Kumpi lie pienempi pahaIlahuta muita ihmisiä siellä ja laulaa luikauta niille joku suomalainen iskelmäbiisu? Ai et halua? No entäs jos alat tanssimaan ja rippaamaan?
Kumpi lie pienempi pahaIlahuta muita ihmisiä siellä ja laulaa luikauta niille joku suomalainen iskelmäbiisu? Ai et halua? No entäs jos alat tanssimaan ja rippaamaan?
Joo pidetään kylläAsia selvä, pidä miehesi hengissä.
Empä tiiä, olisko sillä nälkä? Eiku siis, no mutta kais!!!!Mulla onneksi lukemista, nyt luen tätä:
PS: Ihme nyrppis tuo vastaanottomuidu, tuijottaa naama kurtussa mun lehteä...mikähän sitä vaivaa?
Minä olen onneksi joutunut kestämään miespuolista hammaslääkäriä vain joskus lapsena.Hauska. Mun mies menee AINA miespuoliselle lääkärille.
En oo kysynyt miksi mutta sen tiedä, että se inhoaa hammaslääkärissä käyntiä.
Minä olen onneksi joutunut kestämään miespuolista hammaslääkäriä vain joskus lapsena.
Kaikissa hoitotoimenpiteissä arvostan naisia. Ainoa poikkeus on lihasten/nivelien hieronta/fysioterapia, siihen eivät naisten voimat tunnu riittävän (eivät tosin kaikkien miestenkään).
Mä pyöritin lapsena hulavannetta vaikka kuinka, mut kun jumpassa kokeilin treeni-hulavannetta niin heti mätkähti alas.Mulla on hulavanne. Tuolla se on huoneen nurkassa ollut.
Mä osasin nuorena pyörittää sitä muovista. Nyt on 1,2kg vanne.Mä pyöritin lapsena hulavannetta vaikka kuinka, mut kun jumpassa kokeilin treeni-hulavannetta niin heti mätkähti alas.
Mulla on hulavanne. Tuolla se on huoneen nurkassa ollut.
Mulla on varastokopissa jumppapalli, mutta en voinut käyttää sitä kuin muutamaan otteeseen...haisi uutena jo ihan pahalle kumille...pesinkin sen kerran ja suihkutin dödöä, mutta ei siihen mikkää auttanutMä pyöritin lapsena hulavannetta vaikka kuinka, mut kun jumpassa kokeilin treeni-hulavannetta niin heti mätkähti alas.
Mullakin oli mutta poika pienenä otti tulpan pois. Ja hävitti sen johki.Mulla on varastokopissa jumppapalli, mutta en voinut käyttää sitä kuin muutamaan otteeseen...haisi uutena jo ihan pahalle kumille...pesinkin sen kerran ja suihkutin dödöä, mutta ei siihen mikkää auttanut
Söi sen?Mullakin oli mutta poika pienenä otti tulpan pois. Ja hävitti sen johki.
Ei syönyt.Söi sen?
Lapset voi syödä kaikkea. Mä söin styroksia, hiekkaa ja kastemadonkin.Ei syönyt.
Lapset voi syödä kaikkea. Mä söin tänään styroksia, hiekkaa ja kastemadonkin.
Kyl se joskus myöhemmin löyty. Mut olin jo heittänyt pallon roskiin.Lapset voi syödä kaikkea. Mä söin styroksia, hiekkaa ja kastemadonkin.
los españoles comemos bien en los restaurantes y bebemos el mejor vino y lo disfrutamos en familia. y no escatimamos en las facturas de alimentosRoooosaaaa??
Huomenna pottumuussia (perunoista survottuna, ei mitään purkkijauhoa), nakkikastiketta ja iso salaatti!
Kelepooko?
Oletko Loka-Laitisen poika?Lapset voi syödä kaikkea. Mä söin styroksia, hiekkaa ja kastemadonkin.
¿entonces?los españoles comemos bien en los restaurantes y bebemos el mejor vino y lo disfrutamos en familia. y no escatimamos en las facturas de alimentos