vaikka oon jo melko vanha niin en oo koskaan saanu syödä hyvää läskisoosia
enkä osaa tehä ite
Just neuvoin. Varmasti osaat.
vaikka oon jo melko vanha niin en oo koskaan saanu syödä hyvää läskisoosia
enkä osaa tehä ite
Mistä semmosta pelkkää läskiä saa?Just neuvoin. Varmasti osaat.
En usko että et osaa, aliarvioit nyt itses tai sit vaan yrität et Roosa tulis tekee ku toi Roosan soossi vaikutti silleen et alkoi kuola valuu.vaikka oon jo melko vanha niin en oo koskaan saanu syödä hyvää läskisoosia
enkä osaa tehä ite
Osta syöttöpossu ( tulee kyllä toimeen koiran kanssa ) tai pyyä joltain kasvattajalta.Mistä semmosta pelkkää läskiä saa?
(Huvittava kysymys)
Itse asiassa...ei. Oiskohan 20 km päässä lähin.Osta syöttöpossu ( tulee kyllä toimeen koiran kanssa ) tai pyyä joltain kasvattajalta.
Eikö teillä siellä landella oo kellään sikoja?
No kyllähän tuon nyt ajelee jos kunnon plätskisiivut saa?Itse asiassa...ei. Oiskohan 20 km päässä lähin.
Mistä semmosta pelkkää läskiä saa?
(Huvittava kysymys)
Pitääks mun paistaa ensin joulukinkku?
No, antaa potsien elää ens jouluun vielä. Ehkä ens jouluna teen joulukinkusta mini-läskisoosin.No kyllähän tuon nyt ajelee jos kunnon plätskisiivut saa?
Mut auttasko jos tiristäis korpuksi pekonia?Siis siankylkisiivuja. Samaa, mistä pekonikin on tehty.
Mut auttasko jos tiristäis korpuksi pekonia?
Hmm... sitomista, asioiden työntelemistä ruumiinaukkoihin.. eikös tuollaisella fantasialla ole joku nimikin?Söisit hyvällä ruokahalulla, jos vaan sidottaisiin silmät, niin et tiedä mitä sinne holeen työnnetään
Ovatko nuo perunat vetisiä vai jauhoisia? Pieniä kippuroita?Täällä oli läskisoossilihaa tyrkyllä hintaan 3.60 kilo.
Mutku näitten potut. En viitsi edes yrittää enää.
On varmasti.Hmm... minä pidän kaluni sitomisesta, isojen asioiden työntelemistä ruumiinaukkoihin.. varsinkin perärööriini, eikös tuollaisella fantasialla ole joku nimikin?
Pus puspusi pusi Boobis!
Minäkin sain huutia, että ostin vääränlaisia perunoita. Siis otan aina suurimpia (ja halvimpia), joita voi lapioida sen metallilapion kanssa pussiin. Mielestäni ihan hyviä kiinteitä pottuja. No nyt jouduin ostamaan jotain Annabellejä.Täällä oli läskisoossilihaa tyrkyllä hintaan 3.60 kilo.
Mutku näitten potut. En viitsi edes yrittää enää.
annabelle on erinomaisen hyvä peruna, niitä kannattaa ostaaMinäkin sain huutia, että ostin vääränlaisia perunoita. Siis otan aina suurimpia (ja halvimpia), joita voi lapioida sen metallilapion kanssa pussiin. Mielestäni ihan hyviä kiinteitä pottuja. No nyt jouduin ostamaan jotain Annabellejä.
Oli melkein tuplahinta verrattuna mun halpapottuihin. Itse jaottelen perunat vain kahteen eri ryhmään: vanha peruna ja varhaisperunaannabelle on erinomaisen hyvä peruna, niitä kannattaa ostaa
mulla on monimutkasempi jaottelu mutta oon muutenkin vaikea ihminenOli melkein tuplahinta verrattuna mun halpapottuihin. Itse jaottelen perunat vain kahteen eri ryhmään: vanha peruna ja varhaisperuna
Minä olenkin yksinkertaisempi miesmulla on monimutkasempi jaottelu mutta oon muutenkin vaikea ihminen
ostan normaaleiksi keitinpotuiksi annabelleä, lohkoperunoiksi puikulaa ja muusin tekoon jotain jauhoista ja isokokoista lajiketta (nimi vaihtelee)
uudet perunat siikliä
Just näin. Olet kuin naispuolinen minäMulla ei oo perunoissa ku jaottelu kiinteä/jauhoinen. No varhaisperunat on hyviä.
Maulla ei väliä, kun kuitenki se ui soosin seassa.
Ihan ku mä!valmiiksi pussitettuja perunoita ostan vain hätätapauksessa
haluan hypistellä jokaisen potun erikseen