Siis yritin olla humoristinen.Mä en toivu tuosta lauseesta ikinä Ja "märJäksi" vielä.
Siis kumpikaan meistä ei tiedä, milloin tytär on käynyt puhelinta näpläämässä ja miten hän tietää näytönlukituskuvion...
Siis yritin olla humoristinen.Mä en toivu tuosta lauseesta ikinä Ja "märJäksi" vielä.
No daa-a!MärJäksi asti?
Yleinen vesi, aika rautapitoista tosin. Mut kirkkaanväristä ja mautonta=hyvänmakuiseksi kehuttua.Onko teillä hirveen ruosteiset putket ja kaivoves?
Kerro lisää teidän petipuuhasanastoa.Siis yritin olla humoristinen.
Siis kumpikaan meistä ei tiedä, milloin tytär on käynyt puhelinta näpläämässä ja miten hän tietää näytönlukituskuvion...
En oo vissiin kun kerran vetässy ne sitruunahapot tosta kakkamasterista läpi mutta sitä säiliötä oon pessy. Inhoon jos se alkaa kellertää.Yleinen vesi, aika rautapitoista tosin. Mut kirkkaanväristä ja mautonta=hyvänmakuiseksi kehuttua.
Emmä voi, ettet sä vaan kiihotu ja mee märjäksiKerro lisää teidän petipuuhasanastoa.
Hyvä, tuo äskeinen oli nimittäin jotain niin kamalaa että lupaatko ettet laita sitä ikinä?Emmä voi, ettet sä vaan kiihotu ja mee märjäksi
EIKÄ!!!Hehheh, mun mies kun ehdottaa seksiä, niin virnuilee ja käyttää 90-luvun senssipalstojen semmoista kulunutta, ällöä slogania:
"Käykö jos otettais vähän hellyyden ehdoilla.
Hommaa se kivimuna. Yönmuna vai mikä se ny oli?Täälläkin vois harrastaa vähän dippailua.
Ei muuta kun kylmäkastiketta ja tuoreita kurkkuja/porkkanoita/ym. ääntä kohdenTäälläkin vois harrastaa vähän dippailua.
Aito vehje on paras.Hommaa se kivimuna. Yönmuna vai mikä se ny oli?
Ainut että sulla se ääni tulee....Ei muuta kun kylmäkastiketta ja tuoreita kurkkuja/porkkanoita/ym. ääntä kohden
Hellyyden ehdoilla kärki märjäksiSiis nyt mä en saa tätä päästä pois päästäni.
Kalamiehen kotona myhäilee joku Tarrrrja joka haluaa äkkiä kärrjen märrrJäksi...apua!
Aito vehje on paras.
Bhahhaahhhaahhaaa niin sullakin....siis vain sullakin....eikun vain sulla!!!Ainut että sulla se ääni tulee....
....tuhkaluukusta...
Tulipa mieleen, että pystyykö nainen pieremään anaaliseksin aikana?Bhahhaahhhaahhaaa niin sullakin....siis vain sullakin....eikun vain sulla!!!
Ei mitään hajua, siis ei niiinkun mitään _hajua_Tulipa mieleen, että pystyykö nainen pieremään anaaliseksin aikana?
Ei kai silloin voi laske ilmaa kun pepussa on muna. Sehän toimii tulppana!Tulipa mieleen, että pystyykö nainen pieremään anaaliseksin aikana?