Sekis- ja parisuhdesekoiluja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Turha avata tätä tuolla seksipalstalla kun siellä ei kukaan kirjoita. Eli kirjoitelkaapa erilaisia tämäntyyppisiä mokia.

Olen siis mies ja mulla on ollut aika vilkas seksielämä. Nyt jo parisuhteessa 20 vuotta, onhan siinäkin vielä vähän vilkkautta, mutta ei tietenkään entiseen malliin.

Kaikkea on kyllä sattunut, mutta eniten mua näin jälkikäteen huvittaa semmoiset jutut kun oman mokan takia jäi seksit saamatta.

Olin liehitellyt yhtä hiukkasen pihtarinomaista tyttöä enemmän tai vähemmän kuukausia. Olin sen solukämpässä jopa useita kertoja käynyt, juttelemassa jne. Joskus perjantaina sitten sain sen ottamaan vähän viiniä kanssani. Sen kämppiksen piti olla poissa (ei viehkeä).

Sitten lopulta päästiin asiaan ja oltiin sitten jo yhdynnässä. Takaapäin pistelin naikkosta ja ovi kävi... Kämppis tulikin syystä tai toisesta takaisin. Miten ees voi käydä niin. että se tuli sillä hetkellä. No hommat keskeytyi ja ajattelin, että voi vee että ei tää ikinä toteudu. Se kämppis suhtautui minuun negasti.

No hommat keskeytyi ja se tyttö sanoi, että mä en voi jäädä yöksi. Aloin sitten vonkaamaan, että kai nyt se mikä aloitettiin, saatettais loppuun. No tytön halut olivat menneet... ja mun kinuaminen ei auttanut asiaa yhtään vai vei hommaa vaan pahempaan suuntaan. Se on kato kun nainen näkee miehen sellaisena vonkaavana koirana, niin peli menetetty.

Siitä sit äärivittuuntuneena baariin. Aattelin, että tuon homman takia ei tuu koskaan uutta tilaisuutta ko. tytön kanssa. Ajattelin, että jos onnistuis baarista jotain nappamaan. No just tuolloin kävi sitten onni ja iskin todella hemaisevan neitokaisen.

No mentiin meille. Huomasin, että tää eka tyttö oli pari kertaa soitellut mulle. No annoin olla. Kun olin sitten tän muijan B kanssa kotona niin ovikello soi. Kello oli 2 yöllä ja tajusin, että se voi olla vain tuo tyttö A....

Huh huh... no pitää jatkaa toiste kun pitää vähän duuniakin tehdä. Kertokaas muutkin.
 
vierailija
Älä jaksa, ketä kiinnostaa. LOPPU
Mun oli pakko mennä avaamaan ja työntää toinen tyttö meni vessaan piiloon. No tässä tapahtui vaikka mitä ja tekis mieli kuvailla tarkemmin, mutta nyt duunissa luppoaika loppui. Eli tää tyttö A olikin sitten todella kuumana ja mä taas olin aikas sekaisin, olinhan vähän humalassa. No vessasta tuli sitten tää tyttö B ja alkoi tehdä lähtöä. Hetken mielijohteesta sanoin, että "mites ois kimppa". No B näytti keskaria, A järkyttyi... Toki jo se toisen tytän ilmaantuminen vessasta varmaan riitti.

Eli ilman jäin minä sitten ja tytön B nimeä en edes muista ja tyttö A ei tuon jälkeen kännykkään vastannut, SIlloin ei vielä ollut somea... semmosta...

Aavistuksen vitutti.
 
vierailija
Mun oli pakko mennä avaamaan ja työntää toinen tyttö meni vessaan piiloon. No tässä tapahtui vaikka mitä ja tekis mieli kuvailla tarkemmin, mutta nyt duunissa luppoaika loppui. Eli tää tyttö A olikin sitten todella kuumana ja mä taas olin aikas sekaisin, olinhan vähän humalassa. No vessasta tuli sitten tää tyttö B ja alkoi tehdä lähtöä. Hetken mielijohteesta sanoin, että "mites ois kimppa". No B näytti keskaria, A järkyttyi... Toki jo se toisen tytän ilmaantuminen vessasta varmaan riitti.

Eli ilman jäin minä sitten ja tytön B nimeä en edes muista ja tyttö A ei tuon jälkeen kännykkään vastannut, SIlloin ei vielä ollut somea... semmosta...

Aavistuksen vitutti.
Päädyit siis itse pitämään palstaa, kun muita ei kiinnosta.
 

Yhteistyössä