötiin jalispe jaa kuva susta just nyt
nonni manageri pääsee hommiin. tiukaa vasentalaitaa suosittelen ja sieltä maaliin ni tulee järjestys ruutuunTäällä syötiin ja
nyt on perhepalaveri.
Raavin jo flöppitaulunki esiin. Nyt arvotaan kuka saa toimia sihteerinä.
Tällä kertaa ei tehhä pöytäkirjoja vaan saavat räppästä kuvat taulusta.
Palataan!