Mummin läskisoosin voittanutta ei oleNiijja sitäpaitsi kunnon läskisoosi olis muutenkin paljon parempi vaihtoehto.
Ainaski maukkaampi
Mummin läskisoosin voittanutta ei oleNiijja sitäpaitsi kunnon läskisoosi olis muutenkin paljon parempi vaihtoehto.
Ainaski maukkaampi
Suosittelisin kuitenkin mieluummin sikaa.Mummin läskisoosin voittanutta ei ole
Osui ja upposi...Suosittelisin kuitenkin mieluummin sikaa.
Suosittelisin kuitenkin mieluummin sikaa.
Eí osu eikä uppoa minuun tuo liha poijjaat kansan urhokkaat!Osui ja upposi...
Söisit hyvällä ruokahalulla, jos vaan sidottaisiin silmät, niin et tiedä mitä sinne holeen työnnetäänEí osu eikä uppoa minuun tuo liha poijjaat kansan urhokkaat!
Sianlihan haistaa jo pitkälle, elä yritäSöisit hyvällä ruokahalulla, jos vaan sidottaisiin silmät, niin et tiedä mitä sinne holeen työnnetään
Onhan se noinkin, että haistaa.Sianlihan haistaa jo pitkälle, elä yritä
Hyvä tietää, Digi, koska en ikikuuna päivänä edes (enää) kokeilisi.Onhan se noinkin, että haistaa.
Ja sekin on totta, että läskisoosinteon jalo taito on katoamassa. Että se mummu ja ikäisensä vielä sen taisivat.
Sitäpaitsi nykysiat on jalostettu niin, että ovat kuin narunpätkiä, joihin on vedetty kaksi solmua, ei niissä mitään kunnon läskiä enää edes olekaan. Joten, relaa, Ellu, ei sinua kukaan tosissaan läskisoosilla ahdistele.
Mun ruskean kastikkeen haju peittää sen sianlihanhajunSianlihan haistaa jo pitkälle, elä yritä
Sitä se tehotuotanto taitaa teettää. Sit vaan väriä ja vettä joukkoon...Onhan se noinkin, että haistaa.
Ja sekin on totta, että läskisoosinteon jalo taito on katoamassa. Että se mummu ja ikäisensä vielä sen taisivat.
Sitäpaitsi nykysiat on jalostettu niin, että ovat kuin narunpätkiä, joihin on vedetty kaksi solmua, ei niissä mitään kunnon läskiä enää edes olekaan. Joten, relaa, Ellu, ei sinua kukaan tosissaan läskisoosilla ahdistele.
Mut miksi, sehän, maun kanssa yhdessä juuri tekeekin siitä just sen läskisoosin.Mun ruskean kastikkeen haju peittää sen sianlihanhajun
Niin mutkun entäs se koostumus?? Se löllö mikä jäis hampaiden väliin!Mun ruskean kastikkeen haju peittää sen sianlihanhajun
No en osaa tehdä kuten mummi. Teen ominpäin näin niin lapsetkin syö hyvinMut miksi, sehän, maun kanssa yhdessä juuri tekeekin siitä just sen läskisoosin.
Kyllä mun mielestä sika on ihan sikahyvää.
Oikeeoppisessa läskisoosissa ei oo mitään löllöö. läski paahdetaan rapeasksiNiin mutkun entäs se koostumus?? Se löllö mikä jäis hampaiden väliin!
En ole kyllä koskaan sellaista sitkeää saanut...Niin mutkun entäs se koostumus?? Se löllö mikä jäis hampaiden väliin!
Hyi ny yhyren kerran yrjö purjo, tää täti lentää mieluummin etelään!Kyllä mun mielestä sika on ihan sikahyvää.
Oikeeoppisessa läskisoosissa ei oo mitään löllöö. läski paahdetaan rapeasksi
Menkää molemmat nukkumaan, ootte selkeesti skänänsä, siksi oudot mielipiteet (ja huomenna ette roosan mielipiteitä huomioi....ettekä mekon...ettekä ruutiksen)En ole kyllä koskaan sellaista sitkeää saanut...
älä ny hyät ihmiset etelään lennähä. Siellä sulle vasta myrkyt syötetäänkin.Hyi ny yhyren kerran yrjö purjo, tää täti lentää mieluummin etelään!
Sieltä ja kotoa...hyit sentään ja virallisestihan en mitään tunnusta joten shhhhArvaanko ihan pieleen, jos ehdotan, että Ellun läskisoosifobia on peräisin jostakin kouluruokailusta.
Siellä kullä osattiin pilata yhden jos toisenkin hyvän perinneherkun maine.
Niin mutta siellä on valkiat hiekkarannat ym ym...älä ny hyät ihmiset etelään lennähä. Siellä sulle vasta myrkyt syötetäänkin.
joo, taitaa olla jo ajjaat. niettä öitä ja nähkäätten unta oikeen hyvästä läskisoosistaMenkää molemmat nukkumaan, ootte selkeesti skänsäsä, siksi oudot mielipiteet (ja huomenna ette roosan mielipiteitä huomioi....ettekä mekon...ettekä ruutiksen)
Niin mutta siellä on valkiat hiekkarannat ym ym...