Ei kerrotamun lapset tykkää siitä kaupan hunajamarinaaderista
älkää kertoko kellekkään
ja vilkuilen salakähmäisesti olan yli että eihän kukaan vaan nääNyt alkoi naurattaa: Krut ostaa huppu päässä ja aurinkolasit päässä kaupassa luikkien hunajamarinoituja broiskuja
Nimmutku se on nii, että kun nälkä kurkistaa ovesta, nin rakkaus lentää ulos ikkunasta.Mutkun aattelin ottaa tänään kevyemmin....
Rakkauvella
Nope, ommulla kaapissa rahkaakin ja pari satsumaa jos alkaa huippaan kovasti.
No mielummin vastanoton tuolilla tylsyydessä kuin hoitotuolillaMä istun hammaslääkärin vastaanotolla,miehellä on aika, onneksi ei mulla. Tylsää,sitten saa ootella bussia.
Kyllä mies uskaltaa ostaa mitä tahansa, kunhan se on edes suunnilleen laillista. Sen sijaan naisilla olen havainnut tuota "jos muut näkee"-kompleksia. Esim. rakkaalle puolisolleni on ylivoimaisen haastavaa ostaa kondomeja tai liukuvoidetta.ja vilkuilen salakähmäisesti olan yli että eihän kukaan vaan nää
Et ymmärrä, mitä ilman olet jäänyt....No mielummin vastanoton tuolilla tylsyydessä kuin hoitotuolilla
Olet siis vahtimassa, ettei miehesi eksy polulta ja saa liian hellää käsittelyä?Mä istun hammaslääkärin vastaanotolla,miehellä on aika, onneksi ei mulla. Tylsää,sitten saa ootella bussia.
Olet siis vahtimassa, ettei miehesi eksy polulta ja saa liian hellää käsittelyä?
Mun hammaslääkärilläni ei ole aasialaista vieraanvaraisuutta, eli hän ei istu syliini hajareisin hoidon ajaksi...Et ymmärrä, mitä ilman olet jäänyt....
Ei kaikki halua haukata hammaslääkärinsä tissejäEt ymmärrä, mitä ilman olet jäänyt....
En oo vahtimassa miestä. Bussilla piti tulla ja mies ei pysty liikkumaan yksin näkövamman takia.Parempi mun kanssa kuin auton alla.Olet siis vahtimassa, ettei miehesi eksy polulta ja saa liian hellää käsittelyä?
Mulla onneksi lukemistaNo mielummin vastanoton tuolilla tylsyydessä kuin hoitotuolilla
Ja meidät seuranaMulla onneksi lukemista
JooJa meidät seurana
Tosin täytyy mennä taas ja olla edes sen näköinen että tekis töitä
Mulla ei tuu ikinä varsinaista näläntunnetta, ei ainakaan perinteisellä mahanmurinalla...alkaa simmut luppasemaan tavallista enemmän ja paleltaa...siinä ne tärkeimmät tunnusmerkit millon tiiän avata jiikaapinNimmutku se on nii, että kun nälkä kurkistaa ovesta, nin rakkaus lentää ulos ikkunasta.
Mitäs siihen sitten sanot, häh?
Ilahuta muita ihmisiä siellä ja laulaa luikauta niille joku suomalainen iskelmäbiisu? Ai et halua? No entäs jos alat tanssimaan ja rippaamaan?Mä istun hammaslääkärin vastaanotolla,miehellä on aika, onneksi ei mulla. Tylsää,sitten saa ootella bussia.
Asia selvä, pidä miehesi hengissä.En oo vahtimassa miestä. Bussilla piti tulla ja mies ei pysty liikkumaan yksin näkövamman takia.Parempi mun kanssa kuin auton alla.